Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

12. Στην χώρα του Άτλαντα με τον Ηρακλή



Ένας νεαρός φοιτητής, συζητά με τον γνωστό γιό του Δία
και ελευθερωτή του Προμηθέα, για τους Άθλους του.…από τις σημειώσεις του…

-Είμαστε στον τελευταίο Άθλο και τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής σου.
Είναι τα μήλα των Εσπερίδων,έτσι;
Και αποφασίζοντας να μην χρονοτριβίσω καθόλου, τον ρώτησα κατευθείαν.
-Ποιά είναι αυτά... τα Μήλα;Με κοίταζε μ’ένα ελαφρό περιπαικτικό και τρυφερό μειδίαμα, καθώς μου απαντούσε.
-Το ένα από αυτά, το γνωρίζεις πολύ καλά.
Σε ξετρελαίνει, κι’όλας, το αγαπάς...
Πολλούς τους έχει κάνει αθάνατους…το υποψιάζεσαι, μήπως;
Και χωρίς να μου δώσει καιρό ν’απαντήσω, συνέχισε.
-Είναι η τέχνη και όλες οι μορφές της.
Σιωπή.
Προσπαθούσα να συνδυάσω τα πράγματα, τα πρόσωπα, τις λέξεις

και ύστερα από τόσο χρόνο , που συζητούσαμε, είχα εξασκηθεί και είχα αρχίσει να τα καταφέρνω.
-Ναι! Η τέχνη!
Πλανεύτρα, ξελογιάστρα,ακατανόητη, ανεξήγητη, λυτρωτική, παγιδευτική,υπνωτιστική, επαναστατική, άπιαστη,ομιχλώδης πάντα, ανεξήγητη.
-Και ο Άτλας ;
Ποιος είναι ο ρόλος του, στην πύλη του κήπου;
Ήταν η εύλογη απορία μου.

- Ο Άτλας είναι το παράλληλο σύμπαν με εμάς.Περιλαμβάνει ‘όλα τα όντα που υπάρχουν εκεί ,όντα με συνείδηση
και θηλυκή κυρίως μορφή ενέργειας, γι’αυτό, η μούσα είναι, θηλυκού γένους,
αλλά χωρίς μεταβολισμό και αναπαραγωγή.
Η συνδιαλλαγή μαζί τους είναι πρόκληση για το ανθρώπινο μυαλό,
αλλά ισοδυναμεί με περπάτημα σε ...ναρκοπέδιο.
Είναι πρόκληση και ρίσκο, γιατί ο Άτλας γνωρίζει πολύ καλά
τα τρωτά μας σημεία,τις προσδοκίες μας και ιδίως τις αδυναμίες μας ,
τις πιο κρυφές και μπορεί να μας σύρει κυριολεκτικά από΄την μύτη, δελεάζοντας μας.
Ο οραματιστής, Γκαίτε, την περιγράφει πολύ αναλυτικά,
αυτή την επίσκεψη στον κόσμο του Άτλαντα και τις συμφωνίες μαζί τους, στο Φάουστ.
Πολλοί΄άνθρωποι επώνυμοι πλούσιοι και διάσημοι, έχουν κάνει συμφωνία μαζί τους
για δόξα λεφτά,εξουσία και τιμές.
Μη πιστέψεις πως αυτά χαρίζονται ..."τζάμπα."
Ο Άτλας δεσμεύει τα πάντα μετά και απαιτεί πολύ υψηλό αντίτιμο, την ελευθερία μας.
Η ελευθερία είναι υπέρτατο αγαθό,
δεν μπορεί να συμπεριληφθεί σε καμιά διαπραγμάτευση.Μια παρόμοια δελεαστική πρόταση είχε και ο Οδυσσέας στο νησί της Καλυψούς,
αλλά δεν την αποδέχτηκε.
Προτίμησε να συνεχίσει τον δρόμο του για την μονάκριβη Ιθάκη

-Τι μπορώ να κάνω σ’αυτό το σημείο; Τον ρώτησα.

-Να χαρτογραφήσεις τον εαυτό σου.

