Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Π.Το άλμα στην Ελευθερία


Π εταλούδας
και η ...μεταμόρφωση της κάμπιας σε πεταλούδα!

Είναι ο Πεταλούδας που κάθεται ξάγρυπνος τα βράδια στην φυλακή
και ονειρεύεται την απόδραση του χωρίς να παραιτείται ποτέ από την ιδέα.
Είναι ο Πεταλούδας που σχεδόν κάθε βράδυ βλέπει το ίδιο όνειρο
και ακούει τα ίδια λόγια.
Είναι ο Πεταλούδας που μπαίνει σε μια μεγάλη αίθουσα δικαστηρίου
και ακούει κάποιους υψηλά ιστάμενους ανθρώπους να του απευθύνουν
την ετυμηγορία του Ενόχου και αναρωτιέται το... γιατί.
.
Είσαι ένοχος κ. Πεταλούδα, γιατί χαράμισες την ζωή σου:1. Κυνηγώντας χίμαιρες.
Ακολουθώντας λάθος ανθρώπους.
Αναζητώντας εύκολες λύσεις που βολεύτηκες, αλλά,
και που άφησες τον εαυτό σου στην εξαθλίωση δουλείας.
Που είσαι σκληρός και μάγκας και τυραννικός με τους πιο αδύναμους
και δούλος, ζητιάνος και γλείφτης με τους καρεκλοθεσίτες.

2. Είσαι ένοχος, γιατί δεν φρόντισες να μορφωθείς, να αυτοκαλλιεργηθείς ,
να ανυψώσεις τον εαυτό σου, να ψάξεις να ερευνήσεις.
Που παλεύεις έξω από τα τείχη της Τροίας ένα κομμάτι ψωμί
και δεν σκέφτεσαι την 'λύση 'να το κερδίσεις,
μαζί και την αξιοπρέπεια σου
και να μπορέσεις να ξεκινήσεις το ταξίδι της επιστροφής.
Που έχεις κλειστεί μέσα από τα τείχη, στην ασφάλεια των υλικών αγαθών,
των γνώσεων, της δύναμης και πιστεύεις ότι θα διαρκέσει για πάντα
και ότι τα τείχη είναι γερά για να σε προστατεύσουν
μαζί με τους σωματοφύλακες και τις κάμερες ασφαλείας.
Που ξεκίνησες... και έχεις απομείνει αποχαυνωμένος σε κάποιο σημείο της διαδρομής,
τρώγοντας τους υπέροχους λωτούς και σφάζοντας τα Βόδια του Ήλιου,
ξεχνώντας τον στόχο, τον προορισμό και χρέος σου.
Που κάθεσαι σε ένα καναπέ και παρακολουθείς ειδήσεις απαθής
και γελάς με αξιολύπητους ανθρώπους και βλέπεις σειρές που μιλούν για έρωτες συναισθήματα, που είσαι ανίκανος πια να νιώσεις.
Που ο αισθησιασμός σου εκτονώνεται στην ηδονοβλεψία
και μόνο μιλώντας για αυτή με υπονοούμενα.

3. Που παντρεύεσαι από συμφέρον και επένδυση και ,
μετά περιμένεις να κάνεις ένα 'σωστό' γάμο
και ονειρεύεσαι τον μεγάλο έρωτα τα βράδια ή ζητάς την αυτοεπιβεβαίωση σου
σε πολλαπλές παράλληλες και επιφανειακές σχέσεις.
Που κάνεις όλα τα χατίρια στα παιδία σου για να εξαγοράσεις τις ενοχές σου,
για τον κόσμο που τους παραδίνεις και που εκτονώνεις τα νεύρα
και την κακή σου διάθεση σε αυτά, μη τηρώντας ποτέ το μέτρο.
Που δεν έχεις να πεις ποτέ τίποτα, στα παιδιά σου, γιατί δεν ξέρεις και τίποτα,
πέρα απο τα τετριμένα που έχεις μάθει και τα επαναλαμβάνεις συνέχεια.
Που κάνεις παιδιά και παίρνεις ζωάκια για εξορκίσεις το κενό της ζωή σου
και μετά τα επιδεικνύεις... ή τα παρατάς.

