Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Ε. Πολεμικές σκέψεις


Ένα Σπάνιο Λουλούδι !

Ποιό είναι το Πνεύμα του Πολεμιστή?
Είναι, το πως θα καταφέρει ,
να κάνει λάμψουν τα πετράδια των αρετών
που κουβαλά μέσα του,
όχι για να κατακτήσει φήμη ή πλούτη,
αλλά για να θέσει τον καλύτερο εαυτό του στην υπηρεσία του κόσμου..
και γνωρίζει ότι ο κόσμος πραγματικά τον χρειάζεται.
Αυτή είναι μια μάχη, που ο αληθινός πολεμιστής την δίνει καθημερινά.
Είναι μια μάχη κόντρα στις επιταγές των καιρών που επιβάλουν
το ψέμα, την υποκρισία, την αδικία, την ανοησία, την παραπληροφόρηση,
την υπερπληροφόρηση, την επίδειξη, τον διαχωρισμό, την δουλεία,
την ανισότητα, τις διακρίσεις, την εκμετάλλευση...την κατάχρηση εξουσίας.
.
ΚΩΔΙΚΑΣ BUSIDO "
Δεν έχω γονείς. Ο Ουρανός και η Γη είναι οι γονείς μου.
Δεν έχω Θεία δύναμη. Η υπακοή είναι τα μέσα μου.
Δεν έχω μαγική δύναμη. Η εσωτερική δύναμη είναι η μαγεία μου.
Δεν έχω ζωή ούτε θάνατο. Το αιώνιο είναι η ζωή και ο θάνατός μου.
Δεν έχω σώμα. Η ανδρεία είναι το σώμα μου.
Δεν έχω μάτια. Η αστραπή είναι τα μάτια μου.
Δεν έχω αυτιά. Η ευαισθησία είναι τα αυτιά μου.
Δεν έχω μέλη. Η ταχύτητα είναι τα άκρα μου.
Δεν έχω σκοπούς. Η ευκαιρία είναι οι σκοποί μου.
Δεν έχω θαύματα. Το (πεπρωμένο) Δάρμα είναι το θαύμα μου.
Δεν έχω αρχές. Οι αρχές μου είναι η προσαρμοστικότητα σε όλα τα πράγματα.
Δεν έχω φίλους. Ο Νους είναι ο φίλος μου.
Δεν έχω εχθρούς. Η αφροσύνη είναι ο εχθρός μου.
Δεν έχω πανοπλία. Η βούληση και η δικαιοσύνη είναι η πανοπλία μου.
Δεν έχω κάστρα. Το ατάραχο πνεύμα είναι το κάστρο μου.
Δεν έχω σπαθί. Το όνειρο του πνεύματος είναι το σπαθί μου.
.
Με λίγα λόγια ...
Η ανδρεία
Η αστραπή
Η ευαισθησία
Η ταχύτητα
Η ευκαιρία
To Δάρμα
H προσαρμοστικότητα σε όλα τα πράγματα.
Ο Νους
Η βούληση
H δικαιοσύνη
Το Ατάραχο πνεύμα
Το όνειρο
.
Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι, ένα πραγματικός εσωτερικός Πολεμιστής
δεν χρειάζεται σπαθιά, πιστόλια και ... ταγκς...
.
Τα όπλα του ...είναι οι αρετές του!

Ποιά είναι η Μεγάλη Αγάπη του Πολεμιστή;
…από τις κορυφές της Λάϊον
21ος Αιών

17 σχόλια:

  1. Αυτή η ανάρτηση αφιέρωνεται,
    σε ένα σπάνιο κορίτσι
    ...που πιστεύει
    πως το 'εμείς' είναι καλύτερο απο το 'εγώ' και λιγότερο μοναχικό
    ...σε αυτό το δύσκολο ταξίδι του Ανθρώπου!

    Υ.Σ
    ...ήταν πολύ καλό και 'δυνατό'
    για να μείνει ένα απλό σχόλιο...;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Π Ο Λ Ε Μ Ι Σ Τ Ε Σ :)

    Η μεγάλη αγάπη του πολεμιστή ειναι η ίδια η ΟΛΟΤΗΤΑ η ζωή και ο θάνατος:) που ανεβαίνει σε αυτή την κλιμακα για να εξελιχθεί και να ξεδιπλώσει το πεπρωμένο του μέσο της μετατόπισης του σημείο συναρμολόγησης:)

    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑΓΚΟΥΑΛ!

    (Σου αφιερώνω την σημερινή μου ανάρτηση) φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ελπίζετε..το καταφέρατε!Με αιφνιδιάσατε,με συγκινήσατε και...
    νοιώθω παράξενα..ευχάριστα!! :)

    Kαι Ναι:
    Το Εμείς είναι καλύτερο από το Εγώ και λιγότερο μοναχικό σε ένα τόσο δύσκολο ταξίδι, όπως είναι το ταξίδι του Ανθρώπου."

