Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

1. Συζητώντας με την Καλυψώ για την εξουσία



Η υπερπολυτελής θεά με τα αρχαϊκά μυστικά!

Στεκόταν μπροστά μου υπεροπτικά και ντυμένη εντυπωσιακά
καθώς με κοιτούσε ερευνητικά.
Καλώς ήρθες στο νησί… μου είπε.
Μπορώ να πραγματοποιήσω κάθε σου επιθυμία.
Μέσα στην ερημιά της μοναξιάς μου είχα πάντοτε πολύ χρόνο
να επεξεργαστώ όλα τα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης,
τις δράσεις της και τις αντιδράσεις της
τις αδυναμίες της και, μαντεύω τις δικές σου.
Την κοίταξα … ανιχνευτικά προσπαθώντας
να καταλάβω που βρίσκομαι και κερδίζοντας χρόνο με κάποιες ερωτήσεις.
Πόσο χρόνο είχες…. ρώτησα δήθεν ανέμελα.
Χαμογέλασε ελαφρά.
Δεν χάνεις τον χρόνο σου... βλέπω
καθόλου και περνάς στην αντεπίθεση με ερώτηση ανακριτική
…πρόσθεσε,
αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου απαντήσω.
Είχα και έχω πολύ χρόνο στην διάθεση μου
γιατί είμαι πολύ παλιά.
Από την αρχή του κόσμου, την δημιουργία του και την επιθυμία
για την κυριαρχία του.
Είσαι θεά… σκέφτηκα μονολογώντας δυνατά.
Ναι... είμαι θεά και όλοι με προσκυνούν
παραδέχθηκε άμεσα και
είμαι ανώτερη θεά…. συνέχισε,
όλοι γοητεύονται από μένα,
θεοί και άνθρωποι και από την εξουσία που μπορώ να τους δώσω
από την κυριαρχία και την μεθυστική αίσθηση της.
Ο Ουρανός, πρώτος εξουσιαστής, ο Κρόνος, ακόμη και ο Ζευς,
και πολλοί άλλοι ημίθεοι και τα παιδιά τους.
Πολιτικοί και θρησκευτικοί αρχηγοί.
Γιατί;… ρώτησα
...γιατί γοητεύονται τόσο πολύ;
Τι είναι αυτό που τους κάνει τόσο ευάλωτους σε σένα;
Η εξουσία έχει πολύ μοναξιά, στέγνωμα ψυχής καθόλου ανεμελιά
ελάχιστη χαρά, απουσία προσωπικής ζωής,
γιατί κάποιος να θέλει να ζήσει σε
χρυσό κλουβί μιας εξουσιαστικής φυλακής ακόμη
και αν κάθεται σε θρόνο με διαμάντια πολλά;
Ποια είναι η βαθύτερη εξήγηση για αυτή την επιλογή;

Η εξήγηση είναι πάντοτε απλή, μου απάντησε χωρίς περιστροφή
και βρίσκεται στον πυρήνα της κάθε ύπαρξης οργανική ή ανόργανης
Συνείδησης.
Είναι ο εγωισμός στην πολλαπλή του μορφή!
Είναι η επιβεβαίωση… του «εγώ» .
Ο εγωισμός με χίλια πρόσωπα και τις άπειρες μορφές
που κρύβεται πίσω από κάθε τι.
Πίσω από την δύναμη και την υπεροχή, εγώ ο δυνατός!
Πίσω από την αδυναμία και τον αυτοοίκτο, εγώ ο καημένος και ο αδικημένος!
Από την φιλανθρωπία, εγώ ο φιλάνθρωπος!
Από την ελεημοσύνη, εγώ ο ελεήμων!
Από την σωτηρία, εγώ ο σωτήρας!
Από την ομιλία, εγώ ο ρήτορας!
Από την σιωπή, εγώ ο σιωπηλός σοφός!
Πίσω από όλα αυτά, βρίσκεται μία συνείδηση που
παρατηρεί και αυτοπαρατηρεί και προσπαθεί να αυτοεπιβεβαιωθεί
στα μάτια των άλλων.
Υπάρχουμε... γιατί υπάρχουν οι άλλοι.
Μέσα από τα μάτια των άλλων επβεβαιώνουμε την ύπαρξη μας και την υπόσταση μας.
Αν δεν υπάρχουν οι άλλοι, δεν υπάρχει κανένας να επιβεβαιώσει την ύπαρξης μας
είτε θετικά είτε αρνητικά
δεν υπάρχουμε απλά…
Είμαστε πάντα μια αλληλεπίδραση δυνάμεων και ενέργειας και εξ αιτίας αυτής,
εμπλεκόμαστε σε σχέσεις εξουσίας εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου
γιατί δύσκολα ισορροπούμε σε ισότιμες σχέσεις ευφούς συνεργασίας και αρμονίας.
Είναι η ικανοποίηση που νιώθεις όταν κάποιος συμφωνεί με την γνώμη σου
και νιώθεις πολύ σπουδαίος γι αυτό.
Όταν το παιδί είναι δικό σου.
Όταν η γυναίκα σου έχει μάτια μόνο για σένα
Όταν οι ελεηθέντες υποκλίνονται μπροστά σου.
Όταν ζητιανεύουν τα ψίχουλα της αυτού μεγαλειότητας σου.