Να τον γνωρίσεις καλά και ιδίως τις κρυφές σου αδυναμίες.
Και φυσικά να μην ενδίδεις .
Κάθε αδυναμία είναι ανιχνεύσιμη από τον πονηρό Άτλαντα και το επιτελείο του.
Ο Ποσειδώνας εδώ είναι σε κυρίαρχη θέση και ο Ωκεανός του Απείρου,
του ανήκει μαζί με τα κλειδιά του Κήπου.
Η απέραντη θάλασσα της συλλογικής συνείδησης, η τέχνη και οι παγίδες της,
είναι στην επικράτεια του.
Οι ζωές των περισσότερων καλλιτεχνών και η ενέργεια τους,
θυσιάζονται στο κράτημα του Ουρανού.
Ο Πλάτωνας είχε προβλέψει αυτόν τον κίνδυνο,
από την τέχνη και την υπνωτιστική της ιδιότητα, τόσο για τους δημιουργούς,
όσο και τους συμμετέχοντες…
Ήταν επιφυλακτικός στο να την συμπεριλάβει στην ιδεώδη πολιτεία,
γνωρίζοντας την αστάθεια της ανθρώπινης φύσης και την αδυναμία της.

-Ποιος είναι ο ρόλος του Προμηθέα, που βρίσκεται στο δρόμο σου, σ’αυτό το σημείο;
Είναι κι’αυτός μέρος του ¨Άτλαντα;

-Όχι! Απάντησε.
Ο Προμηθέας είναι πάντα ένας αγγελιοφόρος, που βασανίζεται,σταυρώνεται,προπηλακίζεται, μόλις κατορθώσει και βγει από την σπηλιά και αποφασίσει να επιστρέψει, να βοηθήσει τους συνανθρώπους του.
Οι φρουροί της σπηλιάς, δεν το συγχωρούν αυτό!
Όλοι οι άνθρωποι, που αποκτούν και κατακτούν κάποιες μορφές γνώσεις,
υποφέρουν πολύ γι’αυτό
Ανυψώνονται, ξεχωρίζουν από την μάζα, γι’αυτό και προκαλούν έντονα μίση και πάθη.
Διώκονται, εξοντώνονται, φυλακίζονται ,λοιδωρούνται.
Οι αδιάλλακτοι φρουροί της σπηλιάς, προωθούν, ότι κοιμίζει περισσότερο τους ανθρώπους,
και τους παραπλανά.
Η φράση "Μακάριοι οι πτωχοί... τω πνεύματι" εδώ, έχει το νόημά της.
Ο Ιησούς, που υπήρξε ο κύριος εκπρόσωπος της εποχής των Μήλων των Εσπερίδων, το υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Ποιός σώφρων άνθρωπος, θα μπει σε μια τέτοια διαδικασία εξερεύνησης;
Προτιμά την ασφάλεια ενός κοπαδιού.
-Η υψηλή περιεκτικότητα των εσπεριδοειδών σε βιταμίνη c συμβάλει στην μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και έχει κάποια σχέση με την "Αθανασία" των Μήλων αυτών;
Ήταν η διατύπωση μιάς πιο πεζής και πρακτικής ερώτησης μου.
-Η Αθανασία της ψυχής είναι πιό πολύπλοκη υπόθεση και έχει να κάνει,
με την σφυρηλάτηση του ενεργειακού σώματος.Τα εσπεριδοειδή συμβάλουν,φυσικά, στην καλύτερη φυσική άμυνα του οργανισμού.
Το ενεργειακό σώμα, είναι άλλη υπόθεση πολύ σημαντική.
Είναι ο Άλλος μας... Εαυτός!Ο διαχωρισμός γίνεται αμέσως μετά την γέννηση,κάτι που ξεχνάμε αμέσως
και είναι η πηγή της ενέργειας και της ζωτικότητας, του φυσικού σώματος.
Κατά την διάρκεια του ύπνου, είναι πιο εύκολη η σύνδεση μαζί του και πιο ομαλή, τουλάχιστον στις αρχές.
Ο ρόλος του Μορφέα εδώ είναι καθοριστικός.
Ο Ασκληπιός γνώριζε τις θεραπευτικές και τις μαγικές ιδιότητες του ενεργητικού ύπνου και τις χρησιμοποιούσε για την θεραπεία των ασθενών του.
Οι μετακινήσεις του σημείου της αντίληψης στην χώρα των Εσπερίδων είναι κάθετες, ενώ οι μετακινήσεις που συμβαίνουν στην χώρα του Πλούτωνα είναι οριζόντιες.

-Τι είναι το σημείο της αντίληψης; Προσπάθησα να το προσδιορίσω.

