Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2009

Κ. Η Χώρα των Θεών


 
Κ ΑΡΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ:
Ένας... Έλληνας της ΔΙΑσποράς!
 
ΗΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Μπορεί πλαστουργός να έπλασε την ανθρωπότητα, αλλά ήταν οι Αρχαίοι Έλληνες όμως που την τελειοποίησαν γλωσσικά, επιστημονικά, πολιτιστικά, διανοητικά. συνταγματικά, καλλιτεχνικά και πνευματικά. Πριν από αυτούς η ανθρωπότητα ήταν απολίτιστη και βάρβαρη, ανήμπορη να συζεί ομαδικά με ελεύθερο δημοκρατικό πολίτευμα. Φαίνεται μάλλον Ο Δίας γνώριζε την ικανότητα των Αρχαίων μας προγόνων πως να εκπολιτίζουν την ανθρωπότητα σωστά και τους ανέθεσε να τελειοποιήσουν το μεγάλο έργο του.Η αξιοζήλευτη πολιτιστική, καλλιτεχνική και πνευματοδιανοητική τους προσφορά είναι τόσο τεράστια, που αναρωτιέται κανείς! Μήπως ήταν άραγε διαλεγμένη γενιά που ανάπλασε την ανθρωπότητα τόσο εκθαμβωτικά; Κοιτάζοντας γύρω στον Ελλαδικό μας χώρο σήμερα, σαστιζόμαστε με την σπάνια ομορφιά που μας άφησαν πίσω.
Θυμάμαι όταν στάθηκα για πρώτη μου φορά μπροστά στον Παρθενώνα στα τέλη της δεκαετίας του πενήντα (50), ένοιωσα ψυχικό ρίγος μέσα μου σαν τον στοχαστή ‘Renan’.
Παρά την τεράστια καταστροφή που υπέστη το θεόανθρώπινο αυτό δημιούργημα ανά των αιώνων, εντούτοις αισθάνθηκα πως η ομορφιά του παραμένει ακόμα άτρωτη μέχρι και σήμερα. Σωστά ο “Ruskin αποκάλεσε τον Παρθενώνα, “ immortal memorial of beauty” (αθάνατο μνημείο της ομορφιάς).
Ο Περικλής έλεγε ότι «Ο Παρθενώνας χαιρετά το πνεύμα και αγαλλιάζουν τα μάτια και τις ψυχές του κόσμου καθημερινά».Πλημμύρισα από απερίγραπτη χαρά και συγκίνηση βλέποντας μπροστά μου ένα τέτοιο σπάνιο δημιούργημα. Εκστατικός και έκθαμβος επαναλάμβανα νοερά τα λόγια του ‘Renan’. «Όλος ο κόσμος τώρα, μου φαίνεται βάρβαρος μπροστά στο Ιερό τούτο μεγαλείο. Η ανατολή με την επιδεκτική απατηλή της τέχνη και η Ρωμαϊκή πιθηκομίμηση του Ελληνικού πολιτισμού, δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε με μια πέτρα μπροστά το μεγαλείο τούτο που ονομάζεται Παρθενώνας».
Ο Παρθενώνας, είναι το μοναδικό τέλειο δόγμα στην υφήλιο που δεν έχει ούτε έναν άπιστο. Δεν εύρισκα κατάλληλη λέξη τη στιγμή εκείνη να εκφράσω την εσωτερική μου αίσθηση κοιτάζοντας το Ιερό τούτο δημιούργημα. Η Αττική με την αιθέρια της λάμψη και τα αψηλά της κυπαρίσσια, συνδέονταν αρμονικά με το Ακροπόλιο μεγαλείο. Αποστομώθηκα ακαριαίως, λες και αντίκριζα ζωντανή την Θεότητα μπροστά μου μαρμαροντυμένη να αγγίζει την ψυχή μου γαλήνια. Ο Πλατωνικός ορισμός για την τέλεια ομορφιά περιγράφεται ως « η λάμψη της αλήθειας», Ο Παρθενώνας νομίζω έχει κάτι παραπάνω, είναι η πλησιέστερη αποκάλυψης της Θεότητας στην ανθρωπότητα μέχρι σήμερα. Το Ακροπόλιο θαύμα δημιούργησε περισσότερο δέος μέσα μου, ακόμα κι απ’ τα άστρα στην Ναμίμπια έρημο όταν τα πρώτο-αντίκρισα μονάχος μου κάποτε.