4. Που σκοτώνεις τον χρόνο σου εδώ και εκεί, σε ανούσιες συζητήσεις ,
σε δήθεν ενδιαφέροντα και άλλες ορνιθοασχολίες και μιλάς με τις ώρες για συνταγές φαγητών, ενώ έχεις αφήσει τον εαυτό σου
να γίνει 100 κιλά παραπάνω από το κανονικό.
Που εξακολουθείς να καπνίζεις βλακωδώς αυτοκαταστρεφόμενος
και συμβουλεύεις τα παιδιά σου να μη τον κάνουν.
Που δεν γυμνάζεσαι ποτέ ή αν το κάνεις είναι μέχρι να βρεις ένα.... μπιμπ
...και μετά το ξεχνάς δια παντός.

5. Που αγοράζεις ότι σου προτείνουν, που φοράς τα πανάκριβα ρούχα
που σε γελοιοποιούν από 'ιν' σχεδιαστές,
που συχνάζεις σε 'ιν' χαζοχαρούμενα στέκια.
Που αλλάζεις τους καναπέδες για έχεις ντιζάιν καινούργιο,
που παίρνεις σκάφος για το δουν οι φίλοι σου ,
που κυκλοφορείς με τζιπ
μέσα στην ΄πόλη και ποτέ στα βουνά.
Που στην ερώτηση, ποιό είναι, το ποιό ακριβό πράγμα που έχεις πάνω σου,
απαντάς ηλίθια και χαζογελώντας, αλλά με περίσσιο καμάρι:
Το τσαντάκι μου! Γιατί είναι ....Λουί Βιττόν.
Που καταναλώνεις, καταναλώνεις συνέχεια ότι βρεις μπροστά σου,
που πετάς τα σκουπίδια όπου βρεις.
Που φορτώνεις το σπίτι σου με άχρηστα αντικείμενα που δεν χρησιμοποιείς ποτέ.
Που κάνεις συνέχεια επιδείξεις νεοπλουτισμού και δεν λες καλημέρα στον γείτονα σου.
Ούτε ξέρεις ποιος είναι.

6. Που καταφεύγεις στα ναρκωτικά και στο αλκοόλ,
όταν τα βρίσκεις δύσκολα και καλύπτεσαι πίσω από τον αυτοοίκτο,
ζητώντας βοήθεια και μη βοηθώντας ποτέ τον εαυτό σου
αλλά περιμένοντας τους άλλους να τον κάνουν αυτό για σένα.
Που καταλήγεις στα 'ακριβά' για να διασκεδάσεις την πλήξη και την ανία
μιας εύκολης ζωής, στην οποία σου προσφέρθηκαν τα πάντα
και εσύ την πετάς στο δρόμο σαν άχρηστη ,
με το μπλαζέ ύφος ενός χορτάτου και μεγάλου κολόπαιδου,
που δεν του έδωσε κάποιος το χαστούκι που του άξιζε,
όταν έπρεπε, αλλά τον κανάκευε συνεχώς
αντί να τον στείλει να δουλέψει σε μια οικοδομή και να μαζέψει ροδάκινα.

7. Που τα τοπ μόντελ ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και κανείς δεν μπορεί να πει ,
σε τι χρειάζονται ακριβώς και αποτελούν το όνειρο κάθε κορασίδας,
με καλούτσικες αναλογίες και μπόλικο άχυρο στο κεφάλι
που 'μιλάει' και... ξένες γλώσσες.
Που η 'ανύπαρκτη' ζωή τους παρουσιάζεται, σαν είδηση και θέμα
μαζί με τις δηλώσεις τα πάρτι και τα βαφτίσια 'ανύπαρκτων' ανθρώπων.