-Είναι το σημείο της κατανόησης. Κάτι, σαν βελόνα ραδιοφώνου.
. Εκεί που βρίσκεται, εκεί υπάρχει και η αντίληψη.
Κάποιοι επιμένουν να το κρατούν μονίμως σ’ένα σημείο και σκουριάζει,
κολλάει η βελόνα και δεν κουνιέται πιο πέρα.

-Όλα αυτά μοιάζουν τρομερά πολύπλοκα.
Ένας τεράστιος Λαβύρινθος.
Πως θα μπορέσω να βγω από αυτό τον Λαβύρινθο
και να μη καταβροχθιστώ από το τέρας του Μινώταυρου;
Χρειάζομαι ένα μίτο και μια μια Αδριάνη.

-Ας πούμε ότι το βρήκες ήδη.
Σημασία έχει να μη παραιτηθείς ποτέ,ακόμη και να νικηθείς,
να συνεχίσεις, να προχωράς συνέχεια…
μετά θα συνεχίσεις ως στο νησί των Φαιάκων.
Θα είσαι, χωρίς τίποτε, πιο φτωχός και πιό έρημος από ποτέ, όπως ο Οδυσσέας.
Αλλά θα ξεκουραστείς.
Άλλωστε από μακριά θα αχνοφέγγουν οι καπνοί από τις καμινάδες ,
των σπιτιών της Ιθάκης, που σε περιμένει.
Αφού βέβαια πάρεις την ζώνη από τις Αμαζόνες,
θα μπορείς να κυκλοφορείς αόρατος.
Τα Μήλα θα σε δυσκολέψουν και πρέπει να είσαι προσεκτικός πολύ στην συνδιαλλαγή σου με τον Άτλαντα που θα θελήσει να σε ξεγελάσει και ξέρεις ΄τώρα πως και γιατί.
Είσαι πολύ κοντά στο τέλος και πολύ κοντά στην Ελευθερία της Αθανασίας.
Ξεπέρασες τα όρια, ξεπέρασες τις προδιαγραφές που είχαν σχεδιαστεί για σένα.

-Αυτές είναι ικανότητες ενός… «Θεού»!
Θα είμαι ένας θεός;
Ρώτησα με ανάμεικτα συναισθήματα.

-Θα είσαι ένας Άνθρωπος που γνώρισε την Θεϊκή του πλευρά,
νικώντας τον πίθηκο μέσα του.
Η Γνώση είναι λύτρωση και ευθύνη μαζί.
Ρώτησε την καρδιά σου, τι θα κάνεις με την γνώση, που σου δόθηκε,
στον χρόνο που απομένει…
και πες στους συνανθρώπους σου, να τολμήσουν,

γιά το μεγαλείο του Ανθρώπινου Πνεύματος και
την παγκοσμιότητα του Ελληνισμού.

Ξεκίνησα …να φύγω, με μία γλυκιά θλίψη στην καρδιά μου.
Ήξερα, πως θα έκανα καιρό να τον... ξαναδώ.
Ένιωσα το βλέμμα του, να μ’αγκαλιάζει, τρυφερά,στοργικά με αγάπη, που ξεπερνούσε,
ότι είχα γνωρίσει μέχρι τότε.
Ένιωσα ότι ήταν στην Πρόθεση του, η ευχή του...να πραγματοποιήσω το Όνειρό μου.Κράτησα αυτή "την αγκαλιά του το βλέμματος του"
συντροφιά μου, από εκεί και ...μετά.
Ένα "ευχαριστώ",ανάβλυσε από μέσα μου και το είπα στον άνεμο, γιατί είχε φύγει..
-Σ’ευχαριστώ που υπήρξες!

Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι μερικώς φανταστική.
 
Αφιερωμένο εξαιρετικά στο...
Πνεύμα και στην Καρδιά του Ανθρώπου!
.

Θαλασσοπόρος φοιτητής της Λάϊον
21ος Αιών

19 σχόλια:

  1. Ελ.Ζιν, μια χάρη: Πάρε λίγο χρόνο και φτιάξε σε παρακαλώ την ιστοσελίδα λίγο καλύτερα, έτσι κάπως που να κεντρίζει τον αναγνώστη και να είναι εύκολη η πλοήγηση, διότι είναι κρίμα να χάνονται αυτά.