Είναι η επιβεβαίωση της ύπαρξης σε ένα... "εγώ είμαι"!

Από εδώ δεν φεύγει κανείς… μου ανακοίνωσε με σιγουριά.
Ούτε έρχεται κανείς χωρίς την έγκριση μου.
Δεν υπάρχει διέξοδος αλλά και ούτε το θέλει κανείς.
Είναι όλοι πολύ ευχαριστημένοι μαζί μου.
Δούλοι και αφέντες εξουσιαστές όλες οι μάζες και όλος ο λαός.
Όλος ο κόσμος είναι ευχαριστημένος από τις συνθήκες της κυριαρχίας του.
Γκρινιάζει βεβαίως, αλλά, απλώς του αρέσει να γκρινιάζει
και να κρατά απασχολημένο τον εαυτό του με συνεχείς γκρίνιες και παράπονα,
με ατέλειωτες αναλύσεις επί των αναλύσεων,
με ατέρμονες ενδοσκοπικές αυτιστικές ψυχαναλύσεις μιας πολυθρόνας
και με πολλές ζητωκραυγές και συγκεντρώσεις μαζικές μπαλκονιών και σταυροφοριών.

Αποσύρθηκε στα εσωτερικά δωμάτια του κάστρου.
Οι δούλες της… έτρεξαν ξοπίσω της με σκυμμένο κεφάλι σιωπηλές
και μου έδωσε χρόνο να επεξεργαστώ τα καινούργια δεδομένα,
παρατηρώντας τον χώρο γύρω μου και το περιβάλλον
και εφαρμόζοντας την τέταρτη και πέμπτη αρχή
της ελεγχόμενης τρέλας του πολεμιστή, που
χαλαρώνει και αφήνει τον εαυτό του να ηρεμήσει
και να παραμεριστεί ο φόβος
και τότε οι δυνάμεις που τον οδηγούν,
ανοίγουν τον δρόμο και τον βοηθούν.

Όταν οι πολεμιστές αντιμετωπίζουν καταστάσεις
που δεν μπορούν να χειριστούν,
υποχωρούν για μια στιγμή.
Αφήνουν το νου τους να περιπλανηθεί.

Γεμίζουν τον χρόνο τους με κάτι άλλο, οτιδήποτε άλλο.
περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή
για να δώσουν την μάχη στο δικό τους πεδίο
και ανασυντάσσοντας τις δυνάμεις τους.

Το οικοδόμημα έμοιαζε απόρθητο όπως υψωνόταν μεγαλόπρεπα
μέσα από την θάλασσα των αθλίων εξωτερικών παραγκών
μιας υφέρπουσας φτώχιας και θλιβερής δυστυχίας.
Το χρυσάφι έρεε άφθονο, η πολυτέλεια αμύθητη,
οι θησαυροί αναρίθμητοι και μια μεγάλη βιβλιοθήκη
στο βάθος του διαδρόμου έστεκε λαβυρινθώδης και ελκυστική.
Ένιωσα δέος!
Ένιωσα το ίδιο συναίσθημα και την γκράμπα στο στομάχι
και στο ηλιακό πλέγμα με ένα κόμπο στο λαιμό
και ένα μούδιασμα στο μυαλό που είχα νιώσει όταν επισκέφθηκα το Βατικανό.
Η μεγάλη πλατεία, οι αμύθητοι θησαυροί, η μεγαλοπρέπεια, η χλιδή
έκαναν τον επισκέπτη να θέλει γονατιστός να συρθεί
και να ζητήσει χάρη για να προσευχηθεί μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό.
Εδώ είναι το κέντρο των αποφάσεων συνειδητοποίησα άμεσα.
Το πλήθος δίπλα μου σε ανοϊκη και παρανοϊκη κατάνυξη
συλλογικά ελεγχόμενο σαν σκύλος και έντομο και ένα φυτό
και παραληρούσε μαζί με τον θεό που προσκυνά
κάθε φορά που ζητά βοήθεια, συμμάχους και προστάτες από ψηλά.
Έβαλα τα χέρια μου κάθετα στο σώμα και στο στομάχι μου
σαν μυτερά σπαθιά
και σαν τα κύμβαλα της Αθηνάς πνευστά και κρουστά,
δώρο του Ηρακλή,
από την ελώδη περιοχή των Στυμφαλίδων Ορνίθων
και προχώρησα μετωπικά χωρίς καθόλου να γονατίσω στα σκαλιά.
Διέσχισα τον διάδρομο κοιτάζοντας τα βιβλία και τους συγγραφείς.
Φιλοσοφία ποίηση επιστήμη, τέχνη, πολιτική θρησκεία μεταφυσική όλα ήταν εκεί.
Κάποια στιγμή θα συζητήσουμε αναλυτικά για όλα αυτά
μου είπε μια φωνή πίσω μου και την σχέση τους μαζί μου.
Ήταν η δική της φωνή μαζί με μια ματιά κοφτερή.
Οι ματιές μας συναντήθηκαν.
Η πρώτη συνθήκη για μια ήττα και μια νίκη αρχίζει από εκεί.
Από αυτή την συνάντηση την αναμέτρηση των βλεμμάτων.
Δεν χαμήλωσα το βλέμμα.
Την ζύγισα και
η θεά με μέτρησε.... από τα πόδια ως την κορυφή.