8. Που τρέχεις πίσω από βουλευτές για κανένα ρουσφέτι
που τους ψηφίζεις για αυτό τον λόγο και μετά παραπονείσαι για την κυβέρνηση,
που έχεις.
Που ζητωκραυγάζεις στα γήπεδα και είσαι 'φανατικός' φίλαθλος,
και υπερασπιζεσαι τα ιδανικά της ομάδος σου
και είναι τα μόνα 'ιδανικά' που σου... απέμειναν.
Που πηγαίνεις στην εκκλησία με κεράκι ή μεγάλη λαμπάδα και καμιά δωρεά
και νομίζεις ότι ο θεός είναι συνέχεια του Μεγάλου Ρουσφετιού
και θα σου κάνει την χάρη.
9. Που κατά βάθος πιστεύεις ότι είσαι ο πιο έξυπνος ο πιο καπάτσος,
ο πιο καλός και ίσως κάπου να έχεις αδικηθεί και δεν έχουν καταλάβει την αξία σου.
Που βλέπεις τον κόσμο σαν ένα λεμόνι που πρέπει να στύψεις
και φυσικά δεν χορταίνεις ποτέ να στύβεις τα πάντα γύρω σου,
που ξεχνάς ότι είσαι θνητός και ότι στη ουσία,
δεν θα έχεις ούτε μία εξαργυρώσιμη πράξη την στιγμή του θανάτου σου
γιατί ποτέ δεν έχεις επενδύσει σε αυτό , ούτε που το έχεις σκεφτεί.
Έχεις αφήσεις τους παπάδες να το λύσουν αυτό το θέμα,
αυτοί ξέρουν καλύτερα,
να μη κουράζεσαι και εσύ...
Όπως τα βρήκες, την ασφάλεια της 'πεπατημένης' οδού.
Που να τρέχουμε τώρα να ψάχνουμε έ;

10. Που είσαι διαρκώς απασχολημένος με πολύ σοβαρά θέματα,
όπως με την υπερβολή του σεξ , την προώθηση της καριέρας σου,
την ατελείωτη παπαγαλία μέχρι να πάρεις το πτυχίο.
Που θα κάνεις και ένα μεταπτυχιακό, γιατί είναι ιν
και επιβάλλεται για το αυτοβιογραφικό
αλλά θα παραμείνει ξένος με το γνωστικό πεδίο
και η αποστηθίση και το αναμάσημα
είναι πάντοτε το καλύτερο σου, σερβιρισμένο με περίτεχνους όρους, ακατανόητους.
Που θα πιάσεις μια θεσούλα και μια καρέκλα και θα το παίζεις βαρύς και πολύξερος
και γεράζοντας θα βουλιάζεις στην σαχλαμάρα και στο Αλτσχάιμερ,
κυνηγώντας τις μικρές και τους μικρούς
για να ντύσεις τον εξευτελισμό με την μόδα του σήμερα
εκπορνεύοντας ανθρώπους και εκπορνευόμενος.

11. Που κρατάς σφιχτά τον μικροαστισμό σου, τον συντηρητισμό σου,
βολεμένος και γραπωμένος από αυτόν και ξαφνικά ,
γίνεσαι υπερμοντέρνος και υπεράνω και θεωρείς ότι οι μπομπονιέρες,
στον γάμο των ομοφυλόφιλων αποτελούν μέρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
και δεν πρέπει να παραλείπονται.,
Που είσαι δούλος του χρήματος και του θεού ταυτόχρονα
και προσκυνάς τους υψηλά ιστάμενους και μετά τους κριτικάρεις
εκ του ασφαλούς πίσω τους, ιδίως αν δεν σου έχουν κάνει καμία δουλειά.
Που πουλάς ευαισθησίες και συναισθήματα όπου σε βολεύουν
και όπως σου φαίνονται χρήσιμα.
Που πιστεύεις ότι η επίσκεψη σου σε μουσείο ή στην Επίδαυρο ή
στο Μέγαρο θα σου προσδώσει λίγη γκλαμουριά ιδίως,
αν καταφέρεις να φωτογραφηθείς κι’όλας με... επώνυμους.
Που παίρνεις μέρος στα κλαμπ των ειδώλων, που προτείνουν τα Μ.Μ.Μ,
ιδίως των αδικοχαμένων, ταιριάζει αυτό στις ευαισθησίες σου,
να κλαις και να χτυπιέσαι που ένα άνθρωπο -καλό παιδί κατά βάθος-
έζησε την ζωή του αυτοκαταστρεφόμενος και βαθιά μελαγχολικός.
Που κατά βάθος νομίζεις πως το 'σωστό', είναι ΄πάντα με το μέρος των 'πολλών'.

