Γ νώση και... περιπέτεια!
Αναζητητές της γνώσης, αλλά, καθόλου
αναζητητές του εαυτού μας,
είπε ο Νίτσε,
αναζητητές του εαυτού μας,
είπε ο Νίτσε,
αναζητώντας… τον Υπεράνθρωπο!
Πόσο άγνωστος και ξένος παραμένει ο άνθρωπος... για τον εαυτό του;
Πριν από 6000 περίπου χρόνια από τώρα,
ο άνθρωπος έχανε την πρωτογενή αθωότητα που είχε, την σύνδεση με την φύση, την επικοινωνία με τα ζώα, την άμεση πρόσβαση… στο '"γνωρίζω και νοιώθω".
Ο Μίνωας, άρχισε να κατασκευάζει το τρομερό οίκημα του Λαβύρινθου και έτσι ,
ο άνθρωπος, homo Sapiens, πια, ξεκίνησε την περιπέτεια της γνώσης.
Άρχισε να μπαίνει στο Λαβύρινθο της Γνώσης και να εξερευνά τους ατέλειωτους διαδρόμους και τα δωμάτια του.
Ήθελε να «γνωρίσει» και αυτό είχε ένα κόστος και την απώλεια του… παραδείσου.
Ο Μίνωας, ο Μινώταυρος. ο Θησέας, η Αριάδνη και ο Δαίδαλος, που μπόρεσε να πετάξει, είναι από τους κύριους πρωταγωνιστές αυτής της ιστορίας,
και έχουν πολλά να μας διηγηθούν.
Άρχισε να μπαίνει στο Λαβύρινθο της Γνώσης και να εξερευνά τους ατέλειωτους διαδρόμους και τα δωμάτια του.
Ήθελε να «γνωρίσει» και αυτό είχε ένα κόστος και την απώλεια του… παραδείσου.
Ο Μίνωας, ο Μινώταυρος. ο Θησέας, η Αριάδνη και ο Δαίδαλος, που μπόρεσε να πετάξει, είναι από τους κύριους πρωταγωνιστές αυτής της ιστορίας,
και έχουν πολλά να μας διηγηθούν.
Τι είναι γνώση όμως;
Σε τι συνίσταται και σε τι χρησιμεύει;Θα ήταν καλύτερα να μη είχαμε ξεκινήσει το ταξίδι αυτό
και να μη είχε γίνει;
Ποιος είναι ο Μίτος της Αριάδνης;Ο Θησέας, τολμηρός εξερευνητής, θα αναλάβει αυτή την επικίνδυνη αποστολή.
Η Αριάδνη ψιθυρίζει κρυφά, στον Θησέα τις τρεις βασικές αρχές και τρεις κύριες οδηγίες για να μπορέσει να βγει ζωντανός, από τον φοβερό χώρο.
Παν μέτρον άριστον,για να έχεις δικλείδα ασφαλείας
Και να είσαι πάντα σε ένα μονοπάτι με καρδιά, για να επιβιώνεις με... ποιότητα ζωής.
Του σκιαγραφεί τα τρία μεγάλα πεδία της γνώσης
και πως θα τα χειριστεί.
Τον συμβουλεύει να προσέξει πολύ
αυτό που δεν μπορεί να γίνει γνωστό, μέσα στην ανθρώπινη επικράτεια και με την ανθρώπινη μορφή
και που είναι η Τρίτη προσοχή.
Είναι το απερίγραπτο το αδιανόητο, λαμπερό και ταυτόχρονα τρομακτικό στην απεραντοσύνη του.
Να λαμβάνει σοβαρά υπ’οψιν του
το Άγνωστο, που είναι η σιωπηλή υπερβατική γνώση, η έμπνευση , η τέχνη, η θρησκεία, η μαγεία, η αριστερή πλευρά, η Δεύτερη προσοχή, η θηλυκότητα.
Κρυμμένο από τον άνθρωπο αλλά μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων του και γίνεται γνωστό κάποια δεδομένη στιγμή.
Να ασχοληθεί πολύ προσεχτικά με
το Γνωστό και ότι περιλαμβάνει η λογική, η δεξιά πλευρά, η επιστήμη, η Πρώτη προσοχή,
πολύτιμη για άνθρωπο, η αρσενικότητα.
Και του συνιστά να θέτει πάντα το ερώτημα:
Ποια είναι η αξία αυτού που μαθαίνουμε
Και σε ποιο χώρο ανήκει, από πού προέρχεται
Να ξεχωρίζει τα πεδία της γνώσης και την πρόσβαση σε αυτά.
νιώθει κανείς αδράνεια, ηττοπάθεια, κατάθλιψη, ματαιότητα.
Οι πολεμιστές, όσο διατηρούν την ανθρώπινη μορφή, το αποφεύγουν, έχουν ρίξει φευγαλέες ματιές και είδαν ότι απορροφά την ζωτική τους δύναμη.
Προκαλεί τρομερή κατάθλιψη, γιατί δεν βρίσκεται στα πλαίσια μέσα των δυνατοτήτων του ανθρώπου.