Την κοίταξα με περιέργεια και ήταν πραγματικά πολύ ελκυστική.
Με διάβασε και αρκέστηκε σε ένα αινιγματικό χαμόγελο.
Από αριστερά ερχόταν μια θαυμάσια μυρωδιά μυρτιάς και κυπαρισσιών.
Τέσσερις βρύσες άφηναν το νερό να τρέχει κελαριστό
από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και δεξιά
ένα δάσος διαγραφόταν στον ορίζοντα με διάφορα δένδρα
λεύκες και σκλήθρες ψηλά.
Μπροστά το πέλαγος βαθύ απέραντο γαλάζιο.
Άρχισα να περπατάω
στο νησί της ωραιοπλέξουδης εκθαμπωτικής θεάς.
Λήο Λεόν
21η Ομηρική Ραψωδία

35 σχόλια:

  1. Μπροστά το πέλαγος
    βαθύ απέραντο γαλάζιο
    ...και μια θάλασσα πλατιά!

    Θάλασσα πλατιά
    σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις
    θάλασσα βαθιά
    μια στιγμή δεν ησυχάζεις
    λες κι έχεις καρδιά
    τη δικιά μου την μικρούλα την καρδιά

    Όνειρα τρελά
    που πετούν στο κύμα πάνω
    φτάνουν στην καρδιά
    και τα νιάτα μας ξυπνάνε
    όνειρα τρελά
    και οι πόθοι φτερουγίζουν σαν πουλιά

    Έχω έναν καημό
    που με τρώει γλυκά και με λιώνει
    έχω ένα καημό θα 'ρθω να στον πω
    αδερφή μου εσύ θάλασσα που σ' αγαπώ

    Κύματα πουλιά
    στα ταξίδια σας που πάτε
    τα αλαργινά
    την κρυφή μου λύπη πάρτε
    κι απο 'κει μακριά
    να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά

    http://www.youtube.com/watch?v=kznbVLYcE0w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είμαστε πάντα μια αλληλεπίδραση δυνάμεων και ενέργειας και εξ αιτίας αυτής,
    εμπλεκόμαστε σε σχέσεις εξουσίας εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου" γιατι μεσα απο τον αλλον υπαρχουμε κι εμεις,λεει η θεα.

    μεσα απο τον αλλον υπαρχουμε εμεις
    με ..λιγο διαφορετικο τροπο λεει ο Μαρκος:
    " αξιοπρέπεια είναι μία ματιά. Μία ματιά που μέσα από μας βλέπει τον άλλον . Η αξιοπρέπεια είναι αναγνώριση και σεβασμός. Αναγνώριση αυτού που είμαστε και σεβασμός σ’ αυτό που είμαστε, ναι, αλλά και αναγνώριση αυτού που είναι ο άλλος, σεβασμός σ’ αυτό που είναι ο άλλος."

    "para todos todo" -για ολους ολοι

    ποια ειναι λοιπον η ειδοποιος διαφορα
    για το ειδος της ματια μας στον αλλον?
    απο τι εξαρταται?


    http://elzin.wordpress.com/2009/02/27/%ce%b7-%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8e%ce%bd/

    καλημερα elzin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύστοχη η παρατήρηση και συμπεριεκτική η ματιά σου
    Πεταλούδα μας οξυδερκή!

    Το «εμείς»για να είναι ισόνομο ισότιμο
    χρειάζεται εκτός από αυτογνωστικά και συνειδητά «εγώ»
    να είναι ίσα και οικονομικά χωρίς τεράστια οικονομικά χάσματα
    που γεννούν τα μεγάλα προβλήματα τα κοινωνικά.
    Η εξουσία συγκρατείται από οικονομικούς παράγοντες θρησκευτικούς και πολιτικούς
    σε ανίερο συμμαχία.