12. Όπως των' πολλών' που πηγαίνουν στα γήπεδα και ουρλιάζουν
ή κάθονται στο καναπέ να παρακολουθήσουν ένα στρογγυλό τόπι μετά μανίας,
να ζήσουν συγκινήσεις που δεν μπορούν πια στην μίζερη καθημερινότητα τους,
και να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολύ για αυτό.
Των πολλών που θα χοροδηδήσουν στις πίστες με τα χάρτινα και γελοία είδωλα τους ,
δηλώνοντας θαυμαστές των απολύτως Mr. Τίποτα ανθρώπων.
Και μετά θα παραπονεθούν για την ακρίβεια του γάλακτος και της πατάτας
γιατί έχουν πολική άποψη και κρίση και ενδιαφέρον για τον Έλληνα αγρότη.
Και 'των πολλών' που θα θα υποδεχτούν και θα 'προσκυνήσουν' σε μεγαλειώδη τελετή ,
ένα απλό και αδύναμο, γέρο άνθρωπο, σαν εκπρόσωπο του θεού επί της γης,
ζώντας την σχιζοφρένεια του 'λογικού 'ορθολογισμού του 21ου αιώνα.

Τουλάχιστον... η Ορθοδοξία στην Ελλάδα,
παρέμεινε μεν μειονότητα,
αλλά σε σχέση με το Καθολικισμό δεν έχει επιδείξει τέτοια αλαζονεία,
άκρατη χλιδή, πολυτέλεια,τόση αγριότητα και ακραία βαρβαρότητα.
Ήταν πάντα πιο διαλακτική, πιο συγκρατημένη και σεμνή, πιο ελεύθερη .
Ίσως βέβαια, γιατί δεν είχε και την εξουσία ενός Πάπα ,
που συγκυβερνά τον κόσμο μαζί με τον εκάστοτε πλανητάρχη
από την Ν. Τροία, το Βατικανό και τον έχουν φέρει σε αυτή την... κατάσταση.

Οι Έλληνες, από αυτή την άποψη, είναι σε πιο πλεονεκτική θέση ,
γιατί είναι πιο ελεύθεροι,
γιατί μπορούν να σκεφτούν με πιο ανοικτό μυαλό τα θέματα της θρησκείας
και ναρθούν πιο κοντά στον εσωτερικό, ουσιαστικό της πυρήνα.
Για να συμβεί όμως αυτό πρέπει να δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις
και να ανοίξουν τα αρχεία και είναι καιρός για αυτό…
Είναι καιρός για την ουσιαστική σύνδεση του Ανθρώπου
με τον Θεϊκό σπινθήρα μέσα του και
να τραβηχτεί η κουρτίνα των μύθων και των παραβολών.
Είναι καιρός να διεκδικήσει ο Άνθρωπος την Θέση που του Ανήκει
και του Αξίζει πραγματικά ύστερα από τέτοιο Ταξίδι που έχει κάνει…

Γιατί παραμένεις... κάμπια Κ. Πεταλούδα;
Τι περιμένεις;
Τελείωνουν όλα σε λίγο, αν συνεχίσουμε έτσι...
Δεν θα υπάρχει τίποτα.
Σε λίγο δεν θα έχεις ούτε κυβικό αέρα να αναπνεύσεις.
Μπορείς να το συνειδητοποιήσεις αυτό;
Χαστούκισε τον εαυτό σου να συνέλθει και ξύπνησε, σήκω!
Γιατί δεν διεκδικείς τα Φτερά σου και θέλεις να ζήσεις
όλη σου την ζωή σαν σκουλήκι και να πεθάνεις έτσι;
Γιατί;

Είσαι ένοχος Κ. Πεταλούδα ,
αλλά στο Πνεύμα του Ελέους,
Θα έχεις μια ευκαιρία!
Αγωνίσου, επεδίωξε την Ελευθερία σου, μη παραιτηθείς ποτέ από αυτήν, ποτέ!

Πόσο κοστίζει η Ελευθερία ενός Ανθρώπου
και με τι μπορεί να εξαγοραστεί
... Κ. Πεταλούδα?
Πόσο?