Ο διαχωρισμός είναι υψίστης σημασίας, για τους εξερευνητές της γνώσης.
Μπροστά στο ¨Άγνωστο, γίνεται κανείς δραστήριος, ενεργητικός, δυναμικός, νοιώθει ενδιαφέρον.
Οι πολεμιστές το θεωρούν πρόκληση και το δέχονται με χαρά.
Αυτοί που φλερτάρουν με το Άγνωστο είναι οι μυστικιστές, οι καλλιτέχνες, ιερείς ,μοναχοί, φευγάτοι, ρομαντικοί, ασαφείς, διφορούμενοι, ονειρευτές, ιδεαλιστές.
Η ενασχόληση με αυτό το πεδίο χωρίς ένα γερό φυσικό ΄σώμα και σκληρή αυτοπειθαρχία, δημιουργεί τις μεγάλες ψευδασθήσεις και τις φυγές από την κλασική πραγματικότητα.
Το Γνωστό πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπ’οψιν, γιατί είναι ότι έχει κατακτήσει ο άνθρωπος, μέχρι την δεδομένη στιγμή. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το Γνωστό, είναι οι γνωστοί τύποι ορθολογιστές, υλιστές, κυνηγοί , επιστημονικοί.. τεχνοκράτες.
Η επίμονη χρήση όμως του γνωστού δημιουργεί εμμονές , και αρρωστημένα κολλήματα και περιορίζει τους ορίζοντες της σκέψης κα της φαντασίας, σε στενά πλαίσια και πεπατημένα.
Φτιάχνει και τους μικρούς τυράννους που κάνουν μανιακή χρήση και κατάχρηση του Γνωστού.
Η ενασχόληση με αυτό το πεδίο χωρίς ένα γερό φυσικό ΄σώμα και σκληρή αυτοπειθαρχία, δημιουργεί τις μεγάλες ψευδασθήσεις και τις φυγές από την κλασική πραγματικότητα.
Το Γνωστό πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπ’οψιν, γιατί είναι ότι έχει κατακτήσει ο άνθρωπος, μέχρι την δεδομένη στιγμή. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το Γνωστό, είναι οι γνωστοί τύποι ορθολογιστές, υλιστές, κυνηγοί , επιστημονικοί.. τεχνοκράτες.
Η επίμονη χρήση όμως του γνωστού δημιουργεί εμμονές , και αρρωστημένα κολλήματα και περιορίζει τους ορίζοντες της σκέψης κα της φαντασίας, σε στενά πλαίσια και πεπατημένα.
Φτιάχνει και τους μικρούς τυράννους που κάνουν μανιακή χρήση και κατάχρηση του Γνωστού.
Ανάλογα με τις επιλογές τουςστην θέα και στην πρόκληση ενός Λαβύρινθου,
οι άνθρωποι είναι εύκολα αναγνωρίσιμοι.
Μερικοί, αρκετοί, δεν θα τολμήσουν να εισέλθουν ποτέ.
Για αυτούς θα είναι ένα παραμύθι και θα ίσως να αγνοήσουν την ύπαρξη του.
Θα διατηρήσουν ένα πρωτόγονο αυθορμητισμό κα μια ζωική φυσικότητα και αυθεντικότητα.
Είναι οι άνθρωποι που δεν έχουν ασχοληθεί με την ύπαρξη του αυτού του χώρου
Καλά παιδιά, πρωτόγονα, ακατέργαστα, φυσικοί τύποι, απλοϊκοί.
Κάποιοι άλλοι τον κοιτάζουν, και έχουν μείνει με το καημό της μόρφωσης και το… δέος.
Καλά παιδιά, πρωτόγονα, ακατέργαστα, φυσικοί τύποι, απλοϊκοί.
Κάποιοι άλλοι τον κοιτάζουν, και έχουν μείνει με το καημό της μόρφωσης και το… δέος.
Κάποιοι θα τολμήσουν απερίσκεπτα και υπερτιμώντας τις δυνάμεις τους, να τον διερευνήσουν.
Χωρίς τον Μίτο όμως, δεν θα μπορέσουν να βγουν.
Θα μείνουν σε κάποιο δωματιάκι ή σε ένα διάδρομο ή θα συναντήσουν το Μινώταυρο και θα καταβροχθιστούν.
Οι καταβροχθισμένοι είναι συνήθως διανοούμενοι, κουρασμένοι, μπλαζέ τύποι, υπερόπτες, πλαδαροί, άκεφοι, μπουκωμένοι πανεπιστημιακού τύπου κυρίως, περισπούδαστοι.
Αυτοί που έχουν εγκλωβιστεί, είναι χαρακτηριστικοί τύποι που έχουν παγιδευτεί σε ένα δωμάτιο, ειδικοί σε κάτι , εμπειρογνώμονες, αυθεντίες, απόλυτοι, μονοκόμματοι, μονόχνωτοι
και επαναλαμβανόμενα βαρετοί, λέγοντας τα ίδια και τα ίδια και κάνοντας τα ίδια και τα ίδια.
