Εστία
Η οικονομία και η εξοικονόμηση της Ενέργειας!
Διαισθάνομαι,κρίνω και διακρίνω, ξεκαθαρίζω,τακτοποιώ αρμονικά
το νησί του με λειτουργική διάταξη όλα τα θέματα του τονάλ,
αλλάζοντας την πρόσοψη και επαναδιατάσσοντας την ενέργεια.
Η πολικότητα Παρθένος- Ιχθείς
6ος – 12ος οίκος
Εστία ( Χείρων)- Ποσειδών
Η διαίσθηση
Α. Εστία, Χείρων και … Ο Οδυσσέας και η αψογοσύνη
Αν ο Λέων και ο 5ος οίκοςείναι οι καρποί ενός δέντρου, χρυσαφένιοι, μυρωδάτοι, νόστιμοι και αν,οι συνθήκες τους επιτρέψουν να δημιουργηθούν,χωρίς να κοπούν πρόωρα και χωρίς να σαπίσουν,-και από τους καρπούς γνωρίζεις και το δέντρο-ο 6ος οίκος είναι η Παρθένος και αφορά όλη την γεωπονική του δέντρου μαζί με τον σχολαστικό γεωπόνο βοτανολόγο, φαρμακολόγιο, θεραπευτή.
Είναι η Εστία που μοιράζεται τον χώρο μαζί με τον Χείρωνα, ύστερα από τον κατακερματισμό της και τους απάτριδες ξεριζωμένους πολίτες όλου του κόσμου.
Είναι οι Συμφαλίδες Όρνιθες στους Άθλους τους Ηρακλή, η περιοχή των εντέρων και της κοιλιάς μαζί με το παχύ έντερο και, είμαστε στο άγριο νησί μοναχικό νησί των Λαιστρυγόνων, τον χαιρέκακο Βασιλιά τους τον Λάμο με την άγρια επικριτική κριτική τους, τις πέτρες που τρυγούν και πετούν για να τους γνωρίσουμε… διακριτικά μέσα σε μερικές ημέρες που θα μείνουμε κοντά τους.
Καλησπέρα στην Αιωνιότητα και στους Αιώνιους Αναζητητές
…ενός Ονείρου!
Η Ιερή Θεά Εστία,
είναι φυσικά μία Παρθένος Θεά και έχει σοβαρούς λόγους να ζητήσει από τον Δία να σεβαστούν όλοι την απόφαση της… αυτή!
Είναι ο ιερός όρκος στην Εστία, και το πρώτο μερίδιο από την θυσία που αφιερώνεται σε αυτή.
Ποια είναι η Εστία και γιατί πρέπει να παραμένει Ιερή Ανέγγιχτος και Παρθένος;
Η Εστία είναι ένας χώρος, προσωπικός, ιδιωτικός, ένα σπίτι, ένας δημόσιος χώρος, η δημόσια ζωή του τόπου, η πατρίδα, οι πατρίδες …όλου του κόσμου.
Η Εστία είναι… ένα Νησί.
Ένα νησί που αναδύεται κάθε φορά από την αγριεμένη θάλασσα του ναγουάλ και είναι …το τονάλ. Προσωπικό, εθνικό,συλλογικό, πανανθρώπινο.
Το τονάλ είναι η λογική ότι μπορεί να εξηγηθεί με λόγια και ειπωθεί.
Ότι μπορεί να σκεφτεί καινα πει κάποιος!
Το προσωπικό τονάλ είναι όλες οι σκέψεις και ο αντιδράσεις του ανθρώπου και το συλλογικό τονάλ είναι αντίστοιχα όλες οι σκέψεις και οι δράσεις όλων των ανθρώπων, όπως αναδύονται από το υποσυνείδητο ναγουάλ χώρο… στο συνειδητό
και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.
Για αυτό και η Παρθένος είναι απέναντι… πολική στο ζώδιο… με τους Ιχθείς του Ποσειδώνα.
Τίποτα δεν χάνεται ποτέ στην κοσμική θάλασσα της αντίληψης και φέρουμε ευθύνη όχι μόνο για τις πράξεις μας αλλά και για τις σκέψεις μας.
Ο μεγάλος μύστης Πυθαγόρας είχε μιλήσει για τις απόρροιες της συνείδησης και την κοσμική θάλασσα της αντίληψης.