Mr. Butterfly Leon
21st Century

13 σχόλια:

  1. ....Στο χωριο Μαυρη Τρυπα ενας τοκογλυφος εσπρωξε τον οφειλετη του στην απογνωση.Κρεμαστηκε στην πορτα του σπιτιου του.Με τρια παιδακια μεσα.Δεν ειχε να πληρωσει τα χρεη.Σαν του ειπαν πως εξαιτιας του σκοινιαστηκε ο ανθρωπος, εκεινος αγαναχτησε,σηκωσε τα χερια του παλαβα,και φωναξε.
    Ποιος θα μου δωσει τα λεφτα μου τωρα?
    Απο τη συγχυση και την οργη του πηγε ο ψυχοβγαλτης στα εικονισματα ν αναψει το τσιγαρο του στη φλογα του καντηλιου.Να γλυτωσει και το σπιρτο.
    Εκει ηταν που λαδωθηκε το χαρτι στην ακρη του τσιγαρου του απο το λαδι του καντηλιου.Σαν το ειδε ο τοκογλυφος γονατισε και αρχισε να ικετευει.
    Συγχωρα με Χριστε! Μεγαλη Παρασκευη σημερα,κι αρτευτηκα.Οι καμπανες χτυπουν λυπητερα το σταυρο σου,κι εγω καταλυσα τη νηστεια.Ημαρτον ο αμαρτωλος.
    Τετοιοι ειμαστε οι πλειστοι χριστιανοι.Και το χειροτερο δεν το ξερουμε.Και το χειριστο δε θα το μαθουμε ποτες.
    ..............
    Δ.Λιαντινης
    Τα ελληνικα.

    Σ ευχαριστω για τις εξαιρετικες αναρτησεις που μας δινουν τοπο να γεννησουμε αυτα που χρονια κοιλοποναμε.
    Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Απο ολες τις μορφές ανθρώπινης δουλείας, η υποδούλωση στην κοινωνία είναι η πιο σημαντική. Ο άνθρωπος είναι ένα ον, η κοινωνιοποίηση του οποίου είναι προϊόν πολιτισμού πολλών χιλιετηρίδων. Και η κοινωνιολογική αντίληψη θα ήθελε να μας πείσει ότι αυτή ακριβώς η κοινωνιοποίηση έπλασε τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος ζούσε, υποτίθεται, σε μία κατάσταση κοινωνικής υπνώσεως. Και θα του ήταν δύσκολο ν’ αντιτάξει την μοίρα του στις δεσποτικές απαιτήσεις της κοινωνίας, γιατί, σύμφωνα με τους κοινωνιολόγους όλων των τάσεων, η ύπνωση δεν παύει να του υποβάλλει την πεποίθηση ότι από την κοινωνία και μόνο δέχθηκε την ελευθερία του. Είναι σαν να του έλεγε η κοινωνία: «Είσαι το προϊόν μου, ό,τι καλύτερο έχεις το χρωστάς σε μένα γι’ αυτό το λόγο μου ανήκεις και οφείλεις να δίνεσαι ολόκληρος σε μένα».
    Η υποταγή του ατόμου στην κοινωνία, στον λαό, στην ανθρωπότητα, στην Ιδέα, δεν κάνει άλλο παρά να συνεχίζει τις ανθρωποθυσίες».

    Σημειώσεις που κράτησα διαβάζοντας κάποτε περί νοήματος του ρώσικου κομμουνισμού.Μεγάλο θέμα άνοιξες el.zin,μεγάλο και επίπονο!!
    Αλήθεια εξαγοράζεται η Ελευθερία?

    "Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους;
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις."

    Κ. Π. Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Φρυκτωρος,
    Μα έχεις δει πιο άγριο θηρίο και πιο αιμοβόρο, από τον λευκό Χριστιανό, ιδίως τον Καθολικό που έχει και την δύναμη της εξουσίας και που εδώ και τόσους αιώνες έχει ρημάξει τον πλανήτη σφάζοντας και λεηλατώντας τους ανθρώπους στο όνομα του Θεού για να τους κάνει ...Δούλους Του;
    Οι Ισλαμιστές είναι αγγελούδια μπροστά του και έχουν την δικαιολογία ενός αδικημένου και ταλαιπωρημένου κόσμου!
    Καλό σου βράδυ Φύλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο ολες τις μορφές ανθρώπινης δουλείας, η υποδούλωση στην κοινωνία είναι η πιο σημαντική.