    Πως αποκτήθηκαν αυτά τα λεφτά;
    Από την πολλή δουλειά;
    Όσο και να δουλέψει κανείς
    αν δεν πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο
    αμύθητες περιουσίες δεν αποκτάει παρά μόνο τα χρειώδη και τα βασικά.
    Συνεπώς καταρρίπτεται το τεκμήριο αθωότητας πολλών πλουσίων θεών και ανθρώπων.
    Έχουμε πολύ πλούσιους θεούς και πολιτικούς
    και ανθρώπους φτωχούς.

    Ο βασιλιάς της Σπάρτης είχε μόνο διπλή μερίδα φαγητού
    και αυτή όχι πάντα.

    Μόνο η απληστία και η ανοϊκή αποθησαύριση φτιάχνει αυτό το παράλογο σύστημα δουλοπαροικίας και εξουσίας σκλάβων.
    Δεν υπάρχει κανένας σεβασμός εκεί υποκρισία και χρησιμοθηρία
    επικρατεί.

    Ο Μάρκος και οι Ζαπατίστας παρέμειναν και παραμένουν αξιοπρεπείς πολεμιστές.
    Αν και φτωχοί δεν συμπεριφέρθηκαν ποτέ σαν πειναλέοι κατοβροχθιστές.
    Η φτώχεια είναι και εσωτερική υπόθεση και πολλοί πλούσιοι είναι πολύ έτσι πολύ "φτωχοί".

    να λοιπον η ειδοποιος διαφορα
    για το ειδος της ματια μας στον αλλον?

    Καλημέρα ή καλησπέρα
    ... ειδοποιητική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολεμιστές είστε και από τη μάχη βγαίνετε θριαμβευτές!
    κραυγάζει ο αστερισμός του Σκορπιού.
    Είναι η έξοδος από τη σπηλιά της τόσο ελκυστικής θεάς για χάρη μιας πιστής Πηνελόπης που καθημερινά αγναντεύει το πέλαγο να δει το πλοίο της επιστροφής κι ενός αγαπημένου γιου που αμφισβητείται η αξία και τα δικαιώματά του από τους άνομους μνηστήρες!
    Ποτέ δε θα τους ξεχάσει ο Οδυσσέας, ποτέ δε θα τους ανταλλάξει μέσα του με καμιά προσφορά θεάς!
    Γι΄ αυτούς ζει, για αυτούς παλεύει με κύματα, τέρατα, ανθρώπους και θεούς!
    Τα βάζει με τα ψέματα, την αναξιοπρέπεια, το εγωιστικό συμφέρον.
    Αξίζει τον κόπο η μάχη και η παραίτηση από τις προσφορές της γλυκιάς πραγματικά εξουσίας.

    Είναι η δική μας μοίρα η αρμύρα της θάλασσας, είναι το ζητούμενο κάθε φορά ένα καινούργιο απόπλου-εφ΄ όπλου.
    Πολλές φορές ίσως στη ζωή μας θα περάσουμε από το νησί της Καλυψώς κι από όλους τους σταθμούς και τα λιμάνια που χαρτογράφησε για μας το μέγα κεφαλόβρυσο της φυλής μας, καθώς χρειάζεται να σιγουρέψουμε τη νίκη.

    Το σίγουρο είναι ότι ποτέ δε θα σταματήσουμε το ταξίδι μας και το σκοπό μας.
    Επίσης είμαστε σίγουροι ότι ποτέ δε θα μας εγκαταλείψει η Αθηνά.
    Με τούτες τις βεβαιότητες, χαιρετίζω με ενθουσιασμό την καινούργια σας σχεδία στο πέλαγο και η Ινώ δε θα αργήσει να φανεί στην τρικυμία!
    Καλησπέρα φίλε μου Οδυσσέα Λήο Λεόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα φίλε μου Ατείχιστε Πολεμιστή
    και της καρδιάς μας αριστερά ...θριαμβευτή!

    Δεν θα σώσουμε με το ζόρι
    κανένα και τον κόσμο αντινοϊκά
    αλλά δεν θα καθίσουμε να αράξουμε κιόλας στα ρηχά.
    Θέλουμε να είμαστε μέρος της αλληλεπίδρασης
    λέγοντας την γνώμης θαρρετά.
    Αυτό θα μας συμβούλευε και μια Αθηνά
    από τον αστερισμό του Λέοντος
    σοφά,
    εκτός,
    από το να αποφεύγουμε να ξεμένουμε κάπου πουθενά,
    ιδίως σε έλη και βρώμικα νερά.

    «Το σίγουρο είναι ότι ποτέ δε θα σταματήσουμε το ταξίδι μας και το σκοπό μας.»

    "Είναι η δική μας μοίρα η αρμύρα της θάλασσας, είναι το ζητούμενο κάθε φορά ένα καινούργιο απόπλου-εφ΄ όπλου."