    Και... Διαφήμισε την. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω,
    πως δεν θα σταματήσετε εδώ.
    Θα μας λείψετε!
    Χωρίς... τα Λιοντάρια της Καρδιάς μας
    ο Γνωστός μας κόσμος, θα γίνει πολύ... Άγνωστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ταξιδευτή
    Αυτοί οι συγκεκριμένοι τελειώσαν!¨
    Εμείς θα κάνουμε τους επόμενους μαζί!
    Και, με όσους έχουν την πάστα του… Αθλοποιού!
    @Εχετλαίο
    Φοβόμαστε μήπως μας περάσουν για οδοντόκρεμες
    Γι'αυτό δεν διαφημιζόμαστε πολύ.
    Στείλε ε- μαιλ με προτάσεις για την ιστοσελίδα.
    Μη το κάνουμε τελείως... "εύκολο".
    Τίποτα δεν μπορεί είναι δύσκολο για αναγνώστες με… λιονταρίσια καρδιά!
    @στη φίλη των Λιονταριών!
    Να σταματήσουμε;;;
    Τώρα αρχίσαμε!!!
    Έχουμε να πούμε πολλά και να κάνουμε περισσότερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για αρχή φτιάξε καλύτερα (ιεράρχησε σωστά) στο πρότυπο όσα έχεις προσθέσει στην αριστερή πλευρά της σελίδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ φοβάμαι ότι ο Ευρυσθένης είναι αχόρταγος. Πάντα θα θέλει παραπάνω άθλους. Τέσπα αφήνω ένα μήλο.:)
    Ωραίο μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ellinida
    μαλλον μπερδεψες τον
    ΕΥΡΥΣΘΕΑ
    Στην Ελληνική μυθολογία, ο Ευρυσθέας ήταν βασιλιάς της Τίρυνθας, γιος του Σθένελου και της Νυκίππης και εγγονός του Περσέα και του Πέλοπα. Ο Ηρακλής μπήκε στην υπηρεσία του Ευρυσθέα κι εκείνος τον διέταξε να πραγματοποιήσει τους περίφημους 12 άθλους του, καθώς είχε δολοφονήσει την οικογένειά του, σε μια στιγμή τρέλας εμπνευσμένης από τη θεά Ήρα.


    με τον ΕΥΡΥΣΘΕΝΗ
    Ο Ευρυσθένης ήταν αρχαίος βασιλιάς της Σπάρτης.
    Ήταν γιος του Αριστόδημου, ο οποίος είχε οδηγήσει τους Δωριείς στη Λακωνία, και δίδυμος αδελφός του Προκλή. Μαζί με τον αδελφό σου συμβασίλευσαν στην Σπάρτη ύστερα από χρησμό της Πυθίας, και είναι οι ιδρυτές των οίκων των Αγιαδών και Ευρυποντιδών.
    Ο Αριστόδημος μοίρασε την περιοχή που κατέκτησε στους δύο γιους του και ο Ευρυσθένης πήρε στην περιοχή Λίμνες, οι οποίες ήταν και οι δυο από τις μετέπειτα πέντε κόμες που αποτελούσαν το κράτος των Σπαρτιατών. Γιος του ήταν ο Άγις, από τον οποίο πήρε και το όνομά της η δυναστεία των Αγιαδών.

    ...ΤΕΣΠΑ,αν δεν καταλαβα καλα,

    και αν δεν τα μπερδεψες, διαφωτισε με στην σημειολογια.

    Δημητριος ταξιδευτης, ιπποτης, γυρολογος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Πολεμιστή Εχετλαίο
    Μία τακτοποίηση, την ήθελε
    "η αριστερή πλευρά" και χρειάζεται κι άλλο...;)
    @Ελληνίδα Ελληνίς
    Καλά το άφησες το μήλο!
    Είναι αχόρταγος...;)
    @Ταξιδευτή γυρολόγο
    Τι Ευρυσθένης... τι Ευρυσθέας!
    Ευρύ Σθένος έχουν και οι δύο...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σωστη η τακτο-ποιηση

    λιγο χρωμα μου λειπει

    αλλα αυτα ειναι προσωπικα γουστα και επιλογες!