    Το λέμε,το πιστεύουμε...αλλά το 'εννοούμε' κιόλας...μα..πως αλλιώς;

    Πολλά πολλά πρωινά φιλιά!!!
    Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις σήμερα..ε Τηλέμαχε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές φορές τα "ψιλά γράμματα" κρύβουν αλήθειες που άδικα τις ψάχνουμε στις φωτεινές επιγραφές... Και βέβαια ένα τέτοιο σχόλιο θα μπορούσε να γίνει ανάρτηση, αρκεί να το διακρίνεις και να το αναδείξεις, όπως του πρέπει... Συνεχίστε παιδιά, συνεχίστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα το Edelweiss του φυσικά...
    ...το πολύτιμο λουλούδι που τον εμπνέει και τον εμψυχώνει στην καθημερινή του μάχη

    Καλή μέρα στους πολεμιστές και στα λουλούδια τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μεγάλη αγάπη του πολεμιστή,
    είναι η ίδια η ΟΛΟΤΗΤΑ η ζωή και ο θάνατος:)

    Ναι έτσι είναι!!!
    Στόχος του πολεμιστή είναι η
    ολότητα, και,
    η ολότητα είναι ενότητα και
    η ενότητα είναι αγάπη και
    η αγάπη είναι το ΠΑΝ...

    Τον τρόμο μπορεί να τον επιβάλεις,
    τον σεβασμό ίσως να τον διεκδικήσεις,
    την αγάπη όμως μπορεί
    μόνο να την εμπνεύσεις και,
    να σου χαριστεί,
    σαν το ύψιστο δώρο...!!!

    Σε χαιρετούμε,
    αγαπημένε μας Ναγκουαλιστή;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ΄ ευχαριστούμε για το κουράγιο που μας δίνεις και για την πίστη ότι κάποια πράγματα δε θα μπορέσει ποτέ να τα σβήσει η αλλοτρίωση της καθημερινότητάς μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε.Απο της Κορυφες της 'Λα΄ι΄ον 21ος'Αιων.
    Ενα σπανιο Λουλουδη του 'Βουνου κοντα στους 12θεους,ενα Αστερη κοντα στην Γεννεση το 'Απειρο&Ψυχη,Ποτε 'Εγω Παντα ''ΕΜΕΙΣ,
    Nispell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι συμπολεμιστές,

    τα Όπλα μας είναι οι Αρετές μας

    με μία φράση el.zin συγκέρασες ότι η βραχογεννημένη edelweiss μας διδάσκει με τον τρόπο της

    "even if you are in a minority of one, the truth is still the truth"

    Σε ευχαριστούμε edelweiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλλαγή.
    Σαν βοήθεια στο σύμπαν στο δρόμο της ολοκλήρωσής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρειάζεται να κοιτάζουμε και ψάχνουμε τα ψιλά γράμματα,
    φίλη μας Λούσυ, όχι μόνο τις ρεκλάμες των διαφημήσεων...

    Ένας πολεμιστής προσέχει τις λεπτομέρειες...οφείλει να το κάνει...

    Σε ευχαριστούμε για την συμμετοχή και τον ενθουσιασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι, Χριστίνα οι πολεμιστές έχουν αδυναμία,
    στα σπάνια πράγματα, στις σπάνιες γνώσεις, στους σπάνιους ανθρώπους στα σπάνια συναισθήματα
    ...στις σπάνιες επιλογές...

    Καλή σου μέρα,
    φύλακα των σπανιών θησαυρών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όχι Σουζάνα,
    δεν θα αφήσουμε την αλλοτρίωση ενός πεζού και γκρίζου κόσμου, να σβήσει τα χρωματιστά όνειρά μας!

    Εμείς όλοι οι Άνθρωποι που ονειρευόμαστε ένα καλύτερο
    όνειρο, έγχρωμο και ενδιαφέρον
    δεν θα επιτρέψουμε να καταντήσει η ζωή μας, κομματιασμένη μαύρη ταινία βωβού κινηματογάρφου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποτε 'Εγω Παντα ''ΕΜΕΙΣ,
    Nispell!!!
    Ποτέ αυτό το μίζερο,φτωχό λίγο,
    διαχωριστικό, ιδιοτελές, πεζό κοινότυπο, θνητό...'εγώ'.

    Είμαστε στο ενωτικό ολοκληρωμένο
    σοφό χαρούμενο συμπεριεκτικό...
    ΑΘΆΝΑΤΟ 'ΕΜΕΙΣ'
    Εμείς ...ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
    ΝΙΚΉΣΑΜΕ ....σε αυτόν τον δύσκολο και άνισο αγώνα...!
    Νικήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι συμπολεμιστές,

    τα Όπλα μας είναι οι Αρετές μας!

    Δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ
    αυτό
    σοφέ θεραπευτή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς όρισες,
    Άνεμε,
    και να φουσκώνεις όλα τα πανιά των ταξιδιάρικων πλοίων!

    Ναι!!!
    Ο πολεμιστής επιδιώκει την αλλαγή την στοχεύει και ξενικά από την βαθιά αλλαγή μέσα του
    Την φθάνει στα όρια της μεταλλάσσοντας τον εαυτό του μετουσιώνοντας τον.

    Άλλωστε ένα ηλεκτρόνιο αν παραμείνει στην ίδια στοιβάδα κύκλους θα κάνει και δεν θα μπορέσει να γνωρίσει τίποτα άλλο και να ολοκληρωθεί.

    Το παιγνίδι και ο νόμος της ενέργειας,
    απαιτεί να λειτουργήσει σαν μπομπός και δέκτης,
    Αλλάζοντας
    .... ενεργειακή κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε τις Αρετές μας!!

    Σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί δεν γίνεσαι η αλλαγή... που θέλεις να δεις στον κόσμο;