    Ο πολεμιστής δεν παραιτείται ποτέ ακόμη και αν
    από αντίξοες συνθήκες φαίνεται ότι έχει νικηθεί
    συνεχίζει να προχωρεί
    και η Ινώ
    ένα λευκό μαντήλι και μια στεριά
    δεν θα αργήσει να φανεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνω, επαυξανω
    και προσυπογραφω τοσο ως προς την απαντηση στο ερωτημα μου
    οσο και στον χαιρετισμο σου στην Α-τειχιστη Πολη.
    καλησπερα και ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να μην ξεχνάμε όμως και τον κατώτερο τόνο του Σκορπιού "ας ανθίζει η Μάγια κι ας κυβερνά η πλάνη" που συσκοτίζει το "φως της ημέρας" που φωτίζει την ατραπό του
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μη το ξεχνάμε και αυτό!
    Ο Σκορπιός βέβαια
    δεν είναι στη Καλυψώ!
    Είναι στην Κίρκη και στο Άδη
    και από εκεί αρχίζει η μεταμόρφωση του ανθρώπου
    μετά το Ζυγό
    και το πέρασμα των ορίων κάποιας γραμμής στο φυσικό
    καθώς και η ανύψωση της κάθετης δύναμης στο συνειδητό.
    Η Καλυψώ είναι Αιγόκερως και 10ος οίκος
    το ζενίθ της εξουσίας
    στον παρορμητικό ζωδιακό.

    Καλό απόγευμα greenlion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σχόλιο μου απευθυνόταν στην Ατείχιστη Πόλη και στην επιλεκτική του αναφορά στον ανώτερο τόνο του σκορπιού, κι όχι στην ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα διερευνητική Λιονταρίνα, αλληλεπιδραστική Πεταλούδα και επίσης θεραπευτή Ιάσιε, γενναία Άρτεμις, πολύχρωμη Μαργαρίτα, Ιφιγένεια, βρυχούμενοι λέοντες ELZIN!
    Όχι δε ξεχνάμε το βασικό τόνο της προσωπικότητας.
    Και να θέλαμε δεν μπορούμε καθώς τον συναντάμε καθημερινά μπροστά μας.
    Γνωρίζουμε στο πετσί μας και τη πλάνη και τη θυμαπάτη και τη μάγια και το ψέμα και την ασχήμια..
    Όμως είναι επίσης μια καλή τεχνική, ένα βέλος φτερωτό στη φαρέτρα μας, να είμαστε συνειδητά επιλεκτικοί στο να κατευθύνουμε την προσοχή μας κύρια στο ανώτερο που μπορούμε να συλλάβουμε και να φτάσουμε.
    Τότε στο κατώτερο εισέρχεται μια νέα ριπή ενέργειας.
    Ο Ηρακλής δεν κατάφερε τίποτα με το ρόπαλο μέσα στο βάλτο, στον άθλο με τη λερναία ύδρα, όπου κι αν τοποθετείται στο ζωδιακό κύκλο.
    Χρησιμοποίησε ή τον αέρα ή τη φωτιά, σύμβολα μιας ανώτερης οπτικής και ενέργειας.
    Και μεταμόρφωσε το ερπετό εαυτό του σε αετό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Σταυραετέ!
    Ταύρε, Λέοντα, Σκορπιέ
    Ηρακλή και Αετέ!
    Γεια σου λεβεντόπαιδο
    της γερακίνας γιε!

    Με τον αέρα ή τη φωτιά,
    σύμβολα μιας ανώτερης οπτικής και ενέργειας....
    πατώντας γερά στη Γη και σε καθαρά νερά θα στοχεύουμε αξιοπρεπώς ψηλά και συνειδητά
    με βέλη φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Το «εμείς»για να είναι ισόνομο ισότιμο
    χρειάζεται εκτός από αυτογνωστικά και συνειδητά «εγώ»
    να είναι ίσα και οικονομικά χωρίς τεράστια οικονομικά χάσματα
    που γεννούν τα μεγάλα προβλήματα τα κοινωνικά.
    Η εξουσία συγκρατείται από οικονομικούς παράγοντες θρησκευτικούς και πολιτικούς
    σε ανίερο συμμαχία".

    Aλήθεια πως αποκτήθηκαν αυτα τα λεφτά?..

    Την καλημέρα μου στους γενναίους πολεμιστές και στους πιστούς αγαπημένους τους συντρόφους!

    Φιλιά και μια αγκαλιά..ιδιαίτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιοι έχουν τα πολλά λεφτά;

    Οι μεσάζοντες αντιπρόσωποι του θεού,
    οι ποδοσφαιριστές και οι ποδοσφαιρικές ομάδες,
    οι έμποροι όπλων και ναρκωτικών, μαστρωποί και πόρνες πολυτελείας, μεγαλοδικηγόροι, μεγαλοδημοσιογράφοι,
    πολυεθνικές, επιχειρηματίες νονοί και τα τζάκια …. οι πολιτικοί.
    Πως τα απέκτησαν
    από την έντιμη δουλειά τους ή ήταν έξυπνοι πολύ
    και οι άλλοι...
    είναι κουτοί;
    Ποιοι βρίσκονται στην εξουσία και πίσω από αυτή;
    Αυτοί!
    Πως και γιατί άραγε;

    Καλησπέρα
    αγαπημένο μας Μαργαριταρένιο κορίτσι
    με τις ευαίσθητες κεραίες σου
    να εντοπίζεις τα κρίσιμα σημεία της σκέψης με περισυλλογή.