Το πρώτο νησί είναι, το Νησί της Ηλιακής Συνείδησης, η Δήλος,το νησί που μπόρεσε να στερεωθεί και να γεννηθεί ο Απόλλων και η αδελφή του η Άρτεμις μετά την καταδίωξη της Λητούς.
Θα ακολουθήσουν και όλα τα υπόλοιπα “νησιά” και οι αντίστοιχες επικρατούσες λογικές τους.
Η αμάθεια, οι πόλεμοι, η επιθετικότητα, ο ιμπεριαλισμός, η απληστία, οι φιλοδοξίες μερικών ρημάξανε κυριολεκτικά όλους τους χώρους, τους βεβηλώσανε… τους λεηλατήσανε.
Η ανθρωπότητα δεν γνώρισε στιγμές ειρήνης και σεβασμού της Εστίας σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.
Έτσι, στην θέση που θάπρεπε να υπάρχει ο πλανήτης, βρίσκονται τα κομμάτια των αστεροειδών και ο Χείρωνας συμπληρώνει το ρόλο του θεραπευτή… του Νησιού, πάσχοντας όμως και ο ίδιος… πολύ.
Καλημέρα σε αυτούς που περιφρουρούν το Παρθένο Νησί και …ένα Ιερό Κύκλο!
Το Ιερό Νησί,ένας κύκλος και
…το κέντρο του!
Το Ιερό Νησί, είτε είναι ένας χώρος, προσωπικός, ιδιωτικός, ένα σπίτι,
ένας δημόσιος χώρος η δημόσια ζωή του τόπου, η πατρίδα, οι πατρίδες όλου του κόσμου,
πρέπει να περιφρουρείται,να προστατεύεται, να παραμένει καθαρός, αμόλυντος, απαραβίαστος…χώρος!
Αυτό σημαίνει, πως όλα τα πράγματα πάνω σε αυτό το νησί χρειάζεται να τοποθετούνται με αρμονία, με λειτουργικότητα, με προτεραιότητα, με αποτελεσματικότητα,
με οικονομία, χωρίς να λείπει κάτι και χωρίς να σπαταλιέται άσκοπα και ανίερα.
Το κάθε τι… στη θέση του, ακόμη και …τα σκουπίδια.
Το πιο σημαντικό είναι όμως, τι, τοποθετεί κανείς στο κέντρο του νησιού και του κύκλου… σαν σημείο αναφοράς.
Αν τοποθετήσεις στο κέντρο και στο σαλόνι του σπιτιού
τα σκουπίδια όλο το σπίτι θα …θυμίζει χωματερή.
Αν τοποθετήσεις ένα Φως…θα λάμπει!
Το “σπίτι” επιβάλλεται να αερίζεται να το βλέπει Ήλιος να είναι καθαρό,
τακτοποιημένο, νοικοκυρεμένο.
Οι επισκέπτες να φιλοξενούνται, να περιποιούνται αλλά όχι
να κάνουν κατάχρηση της φιλοξενίας και να διεκδικούν… το κρεβάτι του ιδιοκτήτη.
Το πλαίσιο ανταλλαγής κουλτούρας πολιτισμών και λαών σαφώς θα περιέχει συνεργασία, όχι όμως να διαβρώνεται και να υποσκελίζεται και να παραπετιέται η βασική ουσία, η σύσταση του νησιού.
Να παραποιείται το χρώμα του, το χώμα και οι ρίζες του δέντρου!
Η ιστορία φανερώνει ότι αυτό το νησί καταστρέφεται παραβιάζεται διαβρώνεται από πολλούς εχθρούς και κατακτητές πολλές φορές.
Οι κατακτητές είναι αρκετές φορές άμεσοι, ευκρινείς και τους βλέπεις μπροστά σου με τα όπλα τους και τα ταγκς… γνωρίζεις ποιοι είναι.
Αρκετές φορές όμως είναι έμμεσοι κρύβονται πίσω από μορφές προβάτων,
“αδύναμοι” φαινομενικά, με ωραία λόγια κολακευτικά και υπνωτιστικά,
μιλώντας για την αγάπη και την απόλυτη εξουσία του θεού
και πίσω από καλοραμμένα κουστούμια τεχνοκρατών των πολυεθνικών συζητώντας για την αγάπη και την κυρίαρχη αύξηση του χρήματος.