Μερικοί περιδιαβαίνουν τα δωμάτια και τους διαδρόμους χωρίς να καταλήγουν πουθενά και δεν χωρίς να βγούνε ποτέ από εκεί, σκόρπιοι, με σκόρπιες σκέψεις εδώ και εκεί...
Και είναι κάποιοι, που έχουν βγει κι όλας σώοι και ζωντανοί, όπως ο γιος του Αιγέα,
με την βοήθεια μια γυναίκας και μιας θηλυκής ενέργειας.
Είναι λοιπόν απαραίτητη η Αριάδνη και ένα σημείο αναφοράς και σύνδεσης όλων των δωματίων και των διαδρόμων.
Μα πάνω απ’ όλα είναι απαραίτητος ο έρωτας για την γνώση, και το μονοπάτι του πολεμιστή.
Μόνο ο Θησέας βγαίνει ζωντανός και αναδύεται σώος, αλλά ο άνθρωπος έχει ακόμη μακριά πορεία για να ολοκληρώσει το ταξίδι της γνώσης και να φωτίσει όλους τους διαδρόμους και τα δωμάτια.
Παρ’ολο τον μεγάλο του κατόρθωμα, ο Θησέας, θα παραμείνει ημιτελής ήρωας, γιατί η περιπέτεια του ανθρώπου δεν τελειώνει εδώ.
Την συνέχεια την περιγράφει ο Όμηρος... στην Οδύσσεια, που είναι και άλλη οκτάβα
Είναι λοιπόν απαραίτητη η Αριάδνη και ένα σημείο αναφοράς και σύνδεσης όλων των δωματίων και των διαδρόμων.
Μα πάνω απ’ όλα είναι απαραίτητος ο έρωτας για την γνώση, και το μονοπάτι του πολεμιστή.
Μόνο ο Θησέας βγαίνει ζωντανός και αναδύεται σώος, αλλά ο άνθρωπος έχει ακόμη μακριά πορεία για να ολοκληρώσει το ταξίδι της γνώσης και να φωτίσει όλους τους διαδρόμους και τα δωμάτια.
Παρ’ολο τον μεγάλο του κατόρθωμα, ο Θησέας, θα παραμείνει ημιτελής ήρωας, γιατί η περιπέτεια του ανθρώπου δεν τελειώνει εδώ.
Την συνέχεια την περιγράφει ο Όμηρος... στην Οδύσσεια, που είναι και άλλη οκτάβα
της περιπέτειας της γνώσης
Ο Ο-δυ-σσέας, όχι μόνο είναι κυρίαρχος του Λαβύρινθου, αλλά, τον βλέπει αφ 'υψηλού, πανοραμικά, γιατί βρίσκεται στο κέντρο της λογικής πάντα και του... Γνωστού.
Έχει όλα τα κλειδιά από τα δωμάτια και έχει και τα... Φτερά.
Ο Ο-δυ-σσέας, όχι μόνο είναι κυρίαρχος του Λαβύρινθου, αλλά, τον βλέπει αφ 'υψηλού, πανοραμικά, γιατί βρίσκεται στο κέντρο της λογικής πάντα και του... Γνωστού.
Έχει όλα τα κλειδιά από τα δωμάτια και έχει και τα... Φτερά.
Όποτε χρειάζεται κάτι, τα επισκέπτεται παίρνει αυτό που θέλει και φεύγει πετώντας, σαν Αετός.Ο δύσκολος ρόλος του Οδυσσέα βρίσκεται, στο να μπορέσει να συνδέσει το Γνωστό με το Άγνωστο και αυτό κάνει στους 12 μεγάλους σταθμούς της πορείας του, φτιάχνοντας την γέφυρα με την αριστερή πλευρά που βρίσκεται η Πηνελόπη και δένοντας την με γερά σχοινιά που του δίνει η Καλυψώ.
Ο πολυμήχανος, βασιλιάς της Ιθάκης, ενώνει την λογική με την σιωπηλή γνώση και ολοκληρώνει τον Άνθρωπο.
Χαρτογραφεί το Άγνωστο και το κάνει... γνωστό,
δημιουργώντας το Υπεράνθρωπο Τέλειο Όν.Αυτό είναι και το ταξίδι του Οδυσσέα και η επιστροφή
στην Ιθάκη, γυρίζοντας από την κόλαση με τα τρόπαια της γνώσης, που είναι η κατανόηση και στοχεύοντας στην ολοκλήρωση του εαυτού, με οδηγό την αυτογνωσία
Δύο γυναικείες προσωπικότητες κρατούν τα νήματα των ιστοριών.
Η Πηνελόπη, ξετυλίγει ένα μπερδεμένο κουβάρι- πηνίο
και η Αριάδνη έχει τον Μίτο.
Ο πολυμήχανος, βασιλιάς της Ιθάκης, ενώνει την λογική με την σιωπηλή γνώση και ολοκληρώνει τον Άνθρωπο.