    Φιλιά …φιλιά φιλιά!
    Και ένα… από κάποιο παιδί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ..και μεταμόρφωσε τον εαυτό του έτσι λες για τον Ηρακλή Ατείχιστη Πόλη, μόνο που οι αρχαίοι Έλληνες τον ταύτιζαν με τον Μελκάρτ τον θεό της Τύρου και τον Μελικέρτη το παιδί με το δελφίνι και οι Πύλες του μελκάρτ είναι οι Πύλες του Ηρακλέους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμείς λέμε
    ότι αυτός
    που ανακατεύει το μέλι,
    ο Μελικέρτης,
    ο βρασμένος γιος της Ινούς
    λατρεύεται στα Ποσειδώνια Ίσθμια
    και γίνεται δεκτός από τον Ποσειδώνα... σαν Παλαίμων δαίμων.

    Οι πύλες- στήλες είναι κοντά στην
    Μελίτα
    Ωγυγία Malat
    ...από μέλι λιμάνι,
    στο νησί των Ιπποτών
    μαζί με ένα Γεράκι της Μάλτας
    την σιωπηλή πόλη της Μεδίνας και την πέτρα της Μελκάρτ που χαρακτηρίζεται σαν η Ροζέτα της Μάλτα.
    Άραγε είναι το ναυάγιο του "γλυκύτατου"
    της αγάπης ύμνου
    Αποστόλου Παύλου
    είχε σχέση με τον αρχιδούλο "γλυκό" Μελάνθιο;

    Το Εξπρές του Μεσονυκτίου που γυρίστηκε εκεί;
    Και.... η απόδραση από το Αλκατράζ ταιριάζει βέβαια πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα διερευνητική greenlion και φίλοι ELZIN που με ξελασπώνεται πάλι!
    Τι να πω ;
    Καλύτερα λέω πάντως, να μείνουμε στον Ηρακλή ως ένα θαυμάσιο σύμβολο που είναι και από το Μελικέρτη να κρατήσουμε το φουλάρι της μάνας του της Λευκοθέας γιατί ο Ποσειδώνας δεν αστειεύεται!

    -Που είναι το μαντήλι;
    Ρωτούν ρωτούν οι φίλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλύτερα λέω πάντως, να μείνουμε στον Ηρακλή ως ένα θαυμάσιο σύμβολο που είναι και από το Μελικέρτη να κρατήσουμε το φουλάρι της μάνας του της Λευκοθέας γιατί ο Ποσειδώνας δεν αστειεύεται!

    Εμείς συμφωνούμε με αυτό απολύτως!

    Το μαντήλι μας ενδιαφέρει!
    Που είναι το μαντήλι!

    Καλησπέρα Μαντηλοφόρε Αετέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ε καλά τώρα αν δεν αστειεύεται ο Ποσειδώνας...υπάρχει και ο Δελφίνιος Απόλλων έχουμε πάντα εναλλαχτικές λύσεις..όπως ΕΛ είναι η σημιτική ονομασία του θεού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα ανώνυμε!
    Μήπως θα μπορούσες να ολοκληρώσεις
    τον συλλογισμό και την πρόταση
    και την τοποθέτηση
    επί του θέματος
    για να ξέρουμε
    ... γιατί πράγμα μιλάμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τα πάντα έχουν πολλαπλές ερμηνείες
    και το ελ στα σημιτικά σημαίνει θεός δεν συνέχισα την πρόταση γιατί δεν υπονοώ απολύτως τίποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. «τα πάντα έχουν πολλαπλές ερμηνείες»

    ...ή σε χώνει βαθιά στον Λαβύρινθο και σε αδιέξοδο
    ή σε κάνει να τον κοιτάς αιωνίως απ έξω.
    Η δικιά σου ερμηνεία ποια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. φυσικά το μαντήλι ενδιαφέρει χωρίς μαντήλι πως θα χορέψεις για να ανοίξεις την πύλη; Αν το είχαν, εδώ θα ήταν, δεν νομίζω ήδη θα την είχαν κάνει, είτε για τις υάδες είτε για τις πλειάδες, είτε για τον μπελτεγκέζη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η δικη μου ερμηνεία ποιά είναι είμαι έξω από τον Λαβύρινθο και αδιαφορώ για θεούς και δαίμονες! Γι αυτό και αστειεύομαι αλλά μάλλον δεν εκτιμήσατε το χιούμορ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μη το λες αγαπητή Λιονταρίνα!
    Υπάρχουν άνθρωποι
    που αγαπούν την Γη και τον χορό
    και τους αρέσει να κοιτάζουν τα αστέρια από εδώ
    κουνώντας τους ένα μαντήλι λευκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ναι την αγαπούν τόσο πολύ που καλούν τα τέρατα απ τα όρια του σύμπαντος όπου τα βρούν για να την εξουσιάζουν κι ύστερα αλλάζουν και το στόρυ και από κακοί γίνονται καλοί σαν από ερινύες ευμενίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. θαυμάσιο να μας ακούγεται αυτό
    ...ανώνυμε!
    Να είσαι έξω από τον Λαβύρινθο και αδιαφορείς για θεούς και δαίμονες!

    Ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα
    γιατί εκτιμούμε τους ανθρώπους με χιούμορ και με ανεξαρτησία κινήσεων!
    Ίσως ήταν πολύ λεπτό και δεν το πιάσαμε αμέσως
    αλλά,
    έχουμε όλη την καλή διάθεση
    να επανεκτιμήσουμε το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ...κάποιοι Λιονταρίνα μας
    ...όχι όλοι!
    Δεν αγαπούν όλοι την μουσική
    και τον χορό...
    προτιμούν το διαρκές πένθος
    σε ένα μαρτύριο πικρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...και φυσικά για είναι κάποιος
    έξω από τον λαβύρινθο
    ή δεν μπήκε ποτέ
    και αδιαφορεί από άγνοια παντελή,
    ή μπήκε και βγήκε
    πετώντας
    και αδιαφορεί
    ...από γνώση αρκετή.

    Σε ποια κατηγορία ανήκουν άραγε μερικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σε τέτοιας θεματολογίας αναρτήσεις σχολιάζουν μόνο όσοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι σε κάποιο αδιέξοδο κι όσοι έχουν ελευθερωθεί, ανιχνεύοντας εκείνον που είναι έτοιμος για απεγκλωβισμό.Οι εγκλωβισμένοι πάντως ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μες το γάλα! Κάθε μπλόγκ κι ένα δωμάτιο, αλλά στον Λαβύρινθο μόνο ένας ο κύριος. Ο ήρωας ξεχωρίζει αμέσως από το πολεμικό του ανάστημα, όμως βλέπω πως βιάστηκε, γιατί μάλλον η κυρά των πελέκεων δεν τουδωσε τον μίτο της ή μήπως τον παγίδεψε και τον πρόδωσε δίνοντας αλλού το μαντήλι της; Τι έχετε να πείτε επ αυτού φίλοι του EL.ZIN, γι αυτόν τον ήρωα παιδί που αναζητεί ΕΝΑΝ ΘΕΟ για όλους το ελ είναι σημιτικός θεός! Αντιλαμβάνεστε άραγε την λεπτή ειρωνία και τον στόχο της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κατά αρχήν να πούμε
    πως επιτέλους έχουμε
    μια θέση και τοποθέτηση,
    πέρα από πλίνθους και κεράμους άτακτους ερριμμένους
    σκόρπια εδώ και εκεί,
    ξεκάθαρη από ένα συνομιλητή
    και αυτό μας χαροποιεί.

    Το χιούμορ είναι κάτι που απολαμβάνουμε βεβαίως,
    όταν το βρίσκουμε και όταν το καταλαβαίνουμε
    -άνθρωποι είμαστε και καθόλου θεοί,
    ενίοτε μπορεί να μας διαφύγει,
    αλλά και η ειρωνεία δεν μας χαλάει διόλου, κυρίως η λεπτή,
    και ιδίως όταν προέρχεται
    από ένα πικαρισμένο ανώνυμο συζητητή.

    Στο θέμα μας τώρα!
    Καλό είναι
    όταν κατεβαίνει κανείς για χορό
    να στηρίζεται σε δικά του μαντήλια.
    Ευπρόσδεκτα των συνχορευτών αλλά
    να μπορεί να κάνει και χωρίς αυτά.
    Συνεπώς δεν μας ενδιαφέρουν τα μαντήλια κυριών ή κυρίων διόλου
    και δεν επενδύουμε ποτέ σε δανεικά,
    γιατί δεν θέλουμε να χρωστάμε
    τόκους και χρεωστικά.

    Το μπλογκ είναι ένα δωμάτιο του λαβύρινθου σαφώς
    αλλά είναι και ένα παράθυρο με θέα
    που μπορεί να φεύγει
    κανείς όποτε θέλει
    πετώντας ή... πέφτοντας.
    Ο καθένας το χρησιμοποιεί ανάλογα με τα αδιέξοδα του και τις ανάγκες του.
    Το Ελ είναι σημιτικός θεός για όποιον ενδιαφέρεται και θέλει να το βλέπει έτσι.
    Είναι όμως και τα αρχικά της λέξης Ελευθερίας που είναι Ελληνική
    και σημαίνει ίσως για μερικούς
    … μια μικρή φλόγα, από κερί
    που χορεύει
    κάτω από ένα ουρανό
    απέραντο πολύ.