Χρειάζεται μεγάλη οξυδέρκεια να τους διακρίνεις μαζί και την πρόθεση τους και τους σκοπούς τους.
Χρειάζεται να “”βλέπεις καθαρά και χρειάζεται το Φως … για αυτό.
Πολύ σημαντικό είναι το παράδειγμα το πρότυπο των κυβερνώντων και συμμετεχόντων στην διοίκηση αυτού του νησιού.
Οι δημόσιοι άντρες και οι γυναίκες τους,οι συγγενείς τους, οι κουμπάροι τους,οι γραμματείς τους, οι πνευματικοί καθοδηγητές τους,πρέπει και να είναι και να φαίνονται ενάρετοι και δεν μπορεί να υπάρχει καμιά δικαιολογία για αυτό.
Αν, μία παράβαση για ένα απλό πολίτη είναι παράπτωμα για ένα κυβερνώντα είναι πολύ παραπάνω και μεγαλύτερο ολίσθημα.
Το ψάρι μυρίζει από το κεφάλι, το νησί του δημοσίου γίνεται άνω κάτω, αν “το κεφάλι πάσχει βαριά” και μυρίζει άσχημα.
Η προσωπική ζωή “του κεφαλιού”,
εφ όσον αναλαμβάνει τέτοια καθήκοντα και ευθύνες,
παύει να είναι τόσο προσωπική και οφείλει να είναι υποδειγματική και πρότυπο για την καινούργια γενιά και τα παιδιά.
Πάρα πολλοί χώροι είναι άρρωστοι για διάφορους λόγους και
μαζεύουν όλες τι ακαθαρσίες και τα περιττώματα… του εντέρου.
Οι Στυμφαλίδες Όρνιθες που λιμνάζουν εκεί δεν εξολοθρεύονται εύκολα και με ένα Ηρακλή μόνο… με την βοήθεια της Αθηνάς και δύο χάλκινα κύμβαλα.
Ο Χείρωνας ανοίγοντας τα χέρια του και το κέντρο της καρδιάς αγκαλιάζει
και θεραπεύει τους απάτριδες όλου του κόσμου!
“Ανάγκη πραγματική και μεγάλη η δημιουργία της Εστίας σε ατομικό, οικογενειακό και εθνικό επίπεδο.
Οι ιμπεριαλιστικές μπουλντόζες της φτηνής ισοπέδωσης να μη περάσουν.
Οι πόρτες αυτών των σπιτιών να είναι ανοιχτές και φιλόξενες, αλλά να μπορούν να κλείνουν κιόλας.
Να προστατεύεται ο χώρος, να μένουν κάποια πράγματα ιερά.
Η Μία Ανθρωπότητα θα αποτελείται από λαούς με διαφορετικότητα και με διαφυλαγμένη την ιδιαιτερότητα τους.
Η μελλοντική Ελλάδα έχει ένα ιδιαίτερο ρόλο μέσα σε αυτό τον Ένα κόσμο.
Ο αρχαίος Ελληνικός φωτεινός τρόπος υποστηρίζεται από πολλούς σοφούς ότι
θα επανέλθει και αναμένεται να αποτελέσει σε παγκόσμια κλίμακα φάρο
Ανάγκη να ξαναέρθει λοιπόν η Λογική στην πατρίδα της.
Να ξαναέλθει η ψυχή και όχι αναγκαστικά η μορφή που είχε τότε.
Που είναι τα όρια του εθνικισμού και που του πατριωτισμού;
Η Ελλάδα είναι η δεύτερη Μάνα μας!
Αυτή θεωρώ σωστή προσέγγιση κι ας λένε δήθεν προοδευτικοί και ψυχολόγοι να το…ψάξουμε! “
Αυτό είναι το σωστό ερώτημα που πρέπει να ψάξουμε,
φίλε συνταξιδιώτη μας Σταυραετέ,
με τα πτερόεντα λόγια της φτερωτής ζωντανής καρδιά σου!
Πατριωτισμός σημαίνει να γνωρίζεις την θέση σου, την πατρίδα σου,την ιστορία σου και να την σέβεσαι και ταυτόχρονα και τις άλλες πατρίδες… άλλων ανθρώπων.