    καλημερα
    ιπποτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο χρώμα και ποιό;
    Είπαμε να μη έχουμε πολύ φραμπαλά και χάσουμε το νόημα και την ουσία αλλά κάθε καλοπροαίρετη πρόταση είναι επεξεργάσιμη και συζητήσιμη γιατί δείχνει ένα ενδιαφέρον!
    Το "εν- δια -φέρον" είναι πολύ σημαντική υπόθεση.
    Φέρνει πάντα το "εν" κάτι "εντός" με τον δια-Δία!
    Στείλε προτάσεις, Ταξιδευτή
    είναι ευπρόσδεκτες.
    Μιά "άλλη" ματιά είναι αλλιώς πάντα...
    είναι μια καινούργια ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενα λαδι πρασινο της ελληνικης ελιας με γραμματα κιτρινα της ωχρας
    και τιτλους στο πορτοκαλι με συνδεσμους στο χρωμα του κερασιου..
    θα εδινε αλλο τονο

    !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ήθελε το... "πρασινάκι" του, Ταξιδευτή;
    ε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ταξιδευτή
    Οντως τα μπέρδεψα. Σ' ευχαριστώ γιά την διόρθωση.
    Μου άρεσε πολύ το κείμενο, ωστόσο έχω μιά ένσταση. Γιά το κράτημα του ουρανού μιλάω. Εγκράτεια στην επικράτεια ή χαλιναγώγηση της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι δικαιολογημένη η ένσταση, Ελληνίδα,
    γιατί ο ορισμός της τέχνης, είναι δύσκολος και ασαφής.
    Όμως στοχεύοντας στην ξεκαθάριση κάποιων εννοιών, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε τα εξής:
    Οι καλλιτέχνες εμ-πνέονται πάντα και αντλούν πληροφορίες από το συλλογικό υποσυνείδητο της κάθε εποχής και εκφράζουν το Πνεύμα των καιρών.
    Πχ. Ο Μότσαρ δεν θα μπορούσε να εκφράσει το ταλέντο του το 300μ.Χ και ίσως γιάυτό δεν γεννήθηκε τότε.
    Οι καλλιτέχνες λοιπόν λειτουργούν σαν ενδιάμεσοι αγωγοί και η απόδοση του ρεύματος εξαρτάται από την ποιότητα , το ήθος και τον χαρακτήρα του καλλιτέχνη.
    Πολλοί καίγονται εξ’αιτίας της υψηλής τάσης, που θα περάσει.
    Άλλοι πιο ιδιοτελείς και ανθεκτικοί θα ζητήσουν μεγάλα ανταλλάγματα από την εξουσία, για να πουλήσουν την ΄τεχνη τους πανάκριβα.
    Η εξουσία χρησιμοποιεί την γοητευτική και υπνωτιστική πλευρά της τέχνης για να κοιμίζει και να αποχαυνώνει τους ανθρώπους.
    Πχ. Παρακολούθησε πόσοι αδιάφοροι,άσχετοι και βολεμένοι παρακολουθούν την τέχνη στο μέγαρο επιδεικνύοντας τα πανάκριβα αξεσσουα΄ρ.
    Η τέχνη πρέπει να είναι όπως ο Έρωτας.
    Να σε διεγείρει και να σε ξεσηκώνει από τον καναπέ και όχι χαμομήλι για τον ύπνο
    Ένας πολεμιστής θα σταθεί απέναντι στην τέχνη και τα έργα της… σαν Πολεμιστής.
    Θα τα δεικαι θα τα ερευνήσει.
    Δεν θα ξεχάσει να ελευθερώσει και τον Προμηθέα…
    Θα εντοπίσει από ποιο « κέντρο» εκπέμπουν και σε ποιο ΄απευθύνονται.
    Πως επηρεάζουν το υποσυνείδητο κομμάτι του και κυρίως θα μελετήσει την ζωή του καλλιτέχνη
    Πως θα εμπιστευτείς τους καρπούς ενός δέντρου που δεν είναι υγιές;