    Η υποταγή του ατόμου στην κοινωνία, στον λαό, στην ανθρωπότητα, στην Ιδέα, δεν κάνει άλλο παρά να συνεχίζει τις ανθρωποθυσίες».

    Μεγάλο θέμα άνοιξε μεγάλο και επίπονο έ ;;;
    Πρέπει να ανοίγονται όμως τα θέματα και ίσως μεγαλύτερα και χρειάζεται να προσπαθούμε για τις απαντήσεις...
    Αυτό ταιριάζει στο Πνεύμα του Ανθρώπου!

    Αλήθεια, εξαγοράζεται η Ελευθερία,
    Μικρό Σπάνιο Λουλούδι?
    Πόσο θα μας κρατάει ακόμη, η λύση των βαρβάρων?
    Τελειώνουν και αυτοί κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε με όλους τους θησαυρούς του κόσμου el.zin..ούτε με όλους τους θησαυρούς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο άνθρωπος πλάθει τον Θεό «κατ' εικόνα και ομοίωσίν» του, αποδίδοντάς του όχι μόνο ό,τι έχει καλύτερο, αλλά και ό,τι έχει χειρότερο...και Ο άνθρωπος γίνεται -ας πούμε- δούλος εκείνου που ο ίδιος αντικειμενοποίησε... Ανάμεσα στον Θεό και τον άνθρωπο βρίσκεται η ανθρώπινη συνείδηση...Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ελευθερωθεί παρά αν ξαναβρεί την πνευματική του φύση, παρά αν αναγνωρίσει τον εαυτό του ως ένα ελεύθερο ον και ως ένα!!!απο ολες τις μορφές ανθρώπινης δουλείας, η υποδούλωση στην κοινωνία είναι η πιο σημαντική. Ο άνθρωπος είναι ένα ον, η κοινωνιοποίηση του οποίου είναι προϊόν πολιτισμού πολλών χιλιετηρίδων.Ο άνθρωπος ζει σε μία κατάσταση κοινωνικής υπνώσεως,και του ειναι δύσκολο ν’ αντιτάξει την μοίρα του στις δεσποτικές απαιτήσεις της κοινωνίας...η ελευθερία προϋποθέτει την ύπαρξη μιας πνευματικής αρχής μέσα στον άνθρωπο...Για να αποκτηθεί αυτή η ελευθερία χρειάζονται επίσης αγώνες, αλλά αυτή τη φορά παλεύοντας με τον εαυτό μας μάλλον παρά με τους άλλους. Χρειάζεται να νικήσουμε τα ευτελέστερα ένστικτα μας – τη ζήλεια, την εκδικητικότητα, την οκνηρία, την πλεονεξία – ώστε να φανερωθεί μέσα μας το πραγματικό μεγαλείο της ανθρώπινης φύσης...η ελευθερία – στην ουσία, ελευθερία έκφρασης του πραγματικού και βαθύτερού μας εαυτού – είναι το μεγαλυτερο αγαθο, εφ’ όσον από τη στιγμή που την κατακτήσουμε, κανένας δε μπορεί να την πάρει ποτέ από εμάς. Είναι επίσης προϋπόθεση για να αξιοποιήσουμε σωστά και την εξωτερική ελευθερία: Αν δεν είμαστε ελεύθεροι από τα ευτελή πάθη μας, τότε η εξωτερική ελευθερία καταντά να είναι ασυδοσία
    Το να είναι κάποιος ελεύθερος ισοδυναμεί με το να είναι άνθρωπος.....