Εθνικισμός σημαίνει μία υπεροψία που χρησιμοποιείται για ιδιοτελείς αντιδεοντολογικούς σκοπούς και δε σέβεται τον άνθρωπο με την πλατειά του και ευρεία έννοια και καμιά πατρίδα… ούτε καν την δική του.
Αλλά οι αντιφατικοί Λαιστρυγόνες υπακούοντας στις υποδείξεις του Αντιφάτη βασιλιά τους βουλιάξανε πολλά από τα καράβια των συντρόφων του Οδυσσέα και τους καταβροχθίσανε με τις άγριες αντιφατικές κριτικές τους και τα μπερδεμένα λόγια τους.
Έτσι φθάσαμε στο σημείο να πρέπει “να απολογηθεί” κανείς γιατί αγαπάει την πατρίδα του,την χώρα του, το σπίτι του, την γυναίκα του, τα παιδιά του και μαζί με αυτούς αγαπάει και όλους τους ανθρώπους και… δεν τους ξεχωρίζει.
Και… κάποιοι “ψυχολόγοι” new age μπλαζέ τύποι θεωρητικοί,
… να διυλίζουν τον κώνωπα και να τους ξεφεύγει… ο ελέφαντας,μπροστά στη μύτη τους.
Να κλείνουν οι πόρτες όταν χρειάζεται και να μη γίνεται ένα σπίτι και μια πατρίδα ξέφραγο αμπέλι…και μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικό μη δίνετε…
Ένας επισκέπτης, είτε είναι άνθρωπος, είτε θεός, παραμένει επισκέπτης και δεν μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του, σαν απόλυτη αλήθεια στο κέντρο του νησιού και εξουσία θλιβερή, παραμερίζοντας και γκρεμίζοντας όλα τα άλλα και τους πατρώους …ναούς και θεούς.
Όσα χρόνια και να περάσουν και όσοι αιώνες, εξακολουθεί να παραμένει… “επισκέπτης” και καταχραστής… μιας φιλοξενίας.
Ένας ύπουλος κατακτητήςκαι μεγάλος τύραννος! Οφείλει να δώσει λόγο για αυτό και όχι να λυμαίνεται και να ιδιοποιείται τα πάντα και να φλερτάρει ξεδιάντροπα πολιορκώντας …την Κυρία του Σπιτιού και του Νησιού, την Ελληνική Ψυχή, προσπαθώντας να την πείσει πως δεν έχει άλλη επιλογή από το …να ενωθεί μαζί του και να ξεχάσει την θέση της,
την καταγωγή της, την καρδιά της και την αγάπη της.
Η Παρθένος,η Εστία λοιπόν και το ζώδιο της, που συμβολίζεται με μια κόρη κρατούσα στάχεις στην αγκαλιά της!
Είναι απέναντι από τους Ιχθείς του Ποσειδώνα και απαιτεί και συμβολίζει εκείνη την καθαρότητα του νου και του χώρου,την αμόλυντη, τον εξαγνισμό
για να μπορέσει ο άνθρωπος να ενωθεί με το Πνεύμα της Hλιακής Συνείδησης και να γεννήσει τον Yιό της Λητούς, μέσα από καθαρή καρδιά και σε μια απλή φάντη του σπηλαίου του κεφαλιού του, όταν κατορθώσει να στερεώσει κάπου την Αστερία νήσο και να γίνει… φανερωμένη Δήλος!
Δεν αναφέρεται σε καμιά γυναίκα Παρθένο,σαν φυσικό γεγονός που
κάποιος θεός θα γονιμοποιήσει αντιδεοντολογικά και κατάφορα…άνομα κυριολεκτικά στον κόσμο της ύλης.
Αν μερικοί το υποστηρίζουν και το πιστεύουν σαν πραγματικό γεγονός είναι ή αφελείς και εύπιστοι ή έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα να υποστηρίζουν
… το τερατώδες και να καταβροχθίζουν αδύναμες συνειδήσεις με τα αντιφατικά λόγια τους και τις δηλώσεις Λαιστρυγόνων και των Πέτρινων ανθρώπων,
αυτών που δημιουργήθηκαν από τις πέτρες της Πύρρας και του Δευκαλίωνα μετά τον κατακλυσμό και δεν γεννήθηκαν άμεσα από αυτούς τους γεννήτορες.