    Όποιος ψάχνει για θεούς θα τους βρει εύκολα,
    όποιος ενδιαφέρεται για την Ελευθερία του
    θα κουραστεί
    ξεκινώντας από παιδί
    και θα παλαίψει γι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φίλε αγωνιστή Σταυραετέ
    της Ατείχιστης Πόλης,
    ... μερικοί φαίνεται δεν εκτιμήσανε
    καθόλου το λεπτό σου χιούμορ
    και το πήρανε στα σοβαρά!

    Νομίσανε βιαστικά
    πως ένας πολεμιστής φοβάται και τρέμει Ποσειδώνιους θεούς
    και ψάχνει για μαντήλια δανεικά
    ...σαν να πιάνεται
    ο πνιγμένος από τα μαλλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αφιερωμένο εξαιρετικά!
    από
    ανωνυμοψευδώνυμο επισκέπτη
    http://www.youtube.com/watch?v=7qUB-f7EpPs&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το πιάσαμε… το υπονούμενο!
    Στέλνουμε την απάντηση!

    Μα εσύ ποτέ,να μη χαθείς ποτέ
    ποτέ απ'τη ζωή μου!

    Αφιερωμένο εξαιρετικά από
    επώνυμους Αγνώστους
    ...σε Γνωστούς ανώνυμους!

    Περνούν τα καλοκαίρια κι οι γιορτές μας,
    όλα σαν τρένα βιαστηκά και δεν ξαναγυρνούν.

    Περνούν τα πρωινά κι οι Κυριακές μας,
    όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν.

    Μα εσύ ποτέ,να μη χαθείς ποτέ,ποτέ απ'τη ζωή μου
    γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου.
    Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω.

    Μα εσύ ποτέ,να μη χαθείς ποτέ,ποτέ απ'τη ζωή μου
    γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου.
    Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω,εσύ,εσύ..

    Περνούν,χάνοντε οι όμορφες στιγμές μας,
    όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν.
    Περνούν,οι μέρες τρέχουν κι οι βραδιές μας,
    όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν.

    Μα εσύ ποτέ,να μη χαθείς ποτέ,ποτέ απ'τη ζωή μου
    γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου.
    Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω.

    Μα εσύ ποτέ,να μη χαθείς ποτέ,ποτέ απ'τη ζωή μου
    γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου.
    Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω,εσύ,εσύ...

    http://www.youtube.com/watch?v=T1DjHo-ylh0&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν ήλθα να στρωθώ στο τραπέζι ακάλεστος, δεν ήρθα κουβέντα να πιάσω, όχι γιατί δεν θα πάρω απάντηση, αλλά να, παράπονο στην άκρη των χειλιών μου που δεν θα κρατήσω γιατί έμαθα ότι δεν μπορείς να κρύβεσαι από τον εαυτό σου, κακομαθαίνεις μαθές και τότε αλλοίμονο. Παράπονο όταν με πίκρα σας είχα αποχαιρετίσει, και μάλιστα προέτρεπα να το ξανά σκεφτείτε, ήλπιζα λοιπόν την ελπίδα ότι, στην επανεμφάνιση θα είχα και εγώ μερίδιο χαράς, όμως φευ, φαίνεται ότι πέρασα χωρίς έστω της λειψής μου παρουσίας, να αξίζω και εγώ ένα σημάδι, να, είμαστε και πάλι εδώ σε δρόμο που μπορείς να περπατήσεις μαζί μας, έστω και αγναντεύοντας μας, δεν πειράζει, καλωσορίσατε, και χάρηκα που της τύχης το χέρι με έσπρωξε εδώ έτσι να σας ανταμώσω πάλι ξανά. Καλώς ορίσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παραπονιάρη μας υιέ!
    Μη μας πικραίνεσαι που δεν κάνουμε ιδιαίτερες
    ανακοινώσεις,
    ίσως επειδή δεν συμπαθούμε τις διαφημίσεις
    και δεν θέλουμε να ενοχλούμε προσωπικά.
    Αλλά είμαστε εδώ όλοι
    τριγύρω στην ίδια γειτονιά
    και μαθαίνουνε τα νέα μεταξύ μας συχνά.
    Χαιρόμαστε που σε βλέπουμε διπλά
    και τίποτα δεν είναι τυχαίο παρ όλα αυτά.
    Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος και καλεσμένος
    και στον χορό και στο πάρτυ και στην συζήτηση
    και ότι κουβέντα επιθυμείς
    κάνουμε
    χωρίς να κρυβόμαστε πουθενά!

    Καλώς σε βρίσκουμε ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί δεν γίνεσαι η αλλαγή... που θέλεις να δεις στον κόσμο;