Οι αθάνατοι δημιουργοί, Καλλικράτης, Ικτίνος και Φειδίας, δεν ήταν απλώς αξιόλογοι Αθηναίοι καλλιτέχνες, αλλά και σπάνιοι υπερφυσικοί δημιουργοί. Μια απερίγραπτη αγαλλίαση με περιτύλιξε ολόψυχα κοιτάζοντας τον Παρθενώνα που πουθενά αλλού δεν την αισθάνθηκα τόσο παρόμοια.
Αναρωτιόμουνα με πίκρα και απορία!
Πως τόλμησαν οι Τούρκοι να τον μετατρέψουν σε μπαρουτοθήκη, οι Βενετσιάνοι να τον βομβαρδίσουν οι Άγγλοι να τον λεηλατήσουν και οι Χριστιανολάτρες να τον μετατρέψουν σε δογματική τους εκκλησιά; Πως αποφάσισαν τόσο βάρβαρα και άπονα να καταστρέψουν ένα τέτοιο σπάνιο μαγαλοδημιούργημα που χρειάστηκαν πάνω από πενήντα (50) χρόνια για να αποπερατωθεί;
Σταμάτησα την αναπνοή μου για λίγο να αφουγκραστώ τη γαλήνη και την αρμονία τριγύρω μου, Α! τι εκθαμβωτικό δημιούργημα μουρμούρισα με πρωτόγνωρη ευτυχία. Δίκαιο είχε άδικο κάποτε ο Ψυχάρης όταν φώναξε αντικρίζοντας τον Παρθενώνα για πρώτη του φορά.
-“Δεν με νοιάζει να πεθάνω τώρα, λέει, αφού είδα τον Παρθενώνα και την Αθήνα. Εδώ έμαθε γράμματα, λεπτές τέχνες και πολιτισμό ολόκληρη η Ευρώπη. Εδώ διδάχτηκαν δημοκρατία, φιλοσοφία, ποίηση, θέατρο, πνευματισμό, γλώσσα, μουσική και αθλητισμό.
Τον ουρανό τούτο π’ αγναντεύω τώρα, τον κοίταζαν κάποτε και οι Περικλής, Θεμιστοκλής, Αναξαγόρας, Σωκράτης, Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Αντισθένης, Ζήνωνας και τόσα άλλα βαθύστοχα μυαλά της τότε Αθηναϊκής κοινωνίας.
Ξαναστοχάστηκα αναρτώντας μέσα μου, πως θα ‘ταν άραγε η ανθρωπότητα σήμερα χωρίς την Αρχαία Ελληνική πολιτιστική κληρονομιά; Ότι κινείτε στον Πλανήτη σήμερα, λέει ο Άγγλος Πλατωνιστής Thomas Taylor, έχει τις ρίζες του στη αρχαία Ελλάδα. Αλφάβητο, γραμματική, μαθηματικά, γεωμετρία, αρχιτεκτονική, γλυπτική, αστρονομία, φυσική, δημοκρατία, μουσική, θέατρο, φιλοσοφία, ποίηση, αθλητισμό, υγιεινή και ότι άλλο αξιόλογο παρέλειψα. Για κάθε καινούργια ανακάλυψη σήμερα στην υδρόγειο, τρέχουν όλοι τους στην Ελληνική γλώσσα να βρουν κατάλληλη λέξη που να ταιριάζει στην εφευρεσή τους. Η Ελληνική γλώσσα, είναι μοναδική αναντικατάστατη Νουνά στον κόσμο που βαφτίζει κάθε καινούργια επιστημονική ανακάλυψη εδώ και 3000 χρόνια.
Ουαί κι αλίμονο εάν τολμήσει κανείς να βγάλει την Ελληνική γλώσσα στο περιθώριο, τότε θα μείνε η ανθρωπότητα φαφούτα και ακατανόητη. Χωρίς τις Ελληνικές προθέσεις, ανά, κατά, δια, μετά, υπέρ, αντί, συν, προ, παρά, περί, από, υπό, εις, δις και πολλές άλλες, η ανθρώπινη σκέψη θα ‘ταν χαώδες υποανάπτυκτη σήμερα. Εάν Ελληνική γλώσσα τελειοποιήθηκε απ’ τον άνθρωπο, τότε η Ελληνική γλώσσα σαν ανταμοιβή, τελειοποίησε τον άνθρωπο. Είναι η μόνη αλγεβρική γλώσσα στον κόσμο με απόλυτη ακρίβεια. Παίρνοντας ένα ρήμα σαν το βάλλω π.χ. ανεβάζομε, κατεβάζουμε διαιρούμε και πολλαπλασιάζομε αλγεβρικά την εκφρασή μας.Προσθέτοντας μπροστά διάφορες προθέσεις, όπως, εισ-βάλλω, δια-βάλλω, ανά-βάλλω, προ-βάλλω, κατά-βάλλω, δια-βάλλω, μετά-βάλλω, υπέρ-βάλλω, συν-βάλλω, υπό –βάλλω, προσ-βάλλω, από-βάλλω κ.τ.