Στην προσπάθεια της αυτή, να προστατεύσει η Παρθένος “τον χώρο”
είναι αναγκασμένη να κρίνει και να διακρίνει, στην αρμονική εκδήλωση της ενέργειας, ενώ στην δυσαρμονική,έλλειψη και υπερβολή, θα κατακρίνει και θα επικρίνει.
Το “μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε”, στερείται νοήματος στον κόσμο της ύλης,
όπως και πολλές άλλες ”σπουδαίες αλήθειες ” της ιουδαικόχριστιανικής ιδεολογίας και αντίληψης, και είναι καλό για τον παράδεισο, που δεν χρειάζονται… τα λόγια και ο νους του ανθρώπου.
Ο άνθρωπος, εδώ στο κόσμο της ύλης, είναι υποχρεωμένος και αναγκασμένος να κρίνει να διακρίνει και να ξεχωρίζει με νου και σύνεση…όλα τα πράγματα του κόσμου του.
Οι ίδιοι βέβαια που το είπανε, δεν το τήρησαν καθόλου, ανάμεσα και σε πολλά άλλα που δεν τήρησαν παραβαίνοντας την εντολή και αυτοαναιρέθηκαν πάραυτα, κρίνοντες και επικρίνοντας… άπαντες και στέλνοντας στο πυρ το εξώτερο και στην πυρά αρκετούς…διαφωνούντες με “την κρίση” τους.
Έχει μεγάλη σημασία να παρακολουθήσουμε ένα διάλογο του Σωκράτη με τους φίλους του και ένα μονόλογο του Ιησού με τους οπαδούς του.
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε διάλογο, συζήτηση, ερωτήσεις, απαντήσεις, σκέψεις, προσφωνήσεις, σεβασμό,ευγένεια.
Στην δεύτερη περίπτωση, ένα απολυταρχικό μανιφέστο που ξεκινάει με ένα λιβανωτό “του εγώ” και στην καλύτερη περίπτωση καταλήγει με προστακτικές:
Να πάτε και να κυριεύσετε τα έθνη, εγώ , εγώ εγώ, λέγω υμίν, χωρίς να μπαίνει στο κόπο να εξηγεί και πολλά,…διότι είναι θεός!
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι κυρίως του δυτικού, δεξιού ορθολογιστικού ημισφαιρίου της Γης, που ενθουσιάστηκαν με αυτό… το λογικό
πρότυπο του Θεού!
Άβυσσος η ψυχή…του ανθρώπου και του θεού… ακόμη μεγαλύτερη φαίνεται.
Οι Λαιστρυγόνες έχουν μια πόλη Λάμο που έχει το όνομα του πρώτου τους βασιλιά, του γιου του Ποσειδώνα και αρκετά “παρθένο” έδαφος όπως παρατηρεί ο Οδυσσέας
95 Εγώ μονάχος άραξα το μαύρο πλοίο μου έξω
κατά την άκρη, κι έδεσα στους βράχους τα παράγγια,
κι ανέβηκα και στάθηκα στ’ αψήλου ν’ αγναντέψω·
μα μήτε αντρώνε φαίνονταν μήτε βοδιών σημάδια,
μόνε καπνό αγναντεύαμε κι ανέβαινε από χάμου.
100 Τότες συντρόφους έστειλα να πάνε και να μάθουν
τί λογής ζουν σ’ αυτή τη γης σιταροφάγοι ανθρώποι·
… όταν φθάνει εκεί με τα 12 καράβια του και επί της βασιλείας του Αντιφάτη.
Λάμος και Λάμια είναι θαλάσσια τέρατα με τα οποία μερικά παιδιά …τρώνε τα φαγητό τους.
Ο απλανής spica στις 23 μοίρες της Παρθένου, είναι ο Στάχυς από τον οποίο φτιάχνουν το ψωμί- άρτον μαζί με το νερό μιας Αρτακίας πηγής…οι σιταροφάγοι.
Η κόρη του Αντιφάτη, Παρθένος προφανώς, σαν κόρη, είναι στην πηγή της Αρτακίας και η Παρθένος πάντα χρειάζεται νερό να καθαρίζει ή να πλένει το στόμα της… όταν μιλάει.
Η μητέρα της είναι γιγαντόσωμη και φωνάζει τον βασιλιά μόλις βλέπει …ανθρώπους.