    Γιατί ένας πραγματικός καλλιτέχνης δεν μιλάει μόνο μέσα από τα έργα του αλλά κυρίως πρέπει να μιλάει μέσα από την ζωή του.
    Επειδή... η Ζωή είναι το μεγαλύτερο Έργο Τέχνης και το πιο σημαντικό υφαντό, που μας αφορά όλους!
    Άλλοι το πλέκουν καλά, άλλοι το μπαλώνουν και άλλοι το ξηλώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η υψηλή τάση, αυτό ακριβώς εννοούσα στο προηγούμενο μου σχόλιο περί χαλιναγώγησης. Αυτή η δύναμη θα μπορούσε όντως να καταστρέψει.
    Το ήθος και η καθαρότητα της ψυχής είναι ότι πιό πολύτιμο έχουμε.
    Το μόνο που έχω συνειδητοποιήσει είναι πως ο καθένας αλλιώς αντιλαμβάνεται την τέχνη.
    Σκέφτομαι πως ίσως ένας καλλιτέχνης πρέπει να ξεπεράσει το συλλογικό ασυνείδητο της εποχής του. Σαφώς θα αντλήσει από αυτό, αλλά κάποιος πρέπει να δείξει το δρόμο προς το φως.
    Σκέφτομαι επίσης πως η τέχνη πρέπει να είναι δωρεάν. Να πετάξεις εκεί ψηλά και να μοιράσεις δωρεάν την ψυχή σου όπως είπε ο Ελύτης.
    Ναι η τέχνη πρέπει να είναι όπως ο Ερωτας. Πόλεμος πατήρ πάντων, είπε ο Ηράκλειτος. Ισως η τέχνη είναι η αρμονία που κυριαρχεί μετά απ' αυτόν.
    Ράβε ξύλωνε είμαι εγώ πάντως. Ισως δεν είμαι καλλιτέχνης ή ίσως έχω υπερβολικές απαιτήσεις από τον εαυτό μου.
    Ενας καλλιτέχνης υποτίθεται επιβραβεύεται μέσω των άλλων. Τι γίνεται όμως όταν δεν υπάρχουν άλλοι; Μήπως λοιπόν ο πλούτος της τέχνης είναι οι στιγμές της δημιουργίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Το ήθος και η καθαρότητα της ψυχής είναι ότι πιό πολύτιμο έχουμε".!!!
    H ψυχή πρέπει παραμείνει αμόλυντη.
    Η Πηνελόπη δεν μπορεί να ενδώσει στους Μνηστήρες, παρ'ολα τα λάθη που θα κάνει ο Οδυσσέας.
    Και η αθωότητα του Τηλέμαχου και η η ικανοτητα να βλέπουμε τον κόσμο σαν παιδιά, καθε φορά καινούργιο, χρειάζεται να περιφρουρηθει..
    Η τέχνη ,ειναι "υποπτη"... όταν είναι πολύ ακριβή.
    Στην καλύτερη περίπτωση προωθει απλώς ναρκισισμούς και βεντετισμούς.
    Στην χειρότερη σε ναρκώνει σε παγιδεύει σε μιά ομίχλη...σ'έαν "δήθεν " υψηλό απλησίαστο.
    Η ρόλος της τέχνης είναι να αφυπνίζει να διαφωτίζει, να λυτρώνει και να φωτίζει σαν φάρος!Κοντά στους ανθρώπους, δίπλα τους.
    Προσιτή, προσεγγίσιμη και ουσιαστική.
    Είτε λειτουργούμε σαν δημιουργοί είτε σαν θεατές, οφείλουμε μιά επαγρύπνηση απέναντι στον Άτλαντα.
    Να πάρουμε τα Μήλα και αφού τα δώσουμε στους ανθρώπους, να τα ξαναεπιστρέψουμε εκεί που ανήκουν πραγματικα:
    Στον Κήπο των Εσπερίδων!

    Χωρίς να κρατήσουμε τίποτα γιά τον εαυτό μας,γιατί δεν μπορούμε να κρατήσουμε κανένα από αυτά ΤΑ ΧΡΥΣΆ ΜΉΛΑ...χωρίς να "καούμε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. oi trwes--> etrouskoi--> latinoi elegan:
    ars longa vta brevis est....

    kai einai poli ma poli alithino...

    DEMETRIOS knight,traveller,adventurer/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kai den borw na orisw ti einai akrivi texni

    mia ikona pou ftiaxtike prin 10 aiwnes gai 10 soldthia kai dothike san tama stin panagia....
    i
    i idia ikona pou pouliete stous plistiriasmous texnis gia 1.000.000 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά το είπαν οι Λατίνοι, Ταξιδευτή:
    μακριά τέχνη... μικρή ζωή!
    Κιεσύ... το συνέχισες και το συνδύασες ακόμη καλύτερα!
    Τρώες... Ετρούσκοι
    και συμπληρώνουμε:
    Νέα Τροία: ΒΑΤΙΚΑΝΟ...;)

    Μία εικόνα 1000000ευρώ και τόσα παιδιά και άνθρωποι να πεθαίνουν από την πείνα
    Η μεγάλη αυταρέσκεια... της τέχνης
    ασυγχώρητη ολοκληρωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί δεν γίνεσαι η αλλαγή... που θέλεις να δεις στον κόσμο;