λ. - επεκτείνουμε τη νοητική μας φαντασία παραπέρα απ’ την αρχική μας σκέψη. Πως θα εκφράζονταν οι Άγγλοι σήμερα χωρίς τις Ελληνικές προθέσεις, anti-biotic, cata-bolism, ana-bolism, hyper-market, sym-biotic, hypo-thetic, pro-gnosis, dia-gnosis κτλ. Κοιτάζοντας την Αριστοτελική λέξη «εντελέχεια», που σημαίνει, έμφυτη τάση για κάθε ον προς την τελειότητα, είναι αδύνατο να μεταφραστή με αντίστοιχη λέξη σε άλλη γλώσσα. Θα χριστούν πολλές σειρές με παραδείγματα για να αποδώσει κάποια πλησιέστερη έννοια. Διαβάζουμε και ακούμε πολλά για την λαμπρή τούτη γενεά που λέγονταν ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, αλλά πάρα πολύ λίγοι αντιλαμβάνοντε το τεράστιο μεγαλείο τους.
Μας φαίνοντε σαν αστραπιαίο όνειρο χωρίς καμιά συνέχεια, και τους αλαργοκοιτούμε σαν ένα ιστορικό παραμύθι.Κανείς πια δεν μιλάει ανοικτά για αυτούς χωρίς να παρεξηγηθεί για λοξός, εκκεντρικός και ονειροπόλος χαρακτήρας. Θεωρείται σαν ένας ξεπερασμένος νεκρός πολιτισμός, που μόνο λίγοι αφελείς ασχολούνται ποια με αυτόν.
Ποιος προσπάθησε να τον εξοντώσει άραγε? ( ευτυχώς όμως μάταια). Ποιος γκρέμισε ναούς, σπάνια αγάλματα, έκαψε βιβλία, αφόρισε φιλοσόφους, έκλεισε φιλοσοφικές σχολές, Ιερά μυστήρια, ολυμπιακούς αγώνες και αναθεματίζει ακόμη και σήμερα την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία ως προϊόν του σατανά; Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς τον σημερινό Έλληνα αδιάφορο για την ένδοξη κληρονομιά του, διαβαίνοντας ασυγκίνητος μπροστά στα λιγοστά λεηλατημένα ιερά ερείπια που του απέμειναν πίσω.
Θυμάμαι τον Νίκο Καζαντζάκη όταν πρώτο-επισκέφτηκε τα αρχαία τοπία του Μουριά στη δεκαετία του πενήντα, ρώτησε την γυναίκα αρχειοφύλακα που φύλαγε εκεί τα ιερά κειμήλια. «Τι είναι όλα τούτα εδώ που φυλάς, κυρά μου »; την ρωτάει λακωνικά ο Καζαντζάκης, Α!… παλαιόπετρες είναι χριστιανέ μου και τίποτε άλλο, απαντά η μεσόκοπη αρχειοφύλακας. «Γιατί τότε έρχοντε όλοι αυτοί οι ξένοι εδώ», ξαναρωτά ο Καζαντζάκης. Α! κουτόφρανγγοι είναι όλοι παλικάρι μου, απάντησε πάλι ήρεμα. «Πόσα χρόνια είστε φύλακας εδώ κυρά μου»; Την ρωτάει πάλη Ο Καζαντζάκης,- είκοσι (20) χρόνια…., απαντά αυτή περήφανα.
«Μυστήριο πράμα! μουρμουρίζει ο Καζαντζάκης, είκοσι ολόκληρα χρόνια να κοιμάται παρέα με τους θεούς και να μην το πάρει ακόμα χαμπάρι»……!Δεν θα ήταν χρήσιμο άραγε εάν τα Ελληνικά σχολεία σήμερα πληροφορούσαν με περισσότερο ιερό ζήλο στους νέους μας για την αρχαία τους κληρονομιά, αντί να ξοδεύουν τεράστιο χρόνο να διδάξουν στα παιδιά μας το Εβραϊκό ψευδο- torah;
Κάθε Ελληνόπουλο σήμερα πρέπει να γνωρίζει και την τελευταία ιστορική πέτρα και ιδέα που άφησαν πίσω οι προγονοί τους σαν ανεκτίμητος θησαυρό τους. Έτσι μόνο θα ξυπνήσομε τον πόθο των παιδιών μας να αγαπήσουν και να μιμηθούν την ένδοξη Αρχαία μας κληρονομιά. Μόνο με γνώση, συνείδηση, σεβασμό και αγάπη για την ένδοξη ιστορίας μας, μπορούμε να ελπίζομε για κάποιο λαμπρότερο αύριο από τις μελλοντικές γενιές μας.
Νότιος Αφρική
.
Πόσο και πόσοι το έχουμε "πάρει συνείδηση"
και.... το έχουμε καταλάβει, αυτό ;
.
Η Χώρα των Πολεμιστών της Λάϊον
21ος Αιών