Ο Αντιφάτης και οι υπόλοιποι καταστρέφουν και τα 11 πλοία,
τρώνε όλους του συντρόφους του Οδυσσέα και ο ίδιος κόβει με το σπαθί του
“τις πρυμάτσες του γαλαζόπλωρου πλοίου του” και απομακρύνεται βιαστικά.
Η “κριτική” μερικών ανθρώπων άγριων της Παρθένου, ισοδυναμεί με πραγματική επίθεση και βαρβαρότητα, που στο πέρασμα της δεν αφήνει τίποτα όρθιο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα εκπρόσωπων της, σε μια ιστορική αναδρομή,
είναι οι μύδροι, οι κριτικές για ειδωλολατρία, παγανισμό, πολυθεϊσμό
αντιφατικές κατηγορίες που εξαπολύσανε για τους Αχαιούς Έλληνες.
Γκρέμισαν ναούς, λοιδωρήσανε ανθρώπους, λασπώσανε αξιοπρέπειες, παραγκωνίσανε Παρθενώνες και στήσανε παράγκες και εκτρώματα και σκηνώματα.
Οι εικονολάτρες και εικονοκλάστες,οι πίνοντας το αίμα και τρώγοντας το σώμα του αρχηγούς τους. Οι… το πλήθος των αγίων προσκυνούντες στη θέση των παλιών ηρώων και θεών.
Θα πρέπει κανείς να διαθέτει την δύναμη, την αστραπιαία αντίδραση ενός Μ.Αλέξάνδρου και το σπαθί του για να την αντιμετωπίσει και να κόψει με μιας
δύσκολους κόμπους και ψεύτικα διλήμματα αντιφατικών, αντινοικών και παράλογων δηλώσεων.
Ελάχιστοι άνθρωποι.. το μπορούν!
Δεν έχουν τον Μίτο, το Νήμα πλεγμένο από ένα Αδράχτι μιας θεάς,
να βγουν από ένα Λαβύρινθο και να μη καταβροχθιστούν από τον Μινώταυρο.
Λυγίζουν, χάνονται, φοβούνται, στεναχωριούνται, κλαίνε,μπερδεύονται, αμφιβάλουν για το ίδιο τους τον εαυτό,την ιστορία, την πατρίδα τους,τους ήρωες τους, τους θεούς τους για τις αλήθειες των υπέροχων μύθων τους.
Τσακίζονται κάτω από τις πέτρες και τα βράχια των Λαιστρυγόνων
και καταβροχθίζονται από τις επιθέσεις τους και τις κριτικές τους.
Καλημέρα σε όλους αυτούς που αντέχουν…και με τα σπαθιά τους κόβουν τα σχοινιά που τους κρατούν αιχμάλωτους και αρχίζουν να διακρίνουν… μέσα από την ομίχλη του Κοσμοσείστη θεού!
από τα μυστικά μονοπάτια,
της αστρολογίας
…του 21ου Αιώνα.
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ …με το Αδράχτι τους γνέθοντας τον Νήμα
ενός Μίτου και ενός Μύθου.
Ο Οδυσσέας μπορεί να αποτελέσει ένα υγιές πρότυπο
ΑπάντησηΔιαγραφήτουλάχιστον για ένα άνθρωπο της Δύσης και κυρίως για ένα Έλληνα.
Είναι μέσα στο DNA του.
Ο Έλληνας τον κουβαλάει δρά σκέφτεται σαν αυτόν .
Έχει τα ελαττώματα του και τα προτερήματα του, έχει το πνεύμα του.
Ο Οδυσσέας είναι μέσα στην ζωή.
Περνάει απ όλα όλες τις καταστάσεις. Εξερευνεί όλα τα Νησιά.
Η Οδύσσεια και η Ιλιάδα περιγράφουν κάθε περίπτωση που μπορεί να συναντήσει ένας άνθρωπος, κάθε χαρακτήρα και μπορούν να αποτελέσουν ασφαλή οδηγό για κάθε ταξιδευτή.
Ο Όμηρος δίδει με ακριβείς λεπτομερείς την περιγραφή.
Δεν ξέρουμε ποιος ήταν ο Όμηρος, μπορεί να ήταν κάποιος Οδυσσέας, μπορεί και κάποια Πηνελόπη ή ο Τηλέμαχος να έγραψε τα απομνημονεύματά του.
Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Λίο