Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Για έναν Ουμανισμό χωρίς Όρια

 Ηράκλειες Ερωτήσεις

Ερώτηση για τον κ. ΣΜΘ, το ΔΝΤ , τις τράπεζες και τις πολυεθνικές:
1. Που τα βρήκαν τα λεφτά και μας κουνάνε το χέρι  δικτατορικά;
2. Πόσο δούλεψαν και σε ποιους;
3. Από που "το πόθες έσχες" των χρημάτων τους; Πως τα απέκτησαν;
4. Ποια είναι η ζωή τους;
5. Τι μισθούς και τι συντάξεις παίρνουν, πότε και από ποιους; Ποιοι τους πληρώνουν;
6. Από πότε υπαγορεύουν διαταγές  τυράννων, σε υπερήφανους , ένδοξους ΛΑΟΥΣ;


 Ηράκλειες  Απαντήσεις

Βρισκόμαστε στις αρχές ενός καινούργιου αιώνα και εμπρός μας, η νέα χιλιετία της ανθρώπινης ύπαρξης,  πάνω στη γη δρασκελίζει το διηνεκές της ιστορίας, με μια νέα ΛΟΓΙΚΗ.
Μια εποχή που σφραγίστηκε από την ιλιγγιώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας και την κατασκευή πολυάριθμων μηχανών μέχρι το τέλος του 20 ου αιώνα.
Η επιστήμη ,η φιλοσοφία, η τέχνη, η πολιτική, συνέβαλαν  ώστε η ανθρώπινη νοημοσύνη να αναπτυχθεί και να κατασκευάσει την τεχνητή.  Η θρησκεία,  μεγάλος καταχραστής του νου, σαν ΑΝΤΙΝΟΟΣ, σιωπηλά έχει παραιτηθεί από τα δικαιώματα του θεού πάνω στη γη,  και συναινεί στα δικαιώματα του ανθρώπου, παραμένοντας σε ρόλο , παρατηρητή. Αν παραιτηθεί και από τα πλούσια κοιτάσματα, αμύθητης περιουσίας, που έχει συσσωρεύσει αιώνες τώρα ,σε βάρος των ανθρώπων, "θεάρεστον έργον" θα αρχίσει, να επιτελεί.
 Η ιστορία της ανθρωπότητος, μας εξιστορεί μέσα από   μυθικές διηγήσεις για τον Εαυτό της, πως ο άνθρωπος δεν γνώρισε ειρήνη πάνω στη γη, όχι μόνο γιατί δεν ήταν σοφός αρκετά , αλλά και γιατί η ΤΡΟΙΑ, η ύλη, έπρεπε να κατακτηθεί, και αυτός  ο  πόλεμος ,  μπορούσε να γίνει  μόνο και με μια πολιορκητική μηχανή.
Αν η ανθρώπινη ζωή είναι μια ΙΛΙΑΔΑ, είναι και μια ΟΔΥΣΣΕΙΑ ταυτοχρόνως και μια ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, νοήμονων ανθρώπων πάνω στη γη.

Είναι καιρός, ο άνθρωπος να ζήσει όμορφα  σε ανθρώπινες συνθήκες ζωής και σε ισορροπία με το φυσικό περιβάλλον και αρμονία με τον εαυτό του, με γνώση και αυτογνωσία.
Αυτό μας διδάσκει η φύση,  μέγας δάσκαλος του ανθρώπου, άμα τη φυσική εμφανίσει του.

Διαφορετικά εδώ που φθάσανε τα πράγματα, δεν θα υπάρξει επόμενη ημέρα, ούτε για τον άνθρωπο, ούτε για τον πλανήτη γη.
Το ότι ο αυτοκράτορας του χρηματοπιστωτικού συστήματος είναι γυμνός  και περιφέρεται με τα αόρατα ρούχα ,είναι τοις  πάσι, γνωστό.
Το ότι κάποιοι τον χειροκροτούν  ηλιθίως ακόμη, είναι γελοίο.
Ήταν γυμνός ανέκαθεν , αλλά απέμεινε  τελείως απογυμνωμένος,  από όταν άρχισε να τυπώνει χρήμα χωρίς αντίκρυσμα , χωρίς έλεγχο  από τον κυρίαρχο λαό και να φτιάχνει αυτές τις πολυεθνικές ΤΕΡΑΤΑ μαζί με τις πόλεις ΤΕΡΑΤΑ, για να στοιβάζει ένα ανθρώπινο δυναμικό σε  σύγχρονα ορνιθοτροφεία από ΌΡΝΙΘΕΣ, κότες και κοτόπουλα ,  και να τα καλλιεργεί σαν μπαταρίες στα χωράφια του ΜΑΤΡΙΞ.