27 σχόλια:

  1. ...ΟΣΟΙ "ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ"....ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΣΤΡΑΠΤΟΥΣΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ...
    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑ-ΛΑΒΕΙΣ..ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΛΛΑΒΕΙΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΛΛΗΨΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ "ΦΛΕΡΤ",ΑΓΑΠΗ, ΕΡΩΤΑΣ,ΣΥΝ-ΝΟΥ-ΣΙΑ...ΥΣΤΕΡΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΚΥΗΣΗΣ...ΜΕΤΑ Η ΓΕΝΝΑ...ΚΑΙ Η ΟΔΥΝΗ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ΧΑΡΑ.....
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ...ΠΟΣ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ??? ... ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΑΙ...ΚΟΥΒΑΛΑΜΑΙ ΟΛΛΟΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΒΑ-ΦΤΙΣΤΙΚΑ...ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ,ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΑΙ???...ΘΕΛΕΙ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!
    ....ΜΕ ΣΥΝ-ΚΙΝΗΣΑΤΕ ΠΑΛΙ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!
    ΑΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "..παλαιόπετρες είναι χριστιανέ μου και τίποτε άλλο, απαντά η μεσόκοπη αρχειοφύλακας. «Γιατί τότε έρχοντε όλοι αυτοί οι ξένοι εδώ», ξαναρωτά ο Καζαντζάκης. Α! κουτόφρανγγοι είναι όλοι παλικάρι μου, απάντησε πάλι ήρεμα. «Πόσα χρόνια είστε φύλακας εδώ κυρά μου»; Την ρωτάει πάλη Ο Καζαντζάκης,- είκοσι (20) χρόνια…., απαντά αυτή περήφανα.
    «Μυστήριο πράμα! μουρμουρίζει ο Καζαντζάκης, είκοσι ολόκληρα χρόνια να κοιμάται παρέα με τους θεούς και να μην το πάρει ακόμα χαμπάρι»……!"

    Και δεν της κόπηκε η γλώσσα ξεστομίζοντας αυτές τις λέξεις?

    Τι να πεί κανείς για τον Παρθενώνα!!
    Για την τόση ομορφιά που δεν χωράει ο νούς!
    Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς από αυτό το αρχιτεκτονικό αριστούργημα που ονομάζεται Παρθενώνας!
    Είναι ένας ιερός τόπος,αποτελεί πηγή του πολιτισμού μας. Όταν τον αντίκρυσα για πρώτη φορά,ένιωσα ένα δάκρυ να κυλάει από τα μάτια μου..μα και όσες φορές τον επισκέφτηκα αργότερα ρίγη διαπερνούσαν το κορμί μου!
    Ο μοναδικός Φειδίας, ο πιο ονομαστός γλύπτης της Αθήνας, που όμοιος του δεν παρουσιάστηκε ποτέ και πουθενά ως την εποχή μας.
    Ηταν αυτός που έστησε το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς, ένα πραγματικό αριστούργημα ομορφιάς, τέχνης, χάρης και επιβλητικότητας. Μας το περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια ο Παυσανίας, που το είδε στη θέση του όταν επισκέφτηκε την Αθήνα, Ήταν μια Αθηνά που στεκόταν όρθια , επιβλητική και ολοζώντανη. Φορούσε έναν Αττικό χιτώνα και τα χέρια της ήταν γυμνά, φτιαγμένα από ελεφαντόδοντο. Στο δεξί της χέρι κρατούσε τη φτερωτή νίκη, που είχε ύψος 1,80εκ. Και ήταν χρυσελεφάντινη. Στο αριστερό χέρι κρατούσε ακουμπισμένα στο δάπεδο, το δόρυ και την ασπίδα. Ανάμεσα σ' αυτά τα δύο υπήρχε ένα φίδι που παρίστανε τον Εριχθόνιο. Στο εσωτερικό μέρος της ασπίδας, ο μοναδικός ζωγράφος Πολύγνωτος είχε ζωγραφίσει σκηνή από τη 1η γιγαντομαχία και στο εξωτερικό υπήρχε σκηνή από τον πόλεμο του Θησέα με τις Αμαζόνες
    Ξαναγυρίζουμε στον Παρθενώνα. Το θαύμα αυτό της αρχιτεκτονικής, έμεινε για πολλούς αιώνες άθικτο. Οι Ρωμαίοι τον σεβάστηκαν και οι Χριστιανοί το 500 μ.Χ. τον μετέτρεψαν σε χριστιανική εκκλησία, κάνοντας ελάχιστες αλλαγές στο εσωτερικό του. Φυσικά, αυτή την εποχή το πολύτιμο άγαλμα της Αθηνάς δεν υπήρχε. Ποιος ξέρει ποιοι το κατάστρεψαν για να πάρουν το χρυσάφι του. Η απληστία των ανθρώπων και η άγνοια, κατάστρεψαν ίσως το πιο αριστουργηματικό δημιούργημα των αιώνων.