Χαρτογραφεί το Άγνωστο και το κάνει... γνωστό,
δημιουργώντας το Υπεράνθρωπο Τέλειο Όν.Αυτό είναι και το ταξίδι του Οδυσσέα και η επιστροφή
στην Ιθάκη, γυρίζοντας από την κόλαση με τα τρόπαια της γνώσης, που είναι η κατανόηση και στοχεύοντας στην ολοκλήρωση του εαυτού, με οδηγό την αυτογνωσία
Δύο γυναικείες προσωπικότητες κρατούν τα νήματα των ιστοριών.
Η Πηνελόπη, ξετυλίγει ένα μπερδεμένο κουβάρι- πηνίο
και η Αριάδνη έχει τον Μίτο.
Ο Οδυσσέας, είναι το τελειότερο σημείο σε μια ανθρώπινη πορεία και είναι στο μέτρο του ανθρώπου.
Από εκεί και μετά τον ρόλο αναλαμβάνει ο Ηρακλής, ο οποίος έχει την δυνατότητα να αντιμετωπίσει και αυτό που δεν μπορεί να γίνει γνωστό στην Τρίτη προσοχή, γιατί είναι ημίθεος και δεν δεσμεύεται από την ανθρώπινη μορφή και είναι στο μέτρο του θεού.
Από εκεί και μετά τον ρόλο αναλαμβάνει ο Ηρακλής, ο οποίος έχει την δυνατότητα να αντιμετωπίσει και αυτό που δεν μπορεί να γίνει γνωστό στην Τρίτη προσοχή, γιατί είναι ημίθεος και δεν δεσμεύεται από την ανθρώπινη μορφή και είναι στο μέτρο του θεού.
Ποιο είναι το σημείο αναφοράς και σύνδεσης;Είναι το αξεπέραστο προτρεπτικό ρητό των Δελφών.
Γνώθι σαυτόν και η έννοια της αυτογνωσίας.
Χωρίς τον στόχο της αυτογνωσίας και την κατάκτηση της, κάθε γνώση γίνεται ένα Μινώταυρος για τον άνθρωπο, ένα "φυλακισμένο" δωμάτιο και ένας αδιέξοδος Λαβύρινθος.
Γνώθι σαυτόν και η έννοια της αυτογνωσίας.
Χωρίς τον στόχο της αυτογνωσίας και την κατάκτηση της, κάθε γνώση γίνεται ένα Μινώταυρος για τον άνθρωπο, ένα "φυλακισμένο" δωμάτιο και ένας αδιέξοδος Λαβύρινθος.
Χωρίς την έννοια της αυτογνωσίας και της προσωπικής αλλαγής, της ευθύνης και μεταμόρφωσης του εαυτού, όλα τα κινήματα, οι ιδεολογίες, οι θρησκευτικές συνταγές 'λύτρωσης' και οι επαναστάσεις, είναι καταδικασμένα να εκφυλίζονται και να μετατρέπονται σε τυραννίες…
Γνώση... γνώση ή αυτογνωσία,
Γνώση της.. γνώσης;
Λαβυρινθιολόγος της Λάιον
21 ος Αιών
και ο...Λαβυρινθος.'
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωθι σ'Αυτον'Παν μετρον Αριστον'
και Να εισαι παντα σ'Ενα μονοπατι ..με Καρδια....ΑΓΝΩΣΤΟ..
Πολλη δυνατο 'Κειμενο,....
Υποκλινομαι φιλε'Λαβυρινθιολογε'Λαιν'ς...:-)
Nispell
Και ας αναρωτηθουμε γιατι η Αριαδνη δεν εδωσε στον Θησεα Δαυλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήκατι πολυ λογικο για καποιον που προκειται να μπει σ΄ενα σκοτεινο,ανηλειο τοπο.
Η Αριαδνη-Αρι-αγνη (Αγνη σκεψη) του δινει το κουβαρι που δεν πρεπει να σπασει(Ο Πολεμιστης οφειλει να ειναι συγκεντρωμενος,κανοντας καθαρες σκεψεις μεχρι το τελος)
Σ αυτην του την πορεια κανεις αλλος δεν μπορει να τον βοηθησει,καμμια συμβουλη, κανενας φωστηρας,ψυχολογος,παπας,εξωμολογητης,κανενας δαυλος!
Ειναι μια πορεια που θα την κανει μονος του.
Να ειστε παντα ολοι καλα!
Καλημέρα Φύλακα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου έδωσε σχοινί,
για να συνδέσει τα δωμάτια και τους διαδρόμους
και να ‘δέσει ΄…την γνώση.
Ο Θησέας, είναι πολεμιστής πρώτης προσοχής και αποστολή του,
είναι να εξερευνήσει το Γνωστό.
Ο Αριστοτέλης το "τακτοποιεί" και ο Πλάτων εισέρχεται στην δεύτερη προσοχή και ανιχνεύει... το Άγνωστο.
Καλημέρα αδέρφια συμπολεμιστές !