Κατόπιν με αφάνταστη αλαζονεία ο κ. ΣΜΙΘ να κατηγορεί το ανθρώπινο είδος σαν τον ιό πάνω στη γη  και να εκθειάζει, την αυτοκρατορία των μηχανών,  την κατασκευή των ΟΡΚ και των ρομπότ ανδροειδών.
Όμως κάποιος θα πρέπει να υπενθυμίσει στον κ.ΣΜΙΘ πως, και ένας άνθρωπος να παραμείνει ζωντανός πάνω στη γη,  μπορεί να τον νικήσει αρκεί, να είναι όρθιος σε νου και ψυχή.
Πως;
Διακόπτοντας τη παροχή ενέργειας, τη κατάλληλη στιγμή.
Όλο το σύστημα του, θα καταρρεύσει στη στιγμή.
Συνεπώς τα Αιτήματα του Ανθρώπου, εγκαινιάζοντας  την νέα ανθρώπινη εποχή είναι απλά και ξεκάθαρα:
1. Μέτρον, ο άνθρωπος, ούτε νόμισμα,ούτε τράπεζες , ούτε ληστρικά  ταμεία διεθνή.
2. Σεβασμός και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
3. Ανθρώπινες πόλεις και ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης
4. Βασικό επίδομα ύπαρξης χωρίς όρους για  όλους.
5. Παγκοσμιοποίηση  πολυεθνικών  αγορών,  τέλος .
6. Κατάργηση της τοκογλυφίας
7. Αδελφοσύνη των λαών σημαίνει  και ο κάθε λαός στον χώρο του. Ο κάθε λαός να φτιάξει την πατρίδα του. Κατάργηση της  προσφυγιάς, της δουλοπαροικίας  και της οικονομικής μετανάστευσης.
Η φιλοξενία  για χάρη της ανταλλαγής ιδεών,να γίνεται  με προϋποθέσεις και μετά από πρόσκληση, αποδοχή   και αλληλοσεβασμό του φιλοξενούμενου και του ιδιοκτήτη ΛΑΟΥ της χώρας  του.

Η επιστροφή του ανθρώπου εγκαινιάζει μια νέα εποχή μετά από μια βασανισμένη οδυσσειακή για την ανθρωπότητα, διαδρομή.
Θα είναι μόνο για ΝΟΗΜΟΝΕΣ ανθρώπους και για Ωραίες κοιμωμένες που σαν ηφαίστεια ξυπνούν, γιατί οι ανοϊκοί ,  μέσα  στις ατασθαλίες τους, θα πνιγούν,

"Συνεχίστε να μολύνετε το κρεβάτι σας και μια νύχτα θα πνιγείτε από την ίδια σας τη βρωμιά."
Ο λόγος του Ινδιάνου  Σίατλ προς τους Άτλαντες

Γιατί ο ουμανισμός είναι λογικός ανθρωπισμός  με ευδιάκριτα ΟΡΙΑ του καθαρού λογικού ΝΟΥ

ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ

Αστραία
05 05 2016

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Η Ασπίδα των Ελλήνων

ΑΡΗΣ ΕΛΖΙΝ ΑΣΠΙΔΑ Λ.Λ

Μυθιστόρημα σύγχρονης σουρεαλιστικής  χαρούμενης ευδοκίας

Στο συμβούλιο των Θεών παίρνει τον λόγο , ο  Άρης  και ομιλεί ,  άμα τη αφίξει του πατρός  Διός, ΝΟΥ, άρχοντα του Ολύμπου, στη κορυφή.
Η Ελλάς θα ομιλήσει, θα μεγαλουργήσει ,θα λάμψει στην οικουμένη  και θα ζήσει, όπως είχε πει ο Εμπεδοκλής και είχε δει, μέγας μύστης και πολεμιστής.
Δίνω στη Ελλάδα και στους Έλληνες, θάρρος, ανδρεία, γενναιότητα, καλή φυσική κατάσταση, νου υγιή εν σώματι υγιεί και την  ΑΣΠΙΔΑ του Πολεμιστή, άτρωτος  ημίθεος ΑΧΙΛΛΕΑΣ να γενεί.
Η Αθηνά, τον αγκαλιάζει και αναφωνεί:
Αδελφέ μου,  συμφωνώ μαζί σου σε ευωχία θεών, τερπινή και ο Ήφαιστος ,χαρούμενος, κερνά από τα δεξιά  και  από τα αριστερά,    της  ομοψυχίας το ποτό,  να αντιμετωπίσουν τον εχθρό και κάθε πρόβλημα πραγματικό.
Ο Οδυσσέας, πρόεδρος της Δημοκρατίας της Ιθάκης, καλεί τον Αχιλλέα να αναλάβει την  Εθνική Άμυνα της χώρας, να αγκαλιάσει, και να προστατεύσει, τον ΛΑΟ.
 Όπως το ανθρώπινο  σώμα έχει τρεις γραμμές άμυνας για να επιβιώσει, έτσι και μια χώρα.,  έχει την ΑΣΠΙΔΑ του σε τρείς ομόκεντρους κύκλους.
Ο Τηλέμαχος, ο πρωθυπουργός θα οργανώσει την Εθνική Συνέλευση με νέο σύνταγμα, και νέα για την Ελλάδα, Εποχή.
Ο Λαέρτης, επίτιμος αρχηγός, ο σοφός λαός,  θα αναγνώσει  στη Βουλή, την πρόταση του Ηρακλή για την Ελλάδα.
Σε ένα μήνα.
 Για να γίνει αυτό αρκεί.
Η Αθηνά έχει υπογράψει την Ευδαιμονία της  Ελλάδος και θα γίνει άμεσα, ειρηνικά με αρμονία    και με Απολλώνια  μπολερό, μουσική,  συνοδεία.

Ελλάς, η Χώρα της Ευδαιμονίας Νοήμονων Ανθρώπων
Όπως και πάνω,  στου Ολύμπου την  κορυφή,
έτσι  και κάτω, στο καθαρό της Ιθάκης, ΝΗΣΙ.

            ΕΛΖΙΝ
Οι Πολεμιστές της  Ελλάδος

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Διαλογισμός Οδυσσέως

Τι είναι διαλογισμός;
Διαλογισμός είναι  η ήρεμη δύναμη της συγκέντρωσης και της αυτοσυγκέντρωσης   σε εναρμόνιση των εσωτερικών και εξωτερικών ενεργειακών πεδίων του ανθρωπίνου σώματος και του σύμπαντος.
Είναι η κατάσταση εσωτερικής γαλήνης και αρμονίας του φυσικού σώματος και του  ονειρικού αντιγράφου του.
Είναι η είσοδος στον κόσμο της Σοφίας, της Γνώσης και της Όρασης.
Απαιτεί εκπαίδευση στην πρώτη και τη δεύτερη προσοχή, διεύρυνση του πνεύματος, μείωση του εγωκεντρισμού, καθαρότητα, εντιμότητα και ειλικρίνεια του διαλογιζόμενου πολεμιστή.
Τι είναι η προσευχή;
Σε τι και σε ποιον προσεύχεται ο πολεμιστής;
Πιστεύει σε κάποιο θεό;
 Ο πολεμιστής πιστεύει στον Άνθρωπο, εν δυνάμει θεό, με όποιο όνομα και  και να Υπάρχει το Ον αυτό.
Και αυτή η πίστη, είναι μέρος της προτίμησης του  και της επιλογής του.
Χωρίς αυτή, δεν έχει τίποτα.
Χωρίς να έχει εμπιστοσύνη στον Άνθρωπο, ο κόσμος στερείται νοήματος.
Θα  γίνει και θα  μείνει  ο κόσμος των ζώων, των εντόμων και των φυτών.
Ο Οδυσσέας προσεύχεται στην Αθηνά μόλις φθάνει στο νησί των Φαιάκων.
Είναι η αγαπημενη του Θεά και η ατρυτώνη κόρη του Διός είναι πάντοτε  μαζί του και τον βοηθά.
Είναι ο αγαπημένος της ήρως.
Γιατί είναι ένας άνθρωπος που προσπαθεί ,σκέπτεται , παλεύει με θεούς Κύκλωπες και τέρατα.
Δεν εξαγοράζεται  όμως ποτέ και δεν προδίδει ό,τι βαθιά μέσα του, αγαπά.
Ένα καθαρό νησί, μία πατρίδα και ένα παιδί.
 