    ..μου δώσατε ιδέα για κάτι υπέροχο!! :)

    Καλό μεσημέρι αγαπημένοι πολεμιστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαστε σίγουροι,
    ότι "θα γεννήσεις¨
    ... κάτι εξαιρετικά καλό
    Σεμέλη, ή... Λητώ!!!

    Καλησπέρα αγαπημένη μας!

    ...περιμένουμε με γλυκειά αναμονή
    ...να δούμε το "παιδί";)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είστε υπέροχοι..δεν ξέρω αν θα μοιάζει τον Διόνυσο τον διπλογεννημένο
    ..η, την Αρτεμις την πανέμορφη και πανέξυπνη ισως να μοιάζει..η πάλι τον Απόλλωνα, που η ματιά του φωτίζει τους θνητούς και παρατηρεί τα πάντα..δεν ξέρω εσείς θα μου πείτε!χαχαχα


    Πολλά φιλιά μα ένα χωριστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ....Η καρδια ειναι αυτη που γνωριζει κατανοει,συλλαμβανει,ερωτευετε και συνκινειτε.
    ...ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ...ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣ-ΘΗΜΑΤΩΝ...ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ,ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ...ΕΤΣΙ ΜΟΙΡΑΙΑ, Ο ΗΝΙΟΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΜΑΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΟΓΑ,ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ...ΤΑ ΑΤΙΘΑΣΑ ΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΚΑΡ-ΔΙΑΣ ΜΑΣ....ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΝΑ ΤΑ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ...ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥΣ...ΕΓΩ ΔΑΜΑΣΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ!!!ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΖΟΡΙΚΟ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ ΕΝΑΙ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΩ "ΑΓΑΠΗ" ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ "ΚΑΡΡΑ".
    ...ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ "ΠΕΡΝΩ ΧΑΜΠΑΡΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...ΤΟΤΕ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ
    ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ....ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ...ΤΟΤΕ ΡΙΓΗ ΣΥΝΚΗΝΗΣΗΣ ΔΙΑΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΧΡΗ ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ..ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΣΤΕΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΔΕΧΘΗΚΕ...ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΑΤΑΩ ΑΝΑΛΑΦΡΑ...ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΙΑ,ΟΝΤΟΣ ΖΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝ ΥΠΑΡΧΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...ΕΙΔΙΚΑ
    Ο ΕΡΜΗΣ ΓΕΛΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ...ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ...ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ"ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ..ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ...ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΜΑΣ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ "ΠΕΡΝΩ ΧΑΜΠΑΡΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ,ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ...ΤΟΤΕ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ
    ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ....ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ...ΤΟΤΕ ΡΙΓΗ ΣΥΝΚΗΝΗΣΗΣ ΔΙΑΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ...

    Τα δύο άλογα της μιας πλευράς του Ηνίοχου, είναι ο νους του ανθρώπου, ο Οδυσσέας,
    ο έρωτας για την γνώση την περιπέτεια , είναι τα λάθη , οι υπερβολές και οι ελλείψεις του Ανιμα και της Σκιάς.
    Τα άλλα δύο, είναι η ψυχή του, απρόσιτη, μακρινή, πανέμορφη, ανέγγιχτη, είναι η αγάπη, η πίστη, η ελπίδα, η μεγάλη αναμονή, το μεγάλωμα και η προστασία του παιδιού του Οδυσσέα,
    αλλά και η Μελάνθη, η Σκιά και η Άνιμα.