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μπούμε στο λαβύρινθο του αγνώστου και να εξερευνήσουμε τα σκοτεινά του μονοπάτια λαμβάνοντας γνώση προς ανύψωση της πνευματικής μας κλιμακας δεν ειναι κάτι δύσκολο μεν αλλα κρύβει πολλές παγίδες δεν.
Θα προσθέσω (αν μου επιτρέπεται) και κάποια άλλα εργαλεία απο αυτά που είπε η Αριάδνη :
1. ΝΑ ΑΚΟΥΣ! ένας πολεμιστής πρέπει να ξέρει να ακούσει το οτιδήποτε απο τον οποιοδήποτε χωρίς να ταυτίζεται σε οποιαδήποτε ιδέα ή κατάσταση απλά να την εθρονίζει πρώτα στην καρδιά και μετά να την εκλογικεύει για να μπορέσει να την μετουσιώσει σε δύναμη αν τελικά το μονοπάτι ειναι όντως αυτό που πρέπει να ακολουθησει.
2. Ταπεινώτητα με ορθή στάση και σεβασμό στις δυνάμεις που εμπερικλείουν την ζωή και την εκδηλωση αυτής μέσα στην διάσταση. Σεβασμό σε όλα τα όντα και στα πεπρωμένα που τα καθοδηγούν.
3. Νηφαλιώτητα, και ηρεμία χωρίς να γίνετε σκλάβος αυτών αλλα να τα χρησιμοποιέι για να βρίσκει λύσεις πάντα εύστοχα και άμεμπτα
4.ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟΚΡΥΨΗ! ένας πολεμιστής παραφυλά τους άλλους αλλά και την ίδια του την αντίληψη. Δείχνει ότι ειναι νηφάλιος ακόμα και αν μέσα του επικρατεί σύγχηση και όλα αυτά διότι πρεπει να βγάλει εις πέρα την αποστολή του χωρίς να προδώσει τα όπλα που θα χρησιμοποιήσει και φυσικά τις ανάλογες στρατηγικές !
5.ΑΨΟΓΟΣΥΝΗ! ξέρει να κινείται άψογα με πληρη συνηδειτότητα ΓΝΩΘΙ Σ'ΑΥΤΟΝ που λέει και η Αριάδνη ειναι καθημερινή πληρότητα για έναν πολεμιστή σε σχέση με τον μέσο άνθρωπο που όλα αυτα τα αγνοεί.
6.ΜΑΚΡΙΑ ! ΑΠΟ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΕΣ , ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ! Για έναν πολεμιστή κάθε αιτία ειναι μια πρόκληση ώστε να ξεπεράσεις και να θεμελιώσει μέσα του διαμάντια γνωσης για την εξέλιξη του αλλά και για το ξεδίπλωμα του πεπρωμένου του. ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ! για το μέσο άνθρωπο ειναι η σκύλλα και η Χάρυβδη για έναν πολεμιστή είναι οι μεγάλες του αγάπες ! διότι μόνο μέσα απο τις προκλήσεις θα μπορέσει να λαμβάνει γνώση!:)!!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ! ! ΕΜΠΡΟΣ!!
ΔΡΑΞΤΕ ΤΑ ΣΠΑΘΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗΣ ! !!
ΕΜΠΡΟΣ !ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΣ ΜΟΥ! ΕΜΠΡΟΣ !
ΑΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ! ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΔΟ..!!!
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!
Εχω ποστακι απο την ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΑ αν θελετε ρίξτε μια ματιά .
ΦΙΛΙΑ
Γνωθι σ'Αυτον'Παν μετρον Αριστον'
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι Να εισαι παντα σ'Ενα μονοπατι ..με Καρδια....
Χωρίς αυτά,
δεν μπορούμε να βγούμε
'Ζωντανοί" από κανένα Λαβύρινθο
...γνώσης,
αγαπημένε μας σύντροφε ,Νισπέλ,
Πάντα μαζί μας... πάντα...
Ο Μίνωας κατασκευάζει το τρομερό οίκημα και… ο homo Sapiens ξεκινάει την περιπέτεια της γνώσης. Τέλειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνει η Αριάδνη το Μίτο, αλλά αυτό που θα βγάλει το Θησέα από το λαβύρινθο είναι η γνώση των τριών συμβουλών. Η γνώση κυριαρχεί έναντι όλων των άλλων. Η γνώση, αλλά και η καρδιά, που μπορεί και βλέπει καλύτερα ακόμη και από τα μάτια που, τη λύση του λαβύρινθου να είχαν μπροστά τους, μπορεί να βγαίνανε, αλλά δεν θα είχαν αποκτήσει τα ανυπέρβλητα εφόδια του νικητή εξερχόμενοι. Αυτά της ψυχικής αρματωσιάς του πολεμιστή, του καθημερινού πολεμιστή που έχει να αντιμετωπίσει τόσα και τόσα προβλήματα, αλλά δεν γίνεται ο λακές, ο διανοούμενος, κουρασμένος, μπλαζέ τύπος, υπερόπτης, πλαδαρός, άκεφος, μπουκωμένοι πανεπιστημιακού τύπου κυρίως, περισπούδαστοι. Αντ’ αυτού προτιμάει το λαβύρινθο. Τον δύσκολο δρόμο για να βγούνε σώοι και ζωντανοί σαν τον γιο του Αιγέα. Με μία όμως ακόμη νίκη, από αυτές που δεν μπαίνουν στο ντουλάπι των τροπαίων, από αυτές που είναι βέλη για τη φαρέτρα, που θα τα χρησιμοποιήσει αργότερα για τις νέες μάχες.