    την καλημέρα μου φίλοι μου λιοντάρια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΛΕΨΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΟΥ EDELWEISS!!!ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλησπέρα συμπολεμιστή
    Kαλη εβδομάδα να έχεις :)

    Υποκλίνομαι στο μεγαλείο δύναμης , γραφής και βάθους που μας μεταδίδεις και προσάπτεις μεσα σε αυτές τις λέξεις.
    Ο άνθρωπος ζεισε μια υπνωτικο-ρομποτική κατάσταση μέσα σε βάθος αιώνια ασυνήδειτης άγνοιας.
    Πρέπει να δούμε την έξοδο προς τν ελευθερία και να πετάξουμε προς τα εκεί. Μακριά απο ταυτίσεις , προσκολήσσεις , κτήσεις παρα με ΔΡΑΣΗ, ΑΓΑΠΗ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΘΕΛΗΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ περα απο οποιαδήποτε άγγιγμα κοιωνικής διαμόρφωσης.
    Με μετατόπιση μετακίνηση του σημείου συναρμολόγησης και με ανοιχτό μυαλό και αντίληψη να ακολουθήσουμε το δρόμο της αρετής για το ξεδίπλωμα του πεπρωμένου σε όλα τα στάδια της επίγνωσης.
    Θέλει δύναμη κότσια, κόστος , πόνος να μην μας ενδιαφέρει αυτο...η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗς ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΙΣΗ ΠΟΥΘΕΝΑ..:)

    ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ
    ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ
    ΑΠΛΑ . . ΟΛΟΤΙΚΑ.. σεολους τους τομεις απο την φροντίδα του σώματος μέχρι του πνεύματος ...

    Ω ΧΑΙΡΕ..ΕΛΕΥΘΕΡΕ ΠΟΛΕΜΙΕ ΑΔΕΡΦΕ!
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου θύμισες δυο κειμενάκια που ειχα γραψει προς ερεθισμα δυναμεως ελευθεριας...

    http://lock-heart.blogspot.com/2007/06/blog-post_14.html



    http://lock-heart.blogspot.com/2007/10/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Εκάτη,
    Το να είναι κάποιος ελεύθερος ισοδυναμεί με το να είναι άνθρωπος.....
    Να το 'κλέψουμε' και εμείς από... σένα και να το υπογράψουμε!!!

    ...και να συνεχίσουμε την κλοπή και την υπογραφή με τον άξιο πολεμιστή της Καρδίας!

    Ο άνθρωπος ζεισε μια υπνωτικο-ρομποτική κατάσταση μέσα σε βάθος αιώνια ασυνήδειτης άγνοιας.ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ
    ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ
    ΑΠΛΑ . . ΟΛΟΤΙΚΑ.. σεολους τους τομεις απο την φροντίδα του σώματος μέχρι του πνεύματος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφο!
    καλό είναι το αρνί μα σαν το ζώσουν οι λύκοι...καλύτερο είναι το λιοντάρι (σπουδαίος ο Καζαντζάκης)!
    και αν η κοινωνική υποταγή βελάζει...
    και τα ουρλιαχτά φοβικά μας κατευθύνουν
    η ελευθερία βρυχάται...και σας ακούμε...εμείς οι δέσμιοι των κοινωνικών ταμπού...ίσως λίγο παράξενα, ίσως να ξενίζει η φωνή...μα ακούγεται, βαθιά και καθαρή, αποκρυσταλλωμένη και κατασταλαγμένη....προτρεπτική και ελπιδοφόρα...κάτι σαν σάλτο...προς την ελευθερία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @epikairo
    Όταν το Πνεύμα γίνεται καμήλα και μετά λιοντάρι και παιδί και λιοντάρι,... βρυχάται ο Λεοντόκαρδος Νίτσε
    και οι ΕΛ.ΖΙΝ λένε,
    πως πέρασε ο καιρός της καμήλας…
    Και είναι καλό σημάδι που υπάρχουν 'επίκαιροι' άνθρωποι,
    να διεισδύουν στις έννοιες και διαβάζουν πίσω από τις λέξεις…και τα λόγια, ακόμη και αν τους ξενίζουν λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Π.Το πηδημα προς την Ελευθερια.
    Τι Θα ηταν Δυνατον να Προσθεσω,σ'Ολα συμφονω',Μονο Που Μπορω να σου'πω Ελευθερια πΕΡΑ απο οΛΑ, ΚΑΙ ΣΕ οΛΑ 'Ελευθερια στην 'Σκεψη ειναι μια Αρχη για μενα,σε Ευχαριστω
    Nispell

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί δεν γίνεσαι η αλλαγή... που θέλεις να δεις στον κόσμο;