    Ο Τηλέμαχος είναι ο νέος άνθρωπος , ο καθαρός ο καινούργιος,
    πάντα κοντά στον νου και την ψυχή του.
    Είναι η καρδιά του ανθρώπου που δεν λαθεύει ποτέ στον στόχο και μπορεί να λυγίσει το τόξο,
    ευθυγραμμίζοντας και εναρμονίζοντας τα 12 ενεργειακά κέντρα, εσωτερικά και εξωτερικά,
    γιατί και η καρδιά και το τόξο, ανήκουν στο Απόλλωνα και τον μεγάλο Έρωτα τον ΦΑΝΗ.

    Ο Οδυσσέας τελειώνει την αποστολή και τον ρόλο του , συνδέοντας τον Γνωστό με το Άγνωστο και ενώνοντας τα, σε μια κοινωνίας δικαίου και ειρήνης.

    Μετά συνεχίζει ο Τηλέμαχος, νέος πάντα και η επόμενη φάση της ανθρωπότητας, που ξεκίνησε με μια Ιλιάδα,περνώντας σε μια βασανιστική Οδύσσεια,
    ... είναι οι Άθλοι του Ηρακλή.

    Ο Μαρξ είχε πολύ δίκιο όταν είπε, ότι οι φιλόσοφοι περιέγραψαν το κόσμο απλώς,
    αλλά δεν προσπάθησαν να το αλλάξουν.
    Ήταν όμως όμως και μια σοβαρή παράλειψη, από μέρους του,
    όταν προσπάθησε να αλλάξει τον κόσμο, χωρίς να λάβει υπ όψιν του την αλλαγή του εαυτού.

    Καμιά κοινωνική αλλαγή δεν μπορεί να γίνει αν δεν υπάρχει βαθιά προσωπική αλλαγή , αυτογνωσία και αν ο άνθρωπος δεν γίνει Ηνίοχος της άμαξας του Εαυτού και το αντίστροφο.
    Είναι αμφίδρομος η "χημική αντίδραση" και χρειάζεται ειδικούς καταλύτες.
    Όλο το ταξίδι του Οδυσσέα αφορά αυτή την επίτευξη του ανθρώπου, να μπορεί να κυβερνά τον εαυτό του και να είναι ένα ταυτόχρονα ένα δίκαιο πολιτικό και κοινωνικό ον,
    σε μια Θεία Κοινωνία!

    Κάτι...ήξερε ο μεγάλος ηγέτης των Ελλήνων από σκιές και άλογα....

    Καλημέρα φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν ξέρω αν θα μοιάζει τον Διόνυσο τον διπλογεννημένο
    ..η, την Αρτεμις την πανέμορφη και πανέξυπνη ισως να μοιάζει..η πάλι τον Απόλλωνα, που η ματιά του φωτίζει τους θνητούς και παρατηρεί τα πάντα..


    Θα μοιάζει στη "μαμά" του...
    που διαισθάνεται και αφουκράζεται πολλά και ονειρεύεται ένα κόσμο καλύτερο...;)
    Καλημέρα και μια αγκαλιά...πρωινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "ΑΛΛΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ"
    ...ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ "ΓΕΦΥΡΟΘΕΙ" Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΥΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ...ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστά!!!
    Τέλεια το ΔΙΑσαφήνισες!
    Γέφυρες να κτίζουμε
    και να ενώνουμε,
    όχι τοίχους και τείχη...
    και να κλεινόμαστε μέσα,
    Τρώες και δεσμώτες μιας φυλακής
    νοητικής ή συναισθηματικής και απατηλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξενύχτησα να σας διαβάζω και ακόμη συνεχίζω...
    Έχω την αίσθηση ότι είναι από τα πιο αξιοσημείωτα γεγονότα της ζωής μου
    το γεγονός ότι σας συνάντησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξενύχτησα να σας διαβάζω και ακόμη συνεχίζω...

    Εμείς έχουμε περάσει
    ...πολλά βράδια,
    ψάχνοντας
    ... για να σε συναντήσουμε
    και... συνεχίζουμε.
    Σίγουρα,
    θεωρούμε την επίσκεψη σου ιδιαίτερο και χαρούμενο γεγονός.

    Καλώς ήρθες Αστρική Αστραία,
    στην... χώρα του Πραγματικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πώς να κατανοήσεις κάτι που δεν γνωρίζεις ; κάτι που δεν νιώθεις , πόσο σπουδαίο είναι ; Δεν φταίνε αυτοί,αφού δεν βρέθηκε κάποιος να τους μιλήσει με πάθος, για την αξία που έχουν οι'πέτρες' εκεί !
    Καλό βράδυ αδέρφια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρέπει όχι μόνο να κατανοήσουμε
    αδελφέ μας ,Αετέ,
    αλλά και να θυμηθούμε,
    ποιοί είμαστε
    και που έχουμε ξεμείνει ξεχασμένοι και αποχαυνωμένοι, αναξιοπρεπείς και συμβιβασμένοι.