Στη σύγχρονη πραγματικότητα ο Θησέας είναι στο πηγάδι και η Αριάδνη έχει τρελαθεί. Δεν έχει έρθει ακόμη ο Οδυσσέας για να πάρει το homo technologicus και να τον οδηγήσει
Πολεμιστές αυτή η ιστορία που γράψατε είναι για να διαβάζεται στα σχολεία, για να έχουμε επιτέλους να πούμε κάτι στα παιδιά μας
Το άγνωστο είναι υπερβατικό, αλλά μόλις το κατακτήσουμε μοιάζει παράξενο που δεν το γνωρίζαμε πριν. Η σύνδεση γνωστού- αγνώστου είναι μεγίστης σημασίας, διότι το γνωστό ξεκλειδώνει τις πόρτες που οδηγούν στο άγνωστο. Δεν φοβόμαστε αυτό που δεν ξέρουμε το σεβόμαστε μέχρι να το γνωρίσουμε και να το εκτιμήσουμε... Μόνο ο Οδυσσέας θα μπορούσε να καταφέρει μια τέτοια σύνδεση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χωροχρόνος του λαβύρινθου..... θεωρούμενος ως χώρος του ψυχισμού αγκαλιάζει μεταφορικά τόσο τα σκοτεινά τρίσβαθα του αδιαμόρφωτου ενορμητικού,όσο και την συγχυτική αρχική περίοδο της σκέψης που δεν διαθέτει τον λόγο και δεν διαφοροποιεί.‘Όμως μέσα στον λαβύρινθο θα ξετυλιχθεί βαθμιαία το νήμα που διακινεί την προσοχή και τις προσπάθειες του Θησέα.Ο ήρωας θα αγωνισθεί όχι μόνον για να βρει την έξοδο...αλλά και για να νικήσει τον Μινώταυρο...δηλαδή τις δυνάμεις(έξω και μέσα του)που αντιστρατεύονται την αναπαράσταση, την σκέψη και τα διαβήματα που την ακολουθούν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘησέας και Αριάδνη συλλογίζονται το "δυνατόν γενέσθαι" και σίγουρα οι μορφές τους αντιπροσωπεύουν διαστάσεις αποστασιοποιήσεως από τις αδιέργαστες και αδιαφοροποίητες διεγέρσεις.Η σκέψη εδώ ανοίγει τα αδιέξοδα του λαβυρίνθου,διασπά την μαύρη καταχνιά του πεδίου στο οποίο κινείται ο ζωάνθρωπος Μινώταυρος, διαπερνά το ασυνείδητο της μόνωσης του όντος που είναι κλειστό στην σκέψη, και απλώνεται όπως η Αριάδνη ξετυλίγει τον μίτο της...
Σαν τον Θησέα ο άνθρωπος μαθαίνει να αναζητά και να ανακαλύπτει...
την καλησπέρα μου...
Βλέποντας, λοιπόν, τον λαβύρινθο πανοραμικά ας πετάξουμε με τα φτερά του Οδυσσέα προς την κατάκτηση του Αγνώστου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετώντας σαν τον Αετό, ας περνάμε από τα παράλληλα σύμπαντα της μη γραμμικής πραγματικότητας για να παίρνουμε ό,τι μας χρειάζεται και προπαντός ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...και ας είναι η Ιθάκη μοναδικός μας στόχος..
Δυστυχώς,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα παιδιά μας,
συνταξιδιώτη μας homoblogous,
μπαίνουν νέα, λαμπερά και έξυπνα στο σχολείο
και βγαίνουν ανάπηρα, κουρασμένα και γερασμένα.
Αντί να αγαπήσουν την γνώση,
θα την μισήσουν ή θα θελήσουν μόνο να την εκμεταλλευτούν εκλιπαρώντας για καμιά θεσούλα.
Μπαίνουν "χωρίς Μίτο"
... σε ένα φοβερό κτίριο
και λίγα θα καταφέρουν να βγουν
"ζωντανά και άρτια" και κυρίως ολοκληρωμένα...
Συμπολεμιστή,LOCKHEART
ΑπάντησηΔιαγραφήόχι μόνο σου επιτρέπεται να προσθέτεις όποιο εργαλείο θέλεις,
αλλά,
στα πλαίσια της συνεργασίας των πολεμιστών επιβάλλεται να το κάνεις
...και είναι εξαιρετική η
συμπλήρωση και ουσιαστικού περιεχομένου!!!
Μελετάμε πάντα τις αναρτήσεις σου,
οπότε θα το συζητήσουμε από κοντά
το θέμα της ΓΝΩΣΗς ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ..