ζ Οδυσσείας
 δύσετό τ' ἠέλιος, καὶ τοὶ κλυτὸν ἄλσος ἵκοντο
ἱρὸν Ἀθηναίης, ἵν' ἄρ' ἕζετο δῖος Ὀδυσσεύς.
αὐτίκ' ἔπειτ' ἠρᾶτο Διὸς κούρῃ μεγάλοιο·

«κλῦθί μοι, αἰγιόχοιο Διὸς τέκος, Ἀτρυτώνη·
νῦν δή πέρ μευ ἄκουσον, ἐπεὶ πάρος οὔ ποτ' ἄκουσας
ῥαιομένου, ὅτε μ' ἔῤῥαιε κλυτὸς ἐννοσίγαιος.
δός μ' ἐς Φαίηκας φίλον ἐλθεῖν ἠδ' ἐλεεινόν.»

ὣς ἔφατ' εὐχόμενος, τοῦ δ' ἔκλυε Παλλὰς Ἀθήνη·
αὐτῷ δ' οὔ πω φαίνετ' ἐναντίη· αἴδετο γάρ ῥα
πατροκασίγνητον· ὁ δ' ἐπιζαφελῶς μενέαινεν    330
ἀντιθέῳ Ὀδυσῆϊ πάρος ἣν γαῖαν ἱκέσθαι.
Στην Ιλιάδα , ο Οδυσσέας δεν προσεύχεται συχνά. Πολεμά, ερευνά, μιλά, αλλά δεν προσεύχεται, παρά μόνο στον αγώνα που προκηρύσσει ο Αχιλλέας προς τιμή του Πάτροκλου και τον Αίαντα  του Οιλέως,   σε αγώνα ταχύτητος, νικά.
Ψ Ιλιάδος
 ἀλλ' ὅτε δὴ πύματον τέλεον δρόμον, αὐτίκ' Ὀδυσσεὺς
εὔχετ' Ἀθηναίῃ γλαυκώπιδι ὃν κατὰ θυμόν·
κλῦθι θεά, ἀγαθή μοι ἐπίῤῥοθος ἐλθὲ ποδοῖιν.    770
ὣς ἔφατ' εὐχόμενος· τοῦ δ' ἔκλυε Παλλὰς Ἀθήνη,
γυῖα δ' ἔθηκεν ἐλαφρά, πόδας καὶ χεῖρας ὕπερθεν.
Όταν φθάνει στην Ιθάκη, ο Οδυσσέας δεν την αναγνωρίζει αμέσως. Είναι τυλιγμένη στην ομίχλη. Η Αθηνά διαλύει την ομίχλη και του παρουσιάζει το νησί με την τανύφυλλο ελιά.
Ο Οδυσσέας , το ιερό χώμα φιλά και προσεύχεται στις  Ναϊδες με τα χέρια του, στον ουρανό ψηλά.
Στο άντρο κρύβει  μαζί  με την Αθηνά,τις ΛΕΞΕΙΣ του, τα δώρα των Φαιάκων, εκεί που εκφώνησε την ανακεφαλαίωση του, αγόρευση στο διηνεκές του ενεργούς απείρου .
Όταν θέλει τις καλεί  ξανά, σαϊτεύει με τόξο που χειρίζεται άριστα και καλά. Παίρνει πίσω τον κόσμο του γιατί έχει στόχο, διαδρομή και προορισμό που δεν ξεχνά.
Η Σοφία  ΕΝΟΠΛΗ  έχει τρόπους να υπερασπίζεται το δίκαιο και την όρθια ανθρωπιά που η αγνωσία και η ανομία, αγνοούν   βαθιά.
 ν Οδυσσείας
 ἀλλ' ἄγε τοι δείξω Ἰθάκης ἕδος, ὄφρα πεποίθῃς·
Φόρκυνος μὲν ὅδ' ἐστὶ λιμήν, ἁλίοιο γέροντος,
ἥδε δ' ἐπὶ κρατὸς λιμένος τανύφυλλος ἐλαίη·
ἀγχόθι δ' αὐτῆς ἄντρον ἐπήρατον ἠεροειδές,
ἱρὸν Νυμφάων, αἳ Νηϊάδες καλέονται·
τοῦτο δέ τοι σπέος εὐρὺ κατηρεφές, ἔνθα σὺ πολλὰς
ἕρδεσκες Νύμφῃσι τεληέσσας ἑκατόμβας·    350
τοῦτο δὲ Νήριτόν ἐστιν ὄρος καταειμένον ὕλῃ.»

ὣς εἰποῦσα θεὰ σκέδασ' ἠέρα, εἴσατο δὲ χθών·
γήθησέν τ' ἄρ' ἔπειτα πολύτλας δῖος Ὀδυσσεὺς
χαίρων ᾗ γαίῃ, κύσε δὲ ζείδωρον ἄρουραν.
αὐτίκα δὲ Νύμφῃσ' ἠρήσατο χεῖρας ἀνασχών·

«Νύμφαι Νηϊάδες, κοῦραι Διός, οὔ ποτ' ἐγώ γε
ὄψεσθ' ὔμμ' ἐφάμην· νῦν δ' εὐχωλῇσ' ἀγανῇσι
χαίρετ'· ἀτὰρ καὶ δῶρα διδώσομεν, ὡς τὸ πάρος περ,
αἴ κεν ἐᾷ πρόφρων με Διὸς θυγάτηρ ἀγελείη
αὐτόν τε ζώειν καί μοι φίλον υἱὸν ἀέξῃ.»    360

τὸν δ' αὖτε προσέειπε θεὰ γλαυκῶπις Ἀθήνη
«θάρσει, μή τοι ταῦτα μετὰ φρεσὶ σῇσι μελόντων·
ἀλλὰ χρήματα μὲν μυχῷ ἄντρου θεσπεσίοιο
θείομεν αὐτίκα νῦν, ἵνα περ τάδε τοι σόα μίμνῃ·
αὐτοὶ δὲ φραζώμεθ', ὅπως ὄχ' ἄριστα γένηται.»
Τι είναι η προσευχή;
Η προσευχή είναι η προσοχή της προσοχής.
Οταν η πρώτη προσοχή προσέχει τον εαυτό της γίνεται  δεύτερη, Επίγνωση, όραση και σαϊτιά.
Όταν η προσευχή γίνεται Επίγνωση, η Γνώση αναδύεται σε σύνδεση με την πρωταρχική Πηγή  σε Ανάμνηση οραματική.
Όταν γίνει ΟΡΑΣΗ,ακούει τη φωνή της να του εξηγεί, το κάθε τι.
Όταν ο πολεμιστής  έχει καθαρή καρδιά, είναι διαφανής, το φως τον διαπερνά, γίνεται εκπομπή φωτός.
Όταν γίνει φως, ο λόγος του, ισχύει δια παντός.
Τότε ο λόγος του πολεμιστή είναι το Τόξο του, το Βέλος του και το Σπαθί.
Γιατί η προσευχή είναι  του Διός, ο Λογισμός, ο άκαμπτος στόχος,ο σκοπός και της συγκεντρωμένης καθαρής σκέψης, η  ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΥΧΗ.
Σκέπτομαι  και υπάρχω.
Σκέπτομαι βαθιά και στοχεύω στο στόχο, στο  κέντρο ενός κύκλου μιας καινούργιας  Νοήμονας Ανθρώπινης  Εποχής, που το Ομηρικό Παρελθόν, το Μέλλον γεννά.
Σε ένα Αιώνιο  Γίγνεσθαι Τώρα, κάθε Ώρα.

Ο Οδυσσέας στη Χώρα της Μνημοσύνης


 Λέανδρος  Λαμπρινός
9 Απριλιου 2016