    Να θυμηθούμε
    ποιοί οφείλουμε να είμαστε!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΜΒΕΝΩ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΜΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΧΡΕΩΣ ΜΟΥ
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΜΕΓΑΛΟΨΗΧΟΙ
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΣΤΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ!

    ΜΠΟΥBOYCOTT ISRAEL- brands & products that support the appartheid state
    http://youtube.com/watch?v=5H8mscMUzDI & http://inminds.co.uk/boycott-israel.html#list

    Ξέρατε ότι, οι παρακάτω εταιρίες είναι ιουδαϊκών συμφερόντων;
    Έλληνες μποϋκοτάρετε ΤΩΡΑ τα προϊόντα των κατωτέρω εταιριών!

    Ιδού λοιπόν: Aero, After Eight, Ambi Pur, AOL, Apax Partners & Co Ltd, Aqua Velva, Aramis, Arsenal Football Club (FC), Auchan, Aveda, Baci Perugina, Bali, Banana Republic, Barbie, Biotherm, Bobbi Brown, Body Mist, Bryan, Brylcreem, Buitoni, Bumble & Bumble, Cable News Network (CNN), Cacharel, Calvin Klein (cK), Carnation, Carrefour, Carson, Champion, ChinaByte.com, Clinique, Coca-Cola, Consumer News and Business Channel (CNBC), Crosse & Blackwell, Danone, Delta Galil, DIM, Donna Karan New York (DKNY), Douwe Egberts, Estée Lauder, Evening Standard, Fanta, Felix cat food, Festival Mushroom Records, Fox, GAP, Garnier, Giorgio Armani, Gossard, Granada, Hanes, HarperCollins, Helena Rubinstein, Herald Sun, Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam (HEMA), HP Foods Limited, Hugo Boss, ICQ, Independent Newspapers Limited (INL), Intel, International Business Machines (IBM), James Cash (J.C.) Penney, Jane, J.Crew, Johnny Rockets, Johnson & Johnson, Jo Malone, Just My Size, Kate Spade, Kimberly-Clark, KitKat, Kiwi, La Mer, Lancôme Paris, La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, L'eggs, Lewis Trust Group, Libby's, Lilt, Limited Brands, Lindex, Lion, L’Oréal, Lovable, MAC, Maggi, Maison du Café, Marks & Spencer/M&S/St Michael, Maybelline New York, McDonald’s, Milkmaid, Milkybar, Motorola, National Geographic, Nescafé, Nesquik, Nestlé, News Corporation, News Digital Systems (NDS), News of the World, New York Post, Nokia, Nur die, Nursery Work, Origins, Outer Banks, Perrier, Phoenix, Pickwick, Pilão, Playtex, Polo, Precio Y Calidad (Pryca), Prescriptives, Pure Life, Quality Street, Radox, Ragan, Ralph Lauren, Rawkus, Redken 5th Avenue NYC, Revlon, Sanex, Sara Lee, Satellite Television for the Asian Region (STAR), Selfridges & Co, Shreddies, Sky, Smarties, Sprite, Starbucks, Stila, Structure, Sunday Mail, Sunglass Hut, Sunkist, Superior Coffee, Tchibo, The Daily Telegraph, The Gold Coast Bulletin, The Home Depot, The Sun, The Times, Timberland, Time Life, Tommy Hilfiger, Vichy Laboratoires, Victoria's Secret, Vittel, Volvic, Walt Disney Pictures, Wonderbra & Zondervan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΜΒΕΝΩ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΜΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΧΡΕΩΣ ΜΟΥ
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΜΕΓΑΛΟΨΗΧΟΙ
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΣΤΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ!

    Καλά κάνεις και επεμβαίνεις
    και σωστά!

    Δεν αρκούν... τα όμορφα λόγια.

    Να παίρνουμε θέση στην αδικία
    και σε εγκληματικές σφαγές αμάχων και παιδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..ολες αυτες οι "εταιρειες.." δεν θα μπορουσε να ηταν αλλος,να "γδαρει" σταδιακα τον πλανητη,και απο τις σαρκες του τον φορτωσε σκουπιδια,σκουπιδια ομως που κοστιζουν χρυσο,φθορα,ανθρωπινη ζωη!ειναι αυτα τα ιδια που πανε στις χωματερες..τι παραξενο,να μην βλεπουν οι ανθρωποι απο την αρχη τα σκουπιδια που αγοραζουν με αντιτιμο την ζωη τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι παραξενο,να μην βλεπουν οι ανθρωποι απο την αρχη τα σκουπιδια που αγοραζουν με αντιτιμο την ζωη τους..
    !!!!!!