Εμπρός για την Ελευθερία!
Δεν έχουμε να χάσουμε παρά μόνο ...την αυτοανακλάση μας!
Το άγνωστο είναι υπερβατικό, αλλά μόλις το κατακτήσουμε μοιάζει παράξενο που δεν το γνωρίζαμε πριν. Η σύνδεση γνωστού- αγνώστου είναι μεγίστης σημασίας, διότι το γνωστό ξεκλειδώνει τις πόρτες που οδηγούν στο άγνωστο. Δεν φοβόμαστε αυτό που δεν ξέρουμε το σεβόμαστε μέχρι να το γνωρίσουμε και να το εκτιμήσουμε... Μόνο ο Οδυσσέας θα μπορούσε να καταφέρει μια τέτοια σύνδεση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό το σχόλιο σου Λούσυ!!!
Μόνο οι άνθρωποι
με δυνατή καρδιά και θέληση μπορούν να το καταλάβουν αυτό και να μιλήσουν
τόσο αληθινά... έτσι
και εσύ είσαι ένας από αυτούς!!!
Ο Οδυσσέας μπορεί να το καταφέρει!
Είναι ένας πολεμιστής δεύτερης προσοχής και είναι αρχέτυπο παγκόσμιας εμβέλειας και επιρροής!
Ολη η ανθρωπότητα κινείται στην δόνηση του!
Και αφού το έχει καταφέρει
ένας και μια φορά,
μπορούν και οι άλλοι
...γιατί έχει ανοίξει τον δρόμο;)!
Καλησπέρα, Κόρη της Άρτεμης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέτοια σχόλια
και αυτή την επεξεργασία της σκέψης και της νόησης,
το μέλλον του κόσμου
διαγράφεται ελπιδοφόρο!
Μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο, που θα το δημιουργήσουμε,
εμείς που σκεφτόμστε έτσι
και μιλάμε έτσι
και ζούμε έτσι
και παρεμβαίνουμε έτσι..
Χριστίνα, Χριστινάκι,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πάρουμε
...τα φτερά από τον Οδυσσέα και σαν... αετοί θα πετάξουμε
για να κάνουμε εκείνο
...το κβαντικό άλμα
...που λέγαμε,
και είναι καιρός πια;)!έ
Στόχος
η ολοκλήρωση του Ανθρώπου
και η Γνώση και η επιστήμη και η φιλοσοφία μαζί με την τέχνη
να βοηθήσουν σε αυτό!
Στους Δελφούς, το ιερό μαντείο του Απόλλωνα υπάρχει η φράση «γνώθι σ'Αυτόν» η οποία γίνεται γνωστή από τον Σωκράτη. Ο εαυτός μας, είναι η πιο σημαντική πρώτη ύλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η αρχέγονη δύναμή μας η οποία θα μας επιτρέψει να καταφέρουμε να κάνουμε την αλλαγή στη ζωή μας.
Είναι η γέφυρα που έχουμε,προς τη δυστυχία,ή προς την ευτυχία,είναι ο δρόμος που θα ακολουθήσουμε και θα δούμε αν θα μπορέσουμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη, ή πιο δύσκολη.Μαζί του θα ζήσουμε όλη μας τη ζωή και η σίγουρη συντροφιά μας ως το τέλος αυτής..Γνωθι σ'Αυτον..που χωρίς αυτό σ'ενα λαβύρινθο εγκλωβισμένοι και μπερδεμένοι θα ψάχνουμε για το νήμα της Αριάδνης μήπως και καταφέρουμε να βρούμε την έξοδο..ένα νήμα που απο την μία σου δείχνει την έξοδο του λαβύρινθου απο την άλλη σου ανοίγει τις πύλες της γνώσης!
Καλό βράδυ πολεμιστές μου!!
Σας φιλώ..
Στους Δελφούς, το ιερό μαντείο του Απόλλωνα υπάρχει η φράση «γνώθι σ'Αυτόν» η οποία γίνεται γνωστή από τον Σωκράτη. Ο εαυτός μας, είναι η πιο σημαντική πρώτη ύλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η αρχέγονη δύναμή μας η οποία θα μας επιτρέψει να καταφέρουμε να κάνουμε την αλλαγή στη ζωή μας.
Είναι η γέφυρα που έχουμε,προς τη δυστυχία,ή προς την ευτυχία...
Χωρίς την βαθιά γνωριμία με το εαυτό μας και τον έλεγχο του, να υπάρχει δηλαδή ο Αμαξάς στην ¨Αμαξα
δεν έχουμε καμιά ελπίδα ούτε να βγούμε από τον Λαβύρινθο,
ούτε να φθάσουμε στον προορισμό μας...
Καλημέρα,
"μικρή πριγκίπισσα"
της εξημέρωσης...;)!
Οσο μπορούμε να συνθέτουμε τις γνώσεις και να μιλάμε σα σε παραμύθι... είμαστε σε καλό δρόμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε τη φιλία και εκτίμησή μου!
Ο νεαρός ήρωας Μα-Θησέας, πριν αναχωρήσει -με την θέλησή του- για την Κρήτη, ζήτησε χρησμό, με το εξής ερώτημα: -"Ποιόν θεό να ζητήσω ως προστάτη μου σε αυτό το ταξείδι;" Και η απάντηση που του δόθηκε ήταν: -"Την Αφροδίτη!" Στό πρόσωπο της Αριάδνης (Αρι-άγνης, όπως σωστά λέει ο Φρυκτωρός) βρήκε αυτή την βοήθεια που του δόθηκε με την μορφή του Μίτου = αδιάσπαστου Νήματος = συνεχούς Ουσίας... "Για να συνδέσει τα δωμάτια και τους διαδρόμους", όπως σωστά λέει ο Οικοδεσπότης... Και για να ΘΥΜΑΤΑΙ από πού πέρασε! Διότι, το μεγάλο π΄ροβλημα του Λαβυρίνθου είναι το... μπέρδεμα, το μπλέξιμο, η μηχανικότητα, οι φαύλοι κύκλοι! Εκεί βασίζεται η "δύναμή" του. Αν αυτό δεν το καταλάβει ο Μα-Θητής της Γνώσης "μοιραία" θα καταβροχθιστεί και αυτός από τον "Ταύρο του Μίνωα ή της Μήνης - Πασιφάης". Προσοχή, λοιπόν, να μην χαθεί η επαφή με το ΝΗΜΑ - ΝΟΗΜΑ, διότι τότε αρχίζει το μπέρδεμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετώ τον Οικοδεσπότη και όλους τους Συνδαιτυμόνες! Αξίζει κανείς να Μα-Θητεύει σε τέτοια εκλεκτά Συμπόσια λόγων!
Σε ευχαριστούμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεύθερη Πόλη,
για την φιλία και την εκτίμησή σου και την ανταποδίδουμε!
Οι μεγάλες αλήθειες,
μόνο έτσι μπορούν να ειπωθούν,
με την μορφή μύθου και παραμυθιού ...για να μη κάψουν
και να μη καούν...;)!
Και αυτοί που τις περιέγραψαν και τις διέσωσαν στο πέρασμα των αιώνων
το γνώριζαν και χρησιμοποιήσαν αυτή την ευφυή στρατηγική συνειδητά
για να τις περνούν κάτω από την μύτη της εκάστοτε αυταρχικής
εξουσίας;)!
Προσοχή, λοιπόν, να μην χαθεί η επαφή με το ΝΗΜΑ - ΝΟΗΜΑ, διότι τότε αρχίζει το μπέρδεμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν χαθεί το νόημα θα βρεθούμε εκτός ουσίας
...σε μια αντινοική εξ-ουσία.
Η Αφροδίτη, η Ουράνια, είναι η Ενότητα, που προκύπτει από την σωστή σύνδεση και σύνθεση των γνωστικών πεδίων, γι'αυτό και
φωτεινός θεός της λαμπερής συνείδησης,
την δίνει σαν προστάτη.
Η Αριάδνη είναι αγνή,
γιατί
μόνο μια καθαρή σκέψη και η αγνή καρδιά μπορούν να αναλάβουν τέτοιες αποστολές...!!!
Χαιρετούμε,
Πυρίσπορε,
την παρουσία σου,
σε τέτοια συμπόσια λόγων,
που τα τιμά... ιδιαιτέρως!
Γνώση της άγνοιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνώση των κινδύνων της αποκαλυπτικής γνώσης.
Προσεκτική προσέγγιση της γνώσης.
Προετοιμασία.
Εξασφάλιση της υποχώρησης όταν διαπιστωθεί ελλειπής προετοιμασία.
Γνώση του σκοπού της αναζήτησης.
Ανοιχτοί δίαυλοι.
Τόσο με το σύμπαν όσο και με τον εσωτερικό μας κόσμο.
Ανοιχτές πύλες.
Καλησπέρα πολεμιστές.
Σωστά συμβουλεύεις
ΑπάντησηΔιαγραφή..."Αριάδνη",
τον Θησέα τι να έχει μαζί του...!!!!
Γνώση της άγνοιας.
Γνώση των κινδύνων της αποκαλυπτικής γνώσης.
Προσεκτική προσέγγιση της γνώσης.
Προετοιμασία.
Εξασφάλιση της υποχώρησης όταν διαπιστωθεί ελλειπής προετοιμασία.
Γνώση του σκοπού της αναζήτησης.
Ανοιχτοί δίαυλοι.
Τόσο με το σύμπαν όσο και με τον εσωτερικό μας κόσμο.
Ανοιχτές πύλες.
Και
... τη λαχτάρα για την Ελευθερία
-για να βρει την έξοδο από την Σπηλιά-
μια Ελευθερία,
που μόνο η Ολοκληρωμένη Γνώση μπορεί να του εγγυηθεί,
αν θελήσει να την διεκδικήσει
πετώντας με τα Φτερά του Δαίδαλου...!
Καλησπέρα Φτερωτέ Άνεμε!