    Δεν είναι παράξενο,
    με το μπλε χάπι που παίρνουμε, δεν μπορούμενα ξεχωρίσουμε το απαραίτητο και το ουσιαστικό,
    από το απατηλό και ανούσιο.

    Κλέβουν την ζωή μας,
    ληστεύουν την ενέργεια μας,
    αλλά μερικοί,
    προτιμούν "την μπριζόλα" , αν και ξέρουν ότι είναι ψεύτικη, ζητώντας μερικά ανταλλάγματα....
    και πουλώντας
    την ψυχή τους στον Σμιθ
    ή στον...Φ άουστ;)

    Αυτό θα είναι
    και το επόμενο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το "αορατο χερι.." εγω θα ελεγα και η αορατη σκεψη..σημερα μαλιστα
    επανηλθε η "θεωρια" για τον συλλογικο νου.με νεωτερες αποδειξεις..σε καποιο blog ειδα την ειδηση!αυτα τα δυο,αορατο χερι και αορατη σκεψη,σημερα νομιζω,για να μην πω πως ειμαι βεβαιος,δρουν για το γενικο "κακο.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΧΩΡΑ...ΤΩΝ ΘΕΩΝ?..
    ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το "αορατο χερι.." εγω θα ελεγα και η αορατη σκεψη..σημερα μαλιστα

    Είναι και οι διάφορες "επίσημες"
    καθιερωμένες τελετές με τις επικλύσεις και τα ραντίσματα,
    που επηρεάζουν τον συλλογικό νου δημιουργώντας ισχυρές σκεπτομορφές, από τις οποίες ένας αδύνατος και αμαθής ή ημιμαθής νους απορροφάται εύκολα...
    εκτός από τα αεροψεκάσματα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΧΩΡΑ...ΤΩΝ ΘΕΩΝ?..
    ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ?...

    Σκέφτονται, δουλεύουν,
    αυτομορφώνονται, αφουκράζονται τους κραδασμούς,ονειρεύονται
    και... ετοιμάζουν τα βέλη τους!

    Αυτό πρέπει να κάνουν τα παιδιά των θεών!
    Να διεκδικήσουν τον ¨Ολυμπο
    ...γιατί τους ανήκει!
    Είναι το σπίτι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ....ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..και οταν τον ερωτησα..που πηγε η γιαγια,χαθηκε,θα την πατε στα χωματα..και εκλαψα,γιατι σκεφτηκα πως θα παω κι'εγω καποτε εκει,οχι για την "χαμενη" γιαγια..και τοτε μου ειπε "θα ξαναγενηθεις."
    περιεργο,ολη του τη ζωη αρνειται τα ραντισματα..τις επικλησεις!
    αργοτερα εμαθα πως εκει που γεννηθηκε λιγο παρα περα υπαρχει μια σπηλια..οι βοσκοι λενε πως καποιες νυχτες βγαινουν παππουδες με μακρια κατασπρα μαλλια και τους μιλουν με "σοφα" λογια.βρισκονται στα βουνα εκει πανω απο τον ομφαλο της γης..σκεπτομαι τωρα πως μπορει να βρηκα τους φιλους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ....ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ...

    Θάρθει η ημέρα που θα εργάζονται αντί να δουλεύουν,
    σε αυτούς που έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο ΜΕΦΙΣΤΟΦΕΛΗ
    για να κυβερνήσουν... και να εξουσιάζουν τον κόσμο,
    ... απομυζώντας τον αδίστακτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ολη του τη ζωη αρνειται τα ραντισματα..τις επικλησεις!

    Σοφή η γιαγιά
    ...σαν τον Γκαίτε,
    που κατάλαβε πολλά, από τις συμφωνίες
    αδίστακτων... των εξουσιαστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η ευχαρίστηση και η χαρά,
    είναι δική μας,
    Σκεφτικό Αστέρι,
    που σε ξανασυναντούμε εδώ,
    ...στην Χώρα των Θεών!

    Καλή σου μέρα
    και να φέγγεις
    με τις σκεφτικές σκέψεις σου!

    Χρειαζόμαστε πολλές λάμψεις Αστεριών για να φωτιστεί
    αυτός ο έρημος κόσμος μας
    και το σκοτάδι που τον σκεπάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί δεν γίνεσαι η αλλαγή... που θέλεις να δεις στον